Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00248326/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00251536/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2022/BZP 00027307/01 - Wynik z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
1. Odbiór i gospodarowanie odpadami w okresie 01.12.2021- 30.11.2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.4.2.) Miejscowość: Elbląg
1.4.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258664
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00248326/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4), 5)
i 7) ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. jeżeli Wykonawca:
dla części zamówienia nr 1:
• posiada zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub zezwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie i przetwarzanie odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia na podst. Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.)
• nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 779
z późn. zm.).
• posiada decyzję wydaną przez właściwy organ inspekcji weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie
z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (art. 4 ust. 3, art. 6 ust. 4, Dz. U. z 2020 r. poz. 1421) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i uchylające Rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego DZ.U. L 300
z 14.11.2009 r., str. 1-33 w zakresie art. 10 lit. p) – dotyczy odpadów pokonsumpcyjnych;
• posiada dokument potwierdzający posiadanie decyzji właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE)
Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. – dotyczy odpadów pokonsumpcyjnych;
dla części zamówienia nr 2
• posiada zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub zezwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie i przetwarzanie odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia na podst. Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.)
• nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 779
z późn. zm.).
dla części zamówienia nr 3
• posiada zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub zezwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie i przetwarzanie odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia na podst. Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.)
• nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 779
z późn. zm.).
c) zdolności ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. jeżeli Wykonawca:
dla części zamówienia nr 1:
• posiada nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 779 z późn. zm.).
• posiada decyzję wydaną przez właściwy organ inspekcji weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (art. 4 ust. 3, art. 6 ust. 4, Dz. U. z 2020 r. poz. 1421) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i uchylające Rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego DZ.U. L 300
z 14.11.2009 r., str. 1-33 w zakresie art. 10 lit. p) – dotyczy odpadów pokonsumpcyjnych;
• posiada dokument potwierdzający posiadanie decyzji właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. – dotyczy odpadów pokonsumpcyjnych;
dla części zamówienia nr 2
• posiada zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów lub zezwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia na podst. Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.)
• posiada nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 779 z późn. zm.).
dla części zamówienia nr 3
• posiada nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 779 z późn. zm.).
c) zdolności ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit. b SWZ, tj. potwierdzającego posiadanie:
dla części zamówienia nr 1:
• zezwolenia wydanego w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub zezwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie i przetwarzanie odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia na podst. Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.)
• nadanego przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 779
z późn. zm.).
• decyzji wydanej przez właściwy organ inspekcji weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie
z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (art. 4 ust. 3, art. 6 ust. 4, Dz. U. z 2020 r. poz. 1421) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i uchylające Rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego DZ.U. L 300
z 14.11.2009 r., str. 1-33 w zakresie art. 10 lit. p) – dotyczy odpadów pokonsumpcyjnych;
• decyzji właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. – dotyczy odpadów pokonsumpcyjnych;
dla części zamówienia nr 2
• zezwolenia wydanego w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub zezwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie i przetwarzanie odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia na podst. Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.)
• nadanyego przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 779
z późn. zm.).
dla części zamówienia nr 3
• zezwolenia wydanego w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub zezwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie i przetwarzanie odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia na podst. Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.)
• nadanego przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 779
z późn. zm.).
Po zmianie:
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit. b SWZ, tj. potwierdzającego posiadanie:
dla części zamówienia nr 1:
• nadanego przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 779
z późn. zm.).
• decyzji wydanej przez właściwy organ inspekcji weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie
z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (art. 4 ust. 3, art. 6 ust. 4, Dz. U. z 2020 r. poz. 1421) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i uchylające Rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego DZ.U. L 300
z 14.11.2009 r., str. 1-33 w zakresie art. 10 lit. p) – dotyczy odpadów pokonsumpcyjnych;
• decyzji właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. – dotyczy odpadów pokonsumpcyjnych;
dla części zamówienia nr 2
• zezwolenia wydanego w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów lub zezwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia na podst. Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.)
• nadanego przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 779
z późn. zm.).
dla części zamówienia nr 3
• nadanego przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 779
z późn. zm.).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-09 07:30
Po zmianie:
2021-11-15 07:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-09 08:00
Po zmianie:
2021-11-15 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-08
Po zmianie:
2021-12-14
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/19/2024 Dostawa aparatu USG z funkcją Dopplera
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I BRANIEWIE.
- Zakup densytometru.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na wywozie nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych administrowanych przez "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11"
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych ze Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
- ZP.69.2024 Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Olszynie"
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.