eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ulhówek › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ulhówek



Ogłoszenie z dnia 2022-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ulhówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ulhówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Ulhówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-678

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +84 661 60 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ulhowek.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugulhowek.bip.lubelskie.pl/index.php?id=179

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ulhówek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c38fd915-ac2e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033302/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ulhówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ulhówek

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098932/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3132843,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ulhówku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) docieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej o grubości 22cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/(m*K) – stropodach starego budynku i hali sportowej,
2) docieplenie granulatem z wełny szklanej o grubości 25cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,039W/(m*K) – stropodach części dobudowanej,
3) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 14cm wraz z ościeżnicami – ściany starego budynku,
4) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 12cm wraz z ościeżnicami – ściany starego budynku,
5) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2*K),
6) wymiana części okien na okna o współczynniku przenikania ciepła U=0,9W/(m2*K) wraz z nawiewnikami higrosterowanymi,
7) montaż nawiewników higrosterowanych w ramach okien w celu poprawienia wentylacji budynku,
8) modernizacja c.o. Modernizacja obejmuje montaż zaworów termostatycznych, płukanie chemiczne instalacji c.o. w celu usunięcia zanieczyszczeń oraz wprowadzenie systemu zarządzania energią– wg branży sanitarnej.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12a do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9a do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261410-1 - Izolowanie dachu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 1153593598,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest termomodernizacja budynku remizo-świetlicy w Ulhówku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) docieplenie stropu matami z wełny mineralnej o grubości 22cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/(m*K),
2) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 14cm wraz z ościeżnicami,
3) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2*K),
4) montaż nawiewników higrosterowanych w ramach okien w celu poprawienia wentylacji budynku
5) modernizacja c.o. Modernizacja obejmuje wykonanie instalacji c.o., której źródłem będzie kocioł na pellet oraz wprowadzenie systemu zarządzania– wg branży sanitarnej.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12b do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261410-1 - Izolowanie dachu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 333934,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Hubinku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) docieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej o grubości 22cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/(m*K),
2) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 14cm wraz z ościeżnicami,
3) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2*K),
4) wymiana okien na okna o współczynniku przenikania ciepła U=0,9W/(m2*K) wraz z nawiewnikami higrosterowanymi,
5) montaż nawiewników higrosterowanych w ramach okien w celu poprawienia wentylacji budynku,
6) modernizacja c.o. Modernizacja obejmuje montaż zaworów termostatycznych, płukanie chemiczne instalacji c.o. w celu usunięcia.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12c do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9c do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261410-1 - Izolowanie dachu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 624146,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 4 zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Tarnoszynie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) docieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej o grubości 22cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/(m*K),
2) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 13cm wraz z ościeżnicami,
3) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2*K),
4) montaż nawiewników higrosterowanych w ramach okien w celu poprawienia wentylacji budynku,
5) modernizacja c.o. Modernizacja obejmuje montaż zaworów termostatycznych, płukanie chemiczne instalacji c.o. w celu usunięcia zanieczyszczeń oraz wprowadzenie systemu zarządzania energią– wg branży sanitarnej.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12d do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9d do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261410-1 - Izolowanie dachu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 454972,7 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 5 zamówienia jest termomodernizacja budynku przedszkola w Ulhówku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) docieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej o grubości 17cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/(m*K),
2) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 14cm wraz z ościeżnicami,
3) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2*K),
4) montaż nawiewników higrosterowanych w ramach okien w celu poprawienia wentylacji budynku,
5) modernizacja c.o. Modernizacja obejmuje montaż zaworów termostatycznych, płukanie chemiczne instalacji c.o. w celu usunięcia zanieczyszczeń oraz wprowadzenie systemu zarządzania energią– wg branży sanitarnej.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12e do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9e do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261410-1 - Izolowanie dachu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 325378,67 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 6 zamówienia jest termomodernizacja budynku świetlicy osiedlowej w Ulhówku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) docieplenie stropu matami z wełny mineralnej o grubości 22cm i o współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/(m*K),
2) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 12cm wraz z ościeżnicami,
3) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku przenikania ciepła
U=1,3W/(m2*K),
4) wymiana okien na okna o współczynniku przenikania ciepła U=0,9W/(m2*K) wraz z nawiewnikami higrosterowanymi,

5) montaż nawiewników higrosterowanych w ramach okien w celu poprawienia wentylacji budynku,

6) docieplenie ścian wewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,032W/(m*K) o grubości 12cm wraz z ościeżnicami (ściana przy klace schodowej,
7) modernizacja c.o. Modernizacja obejmuje przebudowę instalacji c.o. oraz wprowadzenie systemu zarządzania energią– wg branży sanitarnej.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12f do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9f do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261410-1 - Izolowanie dachu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 240812,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2812012,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2812012,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2812012,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU PORTAL KAROL SZCECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211951133

7.3.3) Ulica: Osiedlowa 20

7.3.4) Miejscowość: Skokówka

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2812012,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695913,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695913,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695913,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Termin Jerzy Grudniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221192907

7.3.3) Ulica: Reymonta 33

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695913,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1327347,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1327347,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1327347,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. TERMIX Jerzy Grudniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221192907

7.3.3) Ulica: Reymonta 33

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1327347,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1377236,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1377236,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1377236,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. TERMIX Jerzy Grudniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221192907

7.3.3) Ulica: Reymonta 33

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1377236,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.