eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Przebudowa instalacji kanalizacyjnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Sulęcinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji kanalizacyjnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Sulęcinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000234123

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 12A

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolniak.sosw@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/soswsulecin/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wrota.lubuskie.pl/soswsulecin oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa instalacji kanalizacyjnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Sulęcinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-810b1ada-e28c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00191040/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Przebudowa instalacji kanalizacyjnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Sulęcinie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192612/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOSW.26.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 296489,97 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73067,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji kanalizacyjnej w Specjalny Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Sulęcinie – ul. Lipowa 12A, dz. nr 314/3, obręb 0046 Sulęcin. Właścicielem działki oraz budynku jest Powiat Sulęciński z siedzibą w Sulęcinie ul. Lipowa 18a.
Przedmiotowe postępowanie dotyczy Etapu I zadania pn. Przebudowa łazienek w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w celu likwidacji barier architektonicznych i dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych.
Zakres prac Etapu I będzie obejmował:
- demontaż istniejących pionów kanalizacyjnych wraz z istniejącymi podejściami do urządzeń sanitarnych,
- wykucie bruzd i otworów w stropach w celu demontażu istniejących rurociągów i montażu nowych pionów PCV o średnicy 160 mm,
- wykonanie bruzd w ścianach dla prowadzenia przewodów kanalizacyjnych,
- wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do budynku wraz z dwoma studniami żelbetowymi o średnicy 1200 mm z włazami typu ciężkiego,
- wykonanie wywiewki kanalizacyjnej PCV fi 75 mm na dachu budynku - 4 szt.,
- montaż nowych pionów PCV fi 160 mm,
- wymiana istniejących podejść do przyborów sanitarnych istniejących i nowo projektowanych,
- odtworzenie posadzki w miejscu ułożenia kanalizacji sanitarnej,
- odtworzenie tynków i stropów oraz posadzek,
- wywóz i utylizacja gruzu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca - załącznik nr 8 do SWZ tj. Projekt architektoniczno-budowlany, Specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót (załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny). Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających ze specyfikacji technicznej oraz projektu architektoniczno-budowlanego. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy).
UWAGA! Prace budowlane będą prowadzone na funkcjonującym obiekcie! Wykonywane prace instalacyjne nie mogą zakłócać pracy Ośrodka. Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzać prace tak, aby zapewnić bezpieczeństwo uczniów i pracowników. Prace głośne i pylące należy przeprowadzać po godz. 15:00 (nie dotyczy okresu wakacji tj. lipca i sierpnia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.) – dalej: ustawa, ponieważ jedyna oferta, która wpłynęła w postępowaniu podlegała odrzuceniu.
Dnia 21.06.2022 r. o godzinie 11:00 upłynął termin składania ofert. Do tego czasy wpłynęła jedna oferta od firmy Zakład Instalacji Sanitarnej ZYGMUNT CZARNECKI, Jarnatów 33, 69-210 Lubniewice.
Zamawiający odrzucił ofertę ww. firmy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 oraz art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy, ponieważ nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego oraz jest niezgodna z przepisami ustawy.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne, zarówno ofertę jak i oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy (oświadczenie wstępne) składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający powtórzył ww. wymaganie zapisami w rozdziału XIII SWZ pkt 4:
„Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. podpisanej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.”
Oferta Wykonawcy: Zakład Instalacji Sanitarnej ZYGMUNT CZARNECKI z siedzibą w Jarnatowie wpłynęła w terminie składania ofert za pośrednictwem MiniPortalu. Niestety po sprawdzeniu programami do weryfikacji podpisu elektronicznego pliku o nazwie: „oferta przetarg”, który zawierał skan: oferty, oświadczenia wstępnego oraz innych dokumentów niewymaganych do złożenia wraz z ofertą, okazało się, że nie zawierał on, żadnego z wymaganych podpisów.
Złożenie oferty bez podpisu elektronicznego tj. sporządzenia jej bez zachowania wymagań technicznych, organizacyjnych oraz ustawowych jest uchybieniem nieusuwalnym, niepodlegającym wyjaśnieniu i skutkuje nieważnością złożonego dokumentu. Oferta finalnie podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89554,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89554,30 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.