eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Dostawa wyposażenia gabinetów medycznych i rehabilitacyjnych w nowym DPS w Ostrowie Wielkopolskim



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyposażenia gabinetów medycznych i rehabilitacyjnych w nowym DPS w Ostrowie Wielkopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312774

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Partyzancka 8

1.4.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.4.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@powiat-ostrowski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsostrowwlkp.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258600

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00253981/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Zamówienie obejmuje zakup m.in. foteli i taboretów lekarskich, parawanów, stolików, a także chłodziarki i schładzarek. Szczegółowy opis wraz ze specyfikacją, wymaganymi parametrami oraz ilościami znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym "Zadanie nr 1 - Meble medyczne".

Po zmianie:
Zamówienie obejmuje zakup m.in. foteli i taboretów lekarskich, parawanów, stolików, a także chłodziarki i schładzarek. Szczegółowy opis wraz ze specyfikacją, wymaganymi parametrami oraz ilościami znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym "Zadanie nr 1 - Meble medyczne po zmianach z 15 lipca 2022 r.".

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Zamówienie obejmuje zakup m.in. rotorów, sprzętu do laseroterapii, elektroterapii, sonoterapii, krioterapii oraz drobnego wyposażenia. Szczegółowy opis wraz ze specyfikacją, wymaganymi parametrami oraz ilościami znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym "Zadanie nr 2 - Sprzęt do rehabilitacji".

Po zmianie:
Zamówienie obejmuje zakup m.in. rotorów, sprzętu do laseroterapii, elektroterapii, sonoterapii, krioterapii oraz drobnego wyposażenia. Szczegółowy opis wraz ze specyfikacją, wymaganymi parametrami oraz ilościami znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym "Zadanie nr 2 - Sprzęt do rehabilitacji po zmianach z 15 lipca 2022 r.".

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na etapie oceny zasadniczej oferty.

W przypadku zadania nr 1 - Meble medyczne - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że posiada doświadczenie w zrealizowaniu minimum dwóch podobnych dostaw w okresie 3 ostatnich lat, min. 50 000 zł brutto każda.
W przypadku zadania nr 2 - Sprzęt do rehabilitacji - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że posiada doświadczenie w zrealizowaniu co najmniej jednej podobnej dostawy w okresie 3 ostatnich lat o wartości min. 200 000 zł brutto.
W przypadku zadania nr 3 Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.

Po zmianie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na etapie oceny zasadniczej oferty.

W przypadku zadania nr 1 - Meble medyczne - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że posiada doświadczenie w zrealizowaniu minimum dwóch podobnych dostaw w okresie 3 ostatnich lat, min. 50 000 zł brutto każda.
W przypadku zadania nr 2 - Sprzęt do rehabilitacji - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że posiada doświadczenie w zrealizowaniu co najmniej jednej podobnej dostawy w okresie 3 ostatnich lat o wartości min. 150 000 zł brutto.
W przypadku zadania nr 3 Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Wykaz osób

Po zmianie:
Wykaz dostaw

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Dla zadania częściowego nr 1 – Meble medyczne: 1 250.00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2 – Sprzęt rehabilitacyjny: 3 800.00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 3: wadium nie jest wymagane.

Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Dla zadania częściowego nr 1 – Meble medyczne: 1 250.00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2 – Sprzęt rehabilitacyjny: 3 100.00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 3: wadium nie jest wymagane.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Dopuszczalna jest zmiana umowy wynikająca z konieczności wprowadzenia dostaw zamiennych, niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania dostaw zamiennych sprzętu o parametrach nie gorszych niż pierwotnie oferowany, przy czym ich wykonanie wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i zawarcia w tym zakresie właściwej umowy oraz wcześniejszego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania tych zmian.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy na wniosek Dostawcy dotyczącą przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Rozpatrując wniosek Zamawiający oceni czy wystąpiły przyczyny nie leżące po stronie Dostawcy, dla których konieczne jest przedłużenie terminu realizacji zamówienia. Dopuszcza się zmianę terminu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie uwzględnienia wniosku Dostawcy jeśli uzna, że przesłanki wniosku Dostawcy nie mogą stanowić podstawy do zmiany terminu. Zmiana terminu powodowana może być jedynie istotnymi okolicznościami, które dotyczyłyby każdego potencjalnego dostawcy. Pisemny wniosek w sprawie zmiany terminu Dostawca zobowiązany jest złożyć na co najmniej 5 dni przed upływem obowiązującego terminu zakończenia dostaw. Nie dopuszcza się aneksowania umowy w sprawie zmiany terminu zakończenia dostaw po jego upływie. W przypadku uznania wniosku za zasadny termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie przedłużony o czas, na jaki dane zdarzenie spowodowało wstrzymanie wykonywania przedmiotu umowy. Termin dostaw nie może przekroczyć dnia 9 września 2022 r.
3. Strony dopuszczają zmiany postanowień niniejszej umowy na podstawie co najmniej jednej z okoliczności wskazanej w art. 455 Ustawy Pzp, bądź w niniejszej umowie.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku:
a) co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Dostawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu umowy, także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość towaru;
b) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
c) w zakresie parametrów bądź innych cech charakterystycznych towaru, w tym zmianę numeru katalogowego lub nazwy własnej, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony w stosunku do proponowanego przy czym będzie to produkt o parametrach nie gorszych od wymaganego;
d) w zakresie cen jednostkowych poszczególnych sprzętów w przypadku promocji lub obniżki cen, obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do umowy.
5. Zmiany określone w ust. 1 i 2 nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
6. Dostawca wnioskując o wprowadzenie zmian przedkłada Zamawiającemu uzasadnienie konieczności lub dopuszczalności zmiany.

Po zmianie:
1. Dopuszczalna jest zmiana umowy wynikająca z konieczności wprowadzenia dostaw zamiennych, niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania dostaw zamiennych sprzętu o parametrach nie gorszych niż pierwotnie oferowany, przy czym ich wykonanie wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i zawarcia w tym zakresie właściwej umowy oraz wcześniejszego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania tych zmian.
2. Strony dopuszczają zmiany postanowień niniejszej umowy na podstawie co najmniej jednej z okoliczności wskazanej w art. 455 Ustawy Pzp, bądź w niniejszej umowie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku:
a) co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Dostawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu umowy, także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość towaru;
b) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
c) w zakresie parametrów bądź innych cech charakterystycznych towaru, w tym zmianę numeru katalogowego lub nazwy własnej, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony w stosunku do proponowanego przy czym będzie to produkt o parametrach nie gorszych od wymaganego;
d) w zakresie cen jednostkowych poszczególnych sprzętów w przypadku promocji lub obniżki cen, obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do umowy.
4. Dostawca wnioskując o wprowadzenie zmian przedkłada Zamawiającemu uzasadnienie konieczności lub dopuszczalności zmiany.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-07-21 08:30

Po zmianie:
2022-07-25 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-07-21 08:35

Po zmianie:
2022-07-25 13:35

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-08-19

Po zmianie:
2022-08-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.