eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: (część nazwy)"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: (część nazwy)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 884 20 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca3898c9-007e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: (część nazwy)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca3898c9-007e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245895

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/06/23/ZP29/2021-302

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja infrastruktury obiektów wielofunkcyjnych KS Warta”” - postępowanie nr PIM/06/23/ZP29/2021-302.
W ramach uszczegółowienia opisu przedmiotu nadzoru Inżyniera Kontraktu Zamawiający udostępnia:
- Załącznik nr 1 do SWZ – wzór umowy;
- Załącznik nr 2 do SWZ – przedmiot nadzoru: Opis robót budowlanych podlegających nadzorowi.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usług opisanych wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV):
• 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi,
• 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją,
• 71310000-4 - doradcze usługi inżynieryjne i budowlane,
• 71540000-5 - usługi zarządzania budową.
5.1. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty po odbyciu wizji lokalnej, co związane jest z wymogami kryteriów oceny ofert.
5.2. Ilekroć specyfikacja warunków zamówienia wskazuje znak towarowy, patent lub pochodzenie, wykonawca może uwzględnić w projektowaniu wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w SWZ.
Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zaprojektowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104– 107 Ustawy, że proponowane rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę któregokolwiek
z kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi stanowiące przedmiot zamówienia.
5.4. Przedmiot zamówienia stanowi: „Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania pn.: „„Modernizacja infrastruktury obiektów wielofunkcyjnych KS Warta Poznań””, obejmującego w szczególności:
a) w zakresie gwarantowanym (podstawowym) przedmiotu Umowy: remont hali sportowej wraz z budową budynku szatniowo-socjalnego oraz rozbiórka części istniejącego budynku (w zakresie niezbędnym do realizacji remontu hali sportowej) wraz z zagospodarowaniem terenu,
b) w zakresie ewentualnym przedmiotu Umowy, tj. wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczania o skorzystaniu z Prawa Opcji w zakresie Opcji A lub B, o którym mowa § 19 ust. 1 lit. A, B Umowy.
5.5. Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej – projekcie budowlanym oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa została przygotowana przez: KOSZT - BUD Dariusz Majer, ul. Dworcowa 10/3, 44-190 Knurów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione - Samorządowy Zakład Budżetowy Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji – Dysponent środków z budżetu Miasta Poznania przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego poinformował o wstrzymaniu finansowania zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.