eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Utworzenie PEE przy MDK Iskra w Pile w ramach projektu "Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II" dofinansowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFRR



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie PEE przy MDK Iskra w Pile w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFRR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 210 94 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamppub@powiat.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie PEE przy MDK Iskra w Pile w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFRR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69b36a33-f156-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028453/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utworzenie Punktu Edukacji Ekologicznej przy Młodzieżowym Domu Kultury Iskra w Pile w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Eko - edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach poddziałania 4.5.4. Edukacja ekologiczna – projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217220/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.39.2022.VI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie punktu edukacji ekologicznej przy istniejącym budynku Młodzieżowego Domu
Kultury i Biura Wystaw Artystycznych w Pile w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim – etap II”
dofinansowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania „Utworzenie Punktu Edukacji Ekologicznej przy Młodzieżowym Domu
Kultury ISKRA w Pile” projektu pn. „Eko – edukacja w powiecie pilskim – etap II” dofinansowanego w ramach poddziałania
4.5.4. Edukacja ekologiczna – projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na
lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zamówienie obejmuje m.in:
1) wyrównanie i utwardzenie terenu przy ścieżce oraz wykonanie chodnika;
2) przeniesienie ogrodzenia;
3) wykonanie wiaty wraz z wyposażeniem;
4) utworzenie instalacji nawadniającej dla wiszących ogrodów;
5) wykonanie oranżerii wraz z wyposażeniem;
6) wykonanie zadaszenia na patio;
7) dostawa i montaż elementów małej architektury (m.in. ławki);
8) rekultywacja terenów zielonych.
Miejsce realizacji zamówienia: Młodzieżowy Dom Kultury ISKRA w Pile, ul. Okrzei 9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót oraz opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Okres gwarancji i rękojmi – minimum 24 miesiące (okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 16
SWZ).
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w celu nadzoru nad realizacją robót dysponował kierownikiem robót.
7. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą
techniczną.
8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów materiałów lub jakichkolwiek
innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia
właściwości wymogów techniczno – użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są
obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich
stosowania. Wykonawca może zastosować materiały równoważne o parametrach techniczno – użytkowych
odpowiadających co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma
obowiązek posiadać w stosunku
do materiałów równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie
na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty lub deklaracje właściwości użytkowych).
9. Ze względu na to, że wykonywania zamówienia będzie przy funkcjonującym budynku, Zamawiający ma następujące
wymagania dotyczące realizacji prac:
1) należy prawidłowo zabezpieczyć teren,
2) należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt przed dostępem osób niepowołanych,
3) każdego dnia po zakończeniu prac należy uporządkować teren.
10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w
związku z realizacją zamówienia.
11. Użycie materiałów bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiału, który nie
będzie spełniać ww. wymagań wykonawca będzie zobowiązany do ich demontażu, a odmowa wykonania takich działań
będzie skutkować bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.
12. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające
pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. Dokumentami mogą być certyfikaty lub sprawozdania z badań, deklaracje
zgodności CE lub deklaracje właściwości użytkowych.
13. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia – do czasu ich wbudowania,
przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli
przez przedstawiciela Zamawiającego.
14. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów
powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu
zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.
15. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia – roboty ziemne i roboty
brukarskie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez
Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 4
do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści
tej umowy.
16. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej przez wykonawców. Udział wykonawców w wizji lokalnej nie
jest obowiązkowy, brak odbycia wizji lokalnej nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18
ustawy Pzp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45451300-6 - Aranżacja oranżerii

44112100-9 - Wiaty

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

39113600-3 - Ławki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty informuję, że Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadneg o wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.