eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › "DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OPIEKUNEM DO SZKÓŁ Z ODDZIELNĄ OBSŁUGĄ - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OPIEKUNEM DO SZKÓŁ Z ODDZIELNĄ OBSŁUGĄ – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OPIEKUNEM DO SZKÓŁ Z ODDZIELNĄ OBSŁUGĄ – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8bb2f85-f606-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024271/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.4 Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do szkół.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226162/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.30.2022.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 542040,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 - Trasy Nr 1a, 1b, 2a, 2b i 3 - do CEiR
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do:
- Centrum Edukacji i Rehabilitacji (CEiR) przy ul. Wyciska 5 w Zabrzu,
Dla każdej Trasy Wykonawca zatrudnia co najmniej jednego kierowcę i jednego opiekuna. Zamawiający wymaga, aby kierowca i opiekun, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadali zdolność do czynności cywilno-prawnych i doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi oraz byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 225850,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 4 – Trasa Nr 1 do SPS38, SPS39, Trasa Nr 2 do SP8, SPS38, SPS39, P34 i ZSS42

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do:
- Przedszkole Nr 34 przy ul. Brysza 7 w Zabrzu (P34),
- Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 8 (SP8) przy ul. Wajdy 7 w Zabrzu,
- Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 38 (SPS38) przy ul. Damrota 33 w Zabrzu,
- Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 39 (SPS39) przy ul. Wolskiego 10 w Zabrzu,
- Zespół Szkół Specjalnych Nr 42 (ZSS42) przy ul. Sienkiewicza 43 w Zabrzu,

Dla każdej Trasy Wykonawca zatrudnia co najmniej jednego kierowcę i jednego opiekuna. Zamawiający wymaga, aby kierowca i opiekun, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadali zdolność do czynności cywilno-prawnych i doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi oraz byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 90340,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 5 – Trasa Nr 1 do SP8, SP 14 i Skrzat, Trasa Nr 2 do SPS38, SPS40, SP42, SP43, ZSS42 i ZS10, Trasa Nr 3 do P34 i P48


Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do:
- Przedszkole Nr 34 przy ul. Brysza 7 w Zabrzu (P34),
- Przedszkole Nr 48 przy ul. Kotarbińskiego 16 w Zabrzu (P48),
- Przedszkole „Skrzat” przy ul. Kowalskiej 18 w Zabrzu (Skrzat),
- Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 8 (SP8) przy ul. Wajdy 7 w Zabrzu,
- Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 14 (SP14) przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu,
- Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 38 (SPS38) przy ul. Damrota 33 w Zabrzu,
- Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 40 Specjalnej (SPS40) przy ul. Bytomskiej 94 w Zabrzu,
- Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 42 (SP42) przy ul. Gagarina 2 w Zabrzu,
- Zespół Szkół Specjalnych Nr 42 (ZSS42) przy ul. Sienkiewicza 43 w Zabrzu,
- Szkoła Podstawowa Nr 43 (SP43) przy ul. Buchenwaldczyków 25 w Zabrzu,
- Zespół Szkół Nr 10 (ZS10) przy ul. Chopina 26 w Zabrzu,


Dla każdej Trasy Wykonawca zatrudnia co najmniej jednego kierowcę i jednego opiekuna. Zamawiający wymaga, aby kierowca i opiekun, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadali zdolność do czynności cywilno-prawnych i doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi oraz byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 135510,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 9 – Trasa Nr 1 do NSSPdP, Trasa Nr 2 do NSSPdP i SP12

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do:
- Szkoła Podstawowa Nr 12 (SP12) przy ul. Sygietyńskiego 6 w Rudzie Śląskiej,
- Niepubliczna Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy (NSSPdP) przy ul. Olchowej 2 w Zabrzu

Dla każdej Trasy Wykonawca zatrudnia co najmniej jednego kierowcę i jednego opiekuna. Zamawiający wymaga, aby kierowca i opiekun, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadali zdolność do czynności cywilno-prawnych i doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi oraz byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 90340,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262071,85 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194918,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393107,77 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149071,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262071,85 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wskazana w sekcji IV pkt 4.3 kwota jest wartością szacunkową zamówienia podstawowego dla części 1, 2, 3 i 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.