eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego z podziałem na części - 5 zadań



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego z podziałem na części - 5 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie Zasobem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego z podziałem na części - 5 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a06f032-0fa9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008055/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Podziały geodezyjne nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178229/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.15.2021.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45834 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Lokalizacja - działka nr 159/1 o powierzchni 0,5300 ha, obręb Kromszewice, gmina Chodecz,
powiat włocławski. Księga Wieczysta – WL1W/00080788/6.
Nieruchomość rolna zabudowana. MPZP: Brak. Studium: funkcja obszarów mieszkaniowo-usługowych o przewadze budownictwa jednorodzinnego z możliwością wyznaczenia działek dla usług lokalnych uciążliwych z uciążliwością mieszczącą się w granicach władania: 1. ekstensywna zabudowa mieszkalna z ind. zastrzeżeniami w tekście planu; 2. zabudowa usługowa j.w. dla administracji, oświaty, handlu, gastronomii, rzemiosła, zieleni parkowej, sportu o wielkościach parametrach usług lokalnych.
Zakres prac: Podział działki nr 159/1 o pow. 0,5300 ha położonej w miejscowości Kromszewice,
obręb Kromszewice, gmina Chodecz, powiat włocławski polegać będzie na wydzieleniu działki budowlanej niezbędnej do korzystania z budynku mieszkalnego nr 57 oraz budynku gospodarczego (siedlisko). Dopuszcza się przesunięcie nowotworzonych granic ze względu na uwarunkowania terenowe (do uzgodnienia ze Zlecającym). Działki powstałe w wyniku podziału powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych oraz dla nowo powstałych działek wypisy i wyrysy do celów prawnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 4390 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Lokalizacja – działka nr 37/5 o powierzchni 20,2780 ha, obręb Dobra Wola, gmina Włocławek, powiat włocławski. Księga wieczysta - WL1W/00039553/8.
Nieruchomość niezabudowana rolna,
Zakres prac: Podział działki nr 37/5 obręb Dobra Wola na dwie działki o powierzchni około 10 ha (zgodnie z projektem podziału). Wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych oraz wypisy, wyrysy do celów prawnych dla nowo wydzielonych działek.
2. Lokalizacja – działka nr 39/6 o powierzchni 43,1724 ha, obręb Dobra Wola, gmina Włocławek, powiat włocławski. Księga wieczysta - WL1W/00039553/8.
Nieruchomość niezabudowana rolna,
Zakres prac: Podział działki nr 39/6 obręb Dobra Wola na pięć działek (trzy o powierzchni około 10 ha, jedna o powierzchni około 13 ha oraz jedna o powierzchni około 0,30 ha stanowiącą wewnętrzną drogę dojazdową - zgodnie z projektem podziału. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych oraz wypisy i wyrysy do celów prawnych dla nowo wydzielonych działek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 11400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Lokalizacja – działka nr 1/7 o powierzchni 63,3425 ha, obręb Sartowice, gmina Świecie, powiat świecki. Księga wieczysta - BY1S/00004650/2.
Niezabudowana nieruchomość rolna. MPZP nie obowiązuje. Zgodnie z zapisami w Studium działka w strefie rolniczo-osadniczej i ekologicznej (częściowo), kontynuacja charakteru rolniczego i rozwój na bazie istniejącej zabudowy.
Zakres prac: podział działki nr 1/7 obręb Sartowice gm. Świecie o pow. 63,3425 ha polegający na wydzieleniu czterech działek o powierzchni od około 14 ha do około 20 ha (zgodnie z projektem podziału). Wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych oraz uproszczone wypisy z mapą ewidencji gruntów do celów informacyjnych (poglądowych) dla nowo wydzielonych działek

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Lokalizacja – działka nr 200/52 o powierzchni 54,9560 ha, obręb Tonin, gmina Sośno, powiat sępoleński. Księga wieczysta - BY2T/00027556/8.
Niezabudowana nieruchomość rolna. Zgodnie z uchwałą nr X/62/15 Rady Gminy Sośno z dnia
29 października 2015 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Park Wiatrowy Sośno V” dla terenów położonych w Gminie Sośno (Dz.Urz. Woj. Kuj.-Pom. Poz.4635), działka ta przeznaczona jest jako teren rolny
Zakres prac: Podział działki nr 200/52 obręb Tonin gm. Sośno o pow. 54,9560 ha polegający na wydzieleniu sześciu działek o pow. około 9,15 ha każda (zgodnie z projektem podziału). Wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych oraz uproszczone wypisy z mapą ewidencji gruntów do celów informacyjnych (poglądowych) dla nowo wydzielonych działek

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 14244 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Lokalizacja - działka nr 2 o powierzchni 1,7200 ha, obręb Dobrylewo, gmina Żnin, powiat żniński.
Księga Wieczysta – BY1Z/00003565/7.
Nieruchomość niezabudowana, zadrzewiona, zakrzaczona granicząca z Jeziorem Dobrylewskim.
MPZP: nie obowiązuje. Nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy. Zgodnie ze studium, działka nr 2 znajduje się w strefie wiejskiej, na terenach lasów.
Zakres prac: wznowienie i ustalenie granicy działki w trybie ewidencyjnym z uwagi na różnicę
w jej powierzchni pomiędzy stanem rzeczywistym (około 2,2 ha) a ewidencyjnym (1,72 ha) oraz fakt, że część działki o powierzchni około 0,3000 ha stanowi obecnie obszar Jeziora Dobrylewskiego. Należy uwzględnić ewentualną konieczność zmiany użytków, który obecnie stanowi Ls. Punkty graniczne nr 456, 455, 454, 453, 452, 451, 450, 1587, 1589, 1593, 1585 nie spełniają standardów technicznych (pole powierzchni działki, precyzja określenia pola powierzchni działki). Po robocie geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych oraz wypis z wyrysem do celów prawnych.
2. Lokalizacja - działka nr 9/2 o powierzchni 0,1667 ha, obręb Dobrylewo, gmina Żnin, powiat żniński.
Księga Wieczysta – BY1Z/00029459/9.
Nieruchomość niezabudowana, zadrzewiona, zakrzaczona, granicząca z Jeziorem Dobrylewskim.
MPZP: nie obowiązuje. Nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy. Zgodnie ze studium działka nr 9/2 znajduje się w strefie wiejskiej, częściowo na terenach wielofunkcyjnej zabudowy wiejskiej oraz częściowo na terenach łąk, pastwisk, terenów zadrzewionych, nieużytków.
Zakres prac: Wznowienie i ustalenie granicy działki w trybie ewidencyjnym. Punkt graniczny nr 115
nie spełnia standardów technicznych (pole powierzchni działki). Po robocie geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych oraz wypis z wyrysem do celów prawnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

- uzasadnienie prawne: - art. 255 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wszystkie złożone na to zadanie oferty zostały odrzucone
- uzasadnienie faktyczne - na przedmiotowe zadanie została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno Kartograficzne POMIAR inż. Zenon Trzesała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680235674

7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HM Biuro Hulek Mirosław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541530290

7.3.3) Ulica: Lelewela 35/7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-652

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi GEodezyjne Waldemar Bryzek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551166489

7.3.3) Ulica: Kościuszki 28

7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HM Biuro Hulek Mirosław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541530290

7.3.3) Ulica: Lelewela 35/7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-652

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.