eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Dostawa i montaż mebli i wyposażenia dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Sarzynie, Szkoły Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkoły Podstawowej w Łętowni



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli i wyposażenia dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Sarzynie, Szkoły Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkoły Podstawowej w Łętowni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mebli i wyposażenia dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Sarzynie, Szkoły Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkoły Podstawowej w Łętowni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-045808b5-1f6c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009459/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż mebli i wyposażenia dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Sarzynie, Szkoły Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkoły Podstawowej w Łętowni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193497/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Sarzynie, Szkoły Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkoły Podstawowej w Łętowni w ramach realizacji zadania pn.: „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż następującego wyposażenia:
1) Ławki do holu/poczekalni - 2
2) Ławeczki na korytarze - 10
3) Biurko narożne prawe - 9
4) Krzesło obrotowe - 12
5) Stolik z regulowaną wysokością i kątem nachylenia blatu - 19
6) Krzesło szkolne z możliwością regulacji wysokości - 66
7) Krzesło szkolne z możliwością regulacji wysokości - 28
8) Stół szkolny jednoosobowy - 75
9) Tablica ceramiczna (porcelanowa) suchościeralna - 2
10) Tablica magnetyczna suchościeralna - 3
11) Tablica korkowa - 4
12) Lampka biurkowa z klipsem - 20
13) Pufa - 14
14) Zestaw puf - kostek - 1
15) Pufa worek sako - 8
16) Joki – wiszące gniazdo - 5
17) Poduszka - 32
18) Namiot do przestrzeni wyciszenia - 6
19) Dywan okrągły - 4
20) Dywan 120x170 - 4
21) Dywan 280x380 - 2
22) Dywan 160x230 - 1
23) Dywan 240x400 - 1
24) Zestaw szafek szatniowych SP Łętownia - 1
25) Zestaw szafek szatniowych SP Sarzyna - 1
26) Zestaw szafek na pomoce dydaktyczne Łętownia - 1
27) Zestaw szafek na pomoce dydaktyczne Ruda - 1
28) Zestaw szafek na pomoce Sarzyna e. czesnoszkolna - 1
29) Zestaw szafek na pomoce Sarzyna – kl. IV-VIII - 1
30) Zestaw szafek na pomoce Sarzyna świetlica - 1
31) Zestaw mebli do gabinetu pedagoga Sarzyna - 1
32) Regał do gabinetu pedagoga Ruda Łańcucka - 1
33) Stół obiadowy - 12
34) Krzesło do jadalni - 48
35) Lada/biurko dla bibliotekarza - 3
36) Mata do ewakuacji - 1
37) Piec konwekcyjno parowy - 1
38) Rolety do sal Sarzyna - 2
39) Rolety sala gimnastyczna Sarzyna - 6
40) Rolety sala Łętownia - 1
41) Rolety Ruda Łańcucka - 13

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151105,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452263,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151105,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 005710960

7.3.3) Ulica: ul. Długa 43

7.3.4) Miejscowość: Niedomice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-132

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151105,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.