eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Roboty budowlane polegaj±ce na wymianie d¼wigów W3, W1, W2, d¼wigu 5



Og³oszenie z dnia 2022-07-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegaj±ce na wymianie d¼wigów W3, W1, W2, d¼wigu 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Sk³odowskiej 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 585 77 57

1.5.8.) Numer faksu: 52 585 40 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wachowska@jurasza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jurasza.umk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegaj±ce na wymianie d¼wigów W3, W1, W2, d¼wigu 5

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bc663b86-0429-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00257991

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00105631/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Wymiana d¼wigu W3 - windy ³ó¿kowej pe³ni±cej jednocze¶nie funkcji d¼wigu dla ekip ratowniczych w przypadku po¿aru w budynku C wraz z robotami przystosowania szybu windowego do wymagañ przepisów ppo¿

1.1.9 Wymiana d¼wigu W1 i W2- windy osobowe w budynku C

1.1.11 wymiana d¼wigu 5 - windy ³ózkowej w budynku F

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej: Platformy przetargowej do obs³ugi postêpowañ przetargowych, dostêpnej pod adresem: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej:
1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadaæ sprzêt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystaæ z Platformy przetargowej.
a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
 Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
 Google Chrome 31
 Mozilla Firefox 26
 Opera 18
2) Pozosta³e wymagania techniczne:
a) dostêp do sieci internet;
b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
c) w³±czona obs³uga JavaScript;
d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
3) O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.
3. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych .
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt. 3, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
6. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê przetargow±, dostêpn± pod adresem: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html .
7. Rejestracja na Platformie przetargowej, w tym z³o¿enie oferty, zosta³y opisane w INSTRUKCJI KORZYSTANIA Z PLATFORMY PRZETARGOWEJ w za³±czniku nr 3 do SWZ. Szczegó³owe instrukcje obs³ugi Platformy dla wykonawców dostêpne s± na stronie: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html .
9. Przegl±danie postêpowañ, pobieranie dokumentów, sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie przetargowej.
10. W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy zaleca rejestracjê oraz logowanie co najmniej przy sk³adaniu oferty, wyja¶nieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ w odpowiedzi na wezwania Zamawiaj±cego, kierowane w toku badania i oceny ofert.
11. Rejestracja i logowanie s± bezp³atne. Rejestruj±c siê albo loguj±c wykonawcy, akceptuj± warunki korzystania z Platformy przetargowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html .

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie przetwarza³ dane osobowe uzyskane w trakcie postêpowania, a w szczególno¶ci: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej za³±cznikach lub w dokumentach i o¶wiadczeniach z³o¿onych w postêpowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiaj±cego danych osobowych jest niezbêdne dla celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiaj±cego i wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. W zwi±zku z tym, Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania jest obowi±zany do wykonania dzia³añ wynikaj±cych z Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec ka¿dej osoby, której dane osobowe bêd± podane w ofercie, o¶wiadczeniach i dokumentach z³o¿onych w postêpowaniu. Na tê okoliczno¶æ Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie, którego tre¶æ zawarta jest w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ).
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: je.nowak@jurasza.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NLZ.2022.271.12

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2875936,64 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wymianie:
1) d¼wigu W3 - windy ³ó¿kowej pe³ni±cej jednocze¶nie funkcjê d¼wigu dla ekip ratowniczych w przypadku po¿aru w budynku C wraz z robotami budowlanymi przystosowania szybu windowego do wymagañ przepisów przeciwpo¿arowych.
Prace budowlane uwzglêdniaæ bêd± obowi±zuj±ce przepisy p.po¿. oraz wytyczne zawarte w Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±.
Zasadniczym celem prac jest uzyskanie poprawy warunków w budynku Szpitala i komfortu pacjenta. Prace budowlane maj± na celu doprowadzenie budynku do obowi±zuj±cych przepisów p.po¿., a tak¿e poprawê komfortu przebywaj±cych w klinikach pacjentów oraz pracy lekarzy.
Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ, przedmiary, dokumentacja projektowa oraz STWiORB znajduj±ce siê w Za³±czniku nr 9 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1590936,64 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert (dotyczy czê¶ci nr 1, 2, 3):
1) Cena brutto [C] – waga kryterium 60%;
2) Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia [ G ] – waga kryterium 40%.

2. Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w nastêpuj±cy sposób:
1) Oferta z najni¿sz± cen± brutto [C] otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów, tj. 60,00, a pozosta³ym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie
ze wzorem:
Oferta o najni¿szej cenie brutto*
C = (---------------------------------------------- x 100) x waga kryterium, tj.60 %;
Cena brutto oferty badanej
gdzie: C - warto¶æ punktowa badanej oferty.
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena brutto” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym w odniesieniu do czê¶ci.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) W kryterium Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia [G] punktacja zostanie przyznana wg poni¿szego wzoru:

okres wyd³u¿enia gwarancji oferty badanej
G = (-------------------------------------------------------------------------x 100 ) x waga kryterium, tj. 40 %;
maksymalny okres wyd³u¿enia gwarancji, tj. 24 m-ce

gdzie: G - warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
Maksymalnie dla niniejszego kryterium [G] Zamawiaj±cy mo¿e przyznaæ 40,00 punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia [ G ]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wymianie:
2) d¼wigu W1 i W2 - windy osobowe w budynku C.
Prace budowlane uwzglêdniaæ bêd± obowi±zuj±ce przepisy p.po¿. oraz wytyczne zawarte w Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±.
Zasadniczym celem prac jest uzyskanie poprawy warunków w budynku Szpitala i komfortu pacjenta. Prace budowlane maj± na celu doprowadzenie budynku do obowi±zuj±cych przepisów p.po¿., a tak¿e poprawê komfortu przebywaj±cych w klinikach pacjentów oraz pracy lekarzy.
Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ, przedmiary, dokumentacja projektowa oraz STWiORB znajduj±ce siê w Za³±czniku nr 9 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 780000,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert (dotyczy czê¶ci nr 1, 2, 3):
1) Cena brutto [C] – waga kryterium 60%;
2) Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia [ G ] – waga kryterium 40%.

2. Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w nastêpuj±cy sposób:
1) Oferta z najni¿sz± cen± brutto [C] otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów, tj. 60,00, a pozosta³ym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie
ze wzorem:
Oferta o najni¿szej cenie brutto*
C = (---------------------------------------------- x 100) x waga kryterium, tj.60 %;
Cena brutto oferty badanej
gdzie: C - warto¶æ punktowa badanej oferty.
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena brutto” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym w odniesieniu do czê¶ci.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) W kryterium Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia [G] punktacja zostanie przyznana wg poni¿szego wzoru:

okres wyd³u¿enia gwarancji oferty badanej
G = (-------------------------------------------------------------------------x 100 ) x waga kryterium, tj. 40 %;
maksymalny okres wyd³u¿enia gwarancji, tj. 24 m-ce

gdzie: G - warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
Maksymalnie dla niniejszego kryterium [G] Zamawiaj±cy mo¿e przyznaæ 40,00 punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia [ G ]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wymianie:
3) d¼wigu 5 - windy ³ó¿kowej w budynku F.
Prace budowlane uwzglêdniaæ bêd± obowi±zuj±ce przepisy p.po¿. oraz wytyczne zawarte w Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±.
Zasadniczym celem prac jest uzyskanie poprawy warunków w budynku Szpitala i komfortu pacjenta. Prace budowlane maj± na celu doprowadzenie budynku do obowi±zuj±cych przepisów p.po¿., a tak¿e poprawê komfortu przebywaj±cych w klinikach pacjentów oraz pracy lekarzy.
Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ, przedmiary, dokumentacja projektowa oraz STWiORB znajduj±ce siê w Za³±czniku nr 9 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 505000,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert (dotyczy czê¶ci nr 1, 2, 3):
1) Cena brutto [C] – waga kryterium 60%;
2) Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia [ G ] – waga kryterium 40%.

2. Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w nastêpuj±cy sposób:
1) Oferta z najni¿sz± cen± brutto [C] otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów, tj. 60,00, a pozosta³ym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie
ze wzorem:
Oferta o najni¿szej cenie brutto*
C = (---------------------------------------------- x 100) x waga kryterium, tj.60 %;
Cena brutto oferty badanej
gdzie: C - warto¶æ punktowa badanej oferty.
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena brutto” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym w odniesieniu do czê¶ci.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) W kryterium Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia [G] punktacja zostanie przyznana wg poni¿szego wzoru:

okres wyd³u¿enia gwarancji oferty badanej
G = (-------------------------------------------------------------------------x 100 ) x waga kryterium, tj. 40 %;
maksymalny okres wyd³u¿enia gwarancji, tj. 24 m-ce

gdzie: G - warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
Maksymalnie dla niniejszego kryterium [G] Zamawiaj±cy mo¿e przyznaæ 40,00 punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia [ G ]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci za spe³niony, je¶li Wykonawca:
A. wyka¿e, ¿e wykona³:
• roboty budowlane obejmuj±ce miêdzy innymi wymianê d¼wigu o warto¶ci
1 000 000 z³ brutto ( dla czê¶ci 1);
• roboty budowlane polegaj±ce na wymianie d¼wigu o warto¶ci 490 000 z³ brutto (dla czê¶ci 2);
•roboty budowlane polegaj±ce na wymianie d¼wigu o warto¶ci 340 000 z³ brutto (dotyczy czê¶ci 3);
B. wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi wymagane przez Zamawiaj±cego uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w danej specjalno¶ci, tj. :
•osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej* (dla czê¶ci 1),
•osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych* (czê¶æ 1),
•osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych*(czê¶æ 1)
•osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (dla czê¶ci 2 i 3).
UWAGA :
* wskazane osoby powinny posiadaæ ww. uprawnienia budowlane, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz zgodnie z obowi±zuj±cymi aktami wykonawczymi do ustawy Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
* Zamawiaj±cy okre¶laj±c ww. wymogi dla osób w zakresie posiadania przez nich uprawnieñ budowlanych w danej specjalno¶ci – dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia (kwalifikacje) wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
C. wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi wymagane przez Zamawiaj±cego uprawnienia (dotyczy czê¶ci nr 1, 2, 3):
•minimum 4 osoby posiadaj±ce ¶wiadectwa kwalifikacyjne Grupa E1 „Urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV” stosownie do przepisów rozporz±dzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. 2003.89.828 z dnia 21 maja 2003 r. ze zm.) niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – za³±cznik nr 2a do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z uwzglêdnieniem Rozdzia³u VIII ust. 2 pkt. 4) lit. A SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;
je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, z uwzglêdnieniem Rozdzia³u VIII ust. 2 pkt. 4) lit. B i C SWZ, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ).
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 14
ZMIANY W UMOWIE

1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia czasu (zmiany terminu) wykonania przedmiotu Umowy, je¿eli dochowanie terminu okre¶lonego w umowie jest niemo¿liwe z uwagi na:
1) si³ê wy¿sz± lub inne okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ, jak równie¿ inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu zadania spowodowane przez osoby trzecie, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci,
2) wykonanie nieprzewidzianych robót dodatkowych lub zamiennych,
3) konieczno¶æ wprowadzenia jakichkolwiek zmian w dokumentacji projektowej z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, maj±cych wp³yw na wyd³u¿enie czasu koniecznego do realizacji umowy, wynik³ych z:
a) b³êdów w dokumentacji projektowej uniemo¿liwiaj±cych wykonanie umowy zgodnie z jej tre¶ci± i/lub przepisami prawa,
b) potrzeby dokonania zmian w dokumentacji projektowej z uwagi na potrzeby eksploatacyjne lub u¿ytkowe,
4) okoliczno¶ci le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego maj±ce wp³yw na wyd³u¿enie czasu koniecznego do dokonania czynno¶ci bêd±cych przedmiotem Umowy.
5) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiaj±cego
Wyd³u¿enie czasu (zmiana terminu) wykonania umowy nastêpuje o czas odpowiedni do okoliczno¶ci, które spowodowa³y zmianê.
2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy w zakresie:
1) zmian w dokumentacji projektowej w przypadkach przewidzianych w §10 umowy,
2) wyd³u¿enia okresu rêkojmi i/lub gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na (uzasadniaj±cych) wyd³u¿enie okresu gwarancji i/lub rêkojmi.
3) zmiany podwykonawców, na których zasoby powo³a³ siê Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci zagra¿aj±cych nale¿ytemu wykonaniu Umowy,
4) zmiany zakresu robót, powierzonych zgodnie z tre¶ci± oferty, podwykonawcom w przypadku okoliczno¶ci zagra¿aj±cych nale¿ytemu wykonaniu Umowy,
3. Jakiekolwiek zmiany umowy opisane w niniejszym paragrafie, o ile co innego wyra¼nie nie wynika z poprzednich postanowieñ umowy, wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-12 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-12 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji którego te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a. zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b. sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c. czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
4. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
6. UWAGA: Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w Rozdziale X SWZ.
Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (szczegó³y zosta³y wskazane w ust. 4 niniejszego rozdzia³u);
4) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Oprócz podstaw wykluczenia z art. 180 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 uPzp Zamawiaj±cy informuje, ¿e z postêpowania o
udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu
agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.