eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Przebudowa wraz z remontem oraz zagospodarowanie terenu wokół Filii Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu - w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z remontem oraz zagospodarowanie terenu wokół Filii Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu - w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6

1.5.2.) Miejscowość: Kępice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kepice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz z remontem oraz zagospodarowanie terenu wokół Filii Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu - w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cf87cfd-bc29-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014360/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa wraz z remontem oraz zagospodarowanie terenu wokół Filli Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn. „Przebudowa wraz z remontem oraz zagospodarowanie terenu wokół Filii Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu - w formule zaprojektuj i wybuduj”.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Etap I - opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na podstawie Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ w tym:
- wykonanie mapy do celów projektowych;
- wykonanie projektu koncepcyjnego – 1 szt.
- wykonanie projektu zagospodarowania terenu – 4 szt.
- wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego – 4 szt.
- uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień projektu (sanitarnohigieniczne, p. poż, bhp, itp.),
- przygotowanie wniosków wymagających pozwolenia na budowę,
- przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego procedur formalnych związanych z uzyskiwaniem decyzji lub pozwoleń wymaganych do realizacji zamówienia, na podstawie odpowiednich pełnomocnictw,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
- wykonanie projektu wykonawczego i technicznego wielobranżowego – 4 szt.
- wykonanie przedmiaru robót – 2 szt.
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 2 szt.
- wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – 4 szt.
a) po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji, Wykonawca może przystąpić do opracowania całości zakresu dokumentacji;
b) Wykonawca opracuje Projekt Budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dn. 11 września 2020r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz. U. 2020 poz. 1609), następnie zmienionym rozporządzeniem z dnia 25 czerwca 2021r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2021 poz. 1169), zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013r. poz. 1129) oraz zastosuje do ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z póź. zm.)
c) Wszystkie elementy składowe dokumentacji projektowej należy zapisać w formie cyfrowej na CD/DVD w 1 egz. Dokumentacja zapisana na płycie CD/DVD winna być zaopatrzona w spis określający szczegółową zawartość (nazwa dokumentacji, nazwa załącznika i nazwa pliku w którym został zapisany).

2) Etap II – wykonanie robót budowlanych i montażowych w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, polegających na:
a) rozbudowie i przebudowie budynku Filii Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu o pomieszczenia kuchni, sali fitness, toalety męskiej, toalety damskiej przystosowanej dla osób z niepełnosprawnościami oraz kotłowni.
3) Etap III - dostarczenie wyposażenia poszczególnych pomieszczeń Filii Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice w Obłężu. Szczegółowy wykaz wyposażenia zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
4) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową podczas realizacji inwestycji.
5) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.

3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1746600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1989790,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1746600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "NORDECO" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911666290

7.3.3) Ulica: K. Tetmajera 5

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1746600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.