Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172129/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
– koagulologia i parametry krytyczne – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzozsulechow.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsulechow.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzoz_sulechow/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów– koagulologia i parametry krytyczne – II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebdf864d-da86-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028644/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora – koagulologia, parametry krytyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172129/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/ZP-PN/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- zadanie I – koagulologia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z
dzierżawą aparatów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a wraz załącznikami do niniejszej
SWZ, w tym:
- zadanie I – koagulologia
- zadanie II – parametry krytyczne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załączniku nr 1a do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ – odpowiednio do każdego z zadań.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub dwa zadania.
5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w formularzu cenowym w każdym zadania , na które
składa ofertę.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe,
nazwy i symbole producentów, należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej.
Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (formularz cenowy – zał. nr 3 do SWZ) dla każdego elementu zamówienia.
1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8
ustawy.
2. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 266666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- zadanie II – parametry krytyczne1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z
dzierżawą aparatów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a wraz załącznikami do niniejszejSWZ, w tym:
- zadanie I – koagulologia
- zadanie II – parametry krytyczne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załączniku nr 1a do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ – odpowiednio do każdego z zadań.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub dwa zadania.
5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w formularzu cenowym w każdym zadania , na które
składa ofertę.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe,
nazwy i symbole producentów, należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej.
Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (formularz cenowy – zał. nr 3 do SWZ) dla każdego elementu zamówienia.
1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8
ustawy.
2. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów – koagulologia i parametry krytyczne – II postępowanie w zakresie zadania I koagulologia - ponieważ cena najkorzystniejszej oferty opiewa na kwotę 315 259,20 zł brutto i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, tj. 266 666,67 zł brutto,
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186410,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186410,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186410,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Werfen Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146114153
7.3.3) Ulica: ul. Wolińska 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-699
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186410,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
- Zakup testów diagnostycznych do analizatora BIOFIRE TORCH 2
- ODCZYNNIKI CHEMICZNE
- Zakup i systematyczna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów.
- Zakup wraz z dostawą testów antygenowych wraz z czytnikami
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów w okresie 24 miesięcy dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.