Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00221640/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Mokobody”
dot. BUDOWY DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI MOKOBODY POŁOŻONEJ NA DZIAŁCE NR 1209/3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOKOBODY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Chreptowicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Mokobody
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256411315
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65d80d92-f545-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Mokobody”dot. BUDOWY DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI MOKOBODY POŁOŻONEJ NA DZIAŁCE NR 1209/3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65d80d92-f545-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005847/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Mokobody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.1.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146886,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Mokobody”.
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie budowy drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 1209/3 położonej w miejscowości Mokobody o szerokości od 4,5 – 5,0 m. z nawierzchni bitumicznej, wykonaniu odcinkowo jednostronnego chodnika z kostki brukowej o szerokości 1,5 m, wykonaniu poboczy z kruszywa oraz ustawieniu krawężników i obrzeży.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Projekt techniczny dla w/w zadania inwestycyjnego.
Zakres robót zawierają dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ na którą składa się projekt techniczny oraz przedmiar robót dla działki nr 1209/3 położonej w miejscowości Mokobody gm. Mokobody.
Wymagania dodatkowe:
Po zakończeniu robót wraz z pisemnym zgłoszeniem gotowości do odbioru Wykonawca ma obowiązek przedłożyć kosztorys pomocniczy podpisany przez wykonawcę i opracowany na podstawie przedmiaru robót załączonego do specyfikacji warunków zamówienia.
3) Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w tym standardów dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca winien uwzględnić w zakresie swojej działalności zapisy art. 6 Ustawy o z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062
ze zm.).
4) Przy realizacji inwestycji wykonane zostanie oznakowanie zapewniające dostępność
w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062 ze zm.).
5) Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki bądź pochodzenie wyrobów lub materiałów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych równoważnych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i jakościowych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SWZ lub załącznikach do SWZ. Obowiązek udowodniania równoważności użytych wyrobów, materiałów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy.
6) Roboty budowlane mają być realizowane zgodnie z dokumentacją projektową- załącznik nr 7
i warunkami opisanymi w umowie -załącznik nr 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia postępowania jest fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia co wyczerpuje przesłankę unieważnienia z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 729934,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729934,77 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.