Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00131351/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Janów w gm. Młodzieszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MŁODZIESZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148354
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyszogrodzka 25
1.5.2.) Miejscowość: Młodzieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-512
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbednarek@mlodzieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mlodzieszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mlodzieszyn.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Janów w gm. Młodzieszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1d614c3-f049-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000451/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Janów w gm. Młodzieszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZPPP.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja obejmuje przebudowę drogi gminnej w miejscowości Janów (gmina Młodzieszyn). Przebudowywana drogi stanowi drogę dojazdową do zabudowań przy niej zlokalizowanych od drogi krajowej nr 50. Przebudowa drogi będzie polegała na wzmocnieniu istniejącej konstrukcji jezdni, budowie poboczy oraz budowie kanału technologicznego.
Planowane przedsięwzięcie obejmuje:
− wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni,
− budowę poboczy,
− zagospodarowanie zielenią nieutwardzonego terenu pasa drogowego.
− wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu,
− budowę kanału technologicznego,
− humusowanie wraz z obsianiem trawą.
Podstawowe parametry techniczne drogi:
− klasa ulicy – D
− szerokość jezdni – 4,5 m,(poszerzenie na łuku),
− szerokość poboczy – 0,75 m,
− spadek poprzeczny jezdni – daszkowy po 2,0%, na łuku jednostronny - 2,0%.
− odwodnienie ulicy poprzez spadki podłużne i poprzeczne na nieutwardzone pobocze.
W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym załączony przedmiar robót nie stanowi części opisu przedmiotu zamówienia. Ma jedynie charakter pomocniczy i służy do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia oraz będzie pomocny przy rozliczeniu inwestycji.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w załącznikach do projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ.
Wykonawca, a także podwykonawca, któremu powierzył realizację przedmiotu zamówienia, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji przedmiotu umowy pracowników fizycznych (robotników) wykonujących roboty budowlane związane z przebudowy drogi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, gdyż wykonywane przez nie czynności polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040,1043 i 1495).
Szczegóły dotyczące ww. wymogu, w tym sposobu dokumentowania oraz kontroli zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zostały opisane w projektach umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526694,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579235,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526694,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RYDMAR Ryszard Chłystek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371199023
7.3.4) Miejscowość: Juliopol
7.3.5) Kod pocztowy: 96-512
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD CHŁYSTEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD CHŁYSTEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526694,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Naprawa dróg w strefie przygranicznej z Białorusią na terenie Gminy Michałowo.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.