eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubasz › Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Krucz w roku 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Krucz w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz

1.3.) Oddział zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krucz 28

1.5.2.) Miejscowość: Lubasz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672551825

1.5.8.) Numer faksu: 672551878

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krucz@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krucz.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Krucz w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4eb4a04-21c9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00089052/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Krucz w roku 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199119/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268985,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na „Utrzymaniu i konserwacji dróg na terenie Nadleśnictwa Krucz w roku 2021”, zgodnie z przedmiarem robót i STWiOR w tym:
• korytowanie na całej szerokości drogi na głębokość min 25 cm. Grunt z korytowania należy zagospodarować na terenie wokół lub wbudować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Z uwagi na krótkie odcinki nie kalkulowano wywozu urobku – zagospodarowanie gruntu z korytowania scalone w pozycji „Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni”. Przygotowane koryto należy wyprofilować w celu uzyskania odpowiedniego podłoża pod warstwy podbudowy zasadniczej.
• wbudowanie warstwy podbudowy zasadniczej z tłucznia betonowego z recyklingu, o ciągłej krzywej uziarnienia 0-63 mm. Kruszywo sortowane bez domieszek innych materiałów oraz zanieczyszczeń. Całość warstwy konstrukcyjnej należy dogęścić dynamicznie walcem stalowym. Grubość warstwy po zagęszczeniu min. 30 cm. Drogi należy wyprofilować ze spadkiem jednostronnym 2-3%. Dopuszcza się spadek dwustronny daszkowy o zadanej wartości. Struktura warstwy docelowej zamknięta. W przypadku dogęszczenia i pojawienia się porowatości z kruszywa o większym uziarnieniu należy dosypać frakcji o uziarnieniu umożliwiającym zamknięcie korony drogi. Dogęszczenie do wskaźnika Is powyżej 0,98. Nośność drogi min 125 MPa przy badaniu płyta VSS – wartość wtórnego wskaźnika odkształcenia.
W warstwie podbudowy należy wbudować kruszywo łamane powstałe z przekruszenia kamienia naturalnego. Dopuszcza się kruszywo powstałe z przekruszenia betonu, bez domieszki cegły, betonu komórkowego (supereksu), ceramiki oraz innych zanieczyszczeń. Uziarnienie kruszywa 0/63 mm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 5 do SWZ (przedmiarze), załączniku nr 11 do SWZ (kosztorysie ofertowym), załączniku nr 4 do SWZ (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328240,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744796,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328240,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. „CARO” SORTOWNIA ŻWIRU MACIEJ ŁUCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790010722

7.3.3) Ulica: Graniczna 2

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328240,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.