Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236329/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie gminy Tuchów 2021 / 2022"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Tuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@tuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie gminy Tuchów 2021 / 2022"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9017089-30ac-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003620/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie Gminy Tuchów 2021 / 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236329/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-16/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zadania pn. „Zimowe utrzymanie ulic i dróg na
terenie gminy Tuchów 2021 / 2022".
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków
chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych wraz z dostawą tych
materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe;
1.2. odśnieżanie jezdni przy zastosowaniu pługów zamontowanych na solarkach, piaskarkach
samochodach ciężarowych, ciągnikach, itp.
1.3. użycie ciężkiego sprzętu - na wyłączne polecenie zamawiającego, w przypadku
intensywnych opadów śniegu lub zamieci powodujących powstanie zasp.
1.4. załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych przy zastosowaniu sprzętu
nieuszkadzającego nawierzchnię i elementów pasa drogowego (np. z zastosowaniem listew ogumionych) – wyłącznie na polecenie zamawiającego.
1.5. stałe patrolowanie dróg w celu bieżącej oceny skuteczności podejmowanych działań w
ramach realizacji zamówienia oraz gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w
tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny oraz fax do i od Zamawiającego. Wykonawca
przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności.
2. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w
załącznikach do SWZ, m. in. w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do
SWZ.
3.Standardy odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej ulic i dróg:
• I kategoria - Standard I: jezdnia odśnieżana na całej szerokości, jezdnia posypana na
skrzyżowaniach dróg i odcinkach o pochyleniu > 4 % utrzymana stała przejezdność ulicy (
przyjmując średnio 4 m. szerokości ulicy i 50 % do posypania). Każdorazowy wyjazd na rejon
musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg.
- Łączna długość ulic I kat. - 13 855 mb = 13,86 km + 2,43 km = 16,29 km
• II kategoria - Standard II: jezdnia odśnieżana na całej szerokości, jezdnia posypana na
skrzyżowaniach dróg co stanowi 30 % danej ulicy i odcinkach o pochyleniu > 4 % utrzymana
stała przejezdność ulicy ( przyjmując średnio 4 m. szerokości ulicy). Każdorazowy wyjazd na
rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg.
- Łączna dł. ulic II kat. - 17 170 mb = 17,17 km
• III kategoria - Standard III: Utrzymana przejezdność drogi, posypane skrzyżowania z drogami
wyższego rzędu i odcinkami jezdni ze stromymi podjazdami, oraz odcinkami o pochyleniu > 4%
co stanowi 30 % danej ulicy, średnia szerokość ulic 4 m. Każdorazowy wyjazd na rejon musi być
uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg.
- Łączna dł. ulic III kat. - 11 690 mb = 11,69 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333212,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333212,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333212,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowo - Transportowe Andrzej Potok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8730012445
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333212,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI TUCHÓW
więcej: przetargi TUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.