eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › "Budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-396ab89f-b98f-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025787/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa i projektowanie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119001/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 21958409,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część numer 1 – Budowa kolektora tłocznego w miejscowości Rzuchów do oczyszczalni w Wierzawicach oraz Budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej z miejscowości Stare Miasto na oczyszczalnię ścieków w Wierzawicach – obejmuje wykonanie:
Budowa kolektora tłocznego w miejscowości Rzuchów do oczyszczalni w Wierzawicach:
 kolektor tłoczny Ø 125 – 3 320,00 m,
 studnia płucząca Ø 1000 – 3 szt.
Budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej z miejscowości Stare Miasto na oczyszczalnię ścieków w Wierzawicach:
 kolektor tłoczny Ø 160 – 4 800,00 m,
 studnia płucząca Ø 1200 – 4 szt.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 8,12 km sieci kanalizacyjnej.
Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Załącznik nr 9A: Dokumentacja projektowa dla części nr 1;
2) Załącznik nr 10A: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla części nr 1;
3) Załącznik nr 11A: Przedmiary robót dla części nr 1;
Zakres dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80%.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonywania przyłączy kanalizacyjnych oraz przyłączy energetycznych do przepompowni ścieków.
3. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową lub program funkcjonalno-użytkowy powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST, programie funkcjonalno – użytkowym typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do wystąpienia do dostawcy energii elektrycznej z wnioskami o zawarcie umów przyłączeniowych do przepompowni ścieków.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do przywrócenia terenu (działki, drogi) do stanu pierwotnego w ciągu 14 dni od zakończenia na nim robót.
Przed rozpoczęciem robót na danej działce zaleca się opracowywanie dokumentacji fotograficznej celem udokumentowania stanu pierwotnego.
7. Przepompownie ścieków należy wyposażyć w urządzenia systemu monitoringu zbieżne i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu – wpięcie przepompowni do istniejącego systemu monitoringu.
8. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów pompowania wody z wykopów za pomocą igłofiltrów (w przypadku konieczności zastosowania).
9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, kosztorys powykonawczy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów).
10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
11. W cenie oferty należy uwzględnić również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (zgodnie z pkt 3 ppkt 1), wytyczenie geodezyjne, przeprowadzenie badań archeologicznych i zapewnienie nadzoru archeologicznego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów odtworzenia nawierzchni asfaltowej, w przypadku jej uszkodzenia. Nawierzchnie asfaltowe należy odtworzyć w następujących warstwach: podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm o grubości 20 cm, masa mineralno-bitumiczna AC 16W dla ruchu KR1 warstwa wiążąca grubości 4 cm, masa mineralno-bitumiczna AC 11S dla ruchu KR1 warstwa ścieralna grubości 4 cm. W przypadku lokalizacji kanalizacji sanitarnej w pozostałych drogach należy przewidzieć ich odtworzenie tłuczniem.
13. Informacje dotyczące części numer 1
1) Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym odrębne operaty z lokalizacji kanalizacji w pasach dróg publicznych i przekroczeń cieków wodnych, zawierające w szczególności obliczenie powierzchni rzutów poziomych zamontowanych urządzeń) oraz wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania.
2) Zakres zadania obejmuje również:
 zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy. W przypadku zniszczenia dróg Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
 wykonanie utwardzonych tłuczniem zjazdów do przepompowni, grubość warstwy tłucznia na terenie przepompowni i zjeździe 15 cm na geowłókninie,
 wszystkie przepompownie ścieków należy wyposażyć w kompensatory mocy biernej.
3) Wykonawca będzie zobowiązany na wniosek Zamawiającego do uwzględniania zmian zakwalifikowanych przez Projektanta jako nieistotne (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 1272386,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część numer 2 – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Rzuchów i Biedaczów – obejmuje wykonanie:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rzuchów:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 3 730,50 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 386,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 1 405,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 180 PE – 13,00 m,
 kolektor tłoczny Ø 90 – 1 090,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 132 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 300 – 75 szt.,
 studnia rozprężna Ø 1200 – 3 szt.,
 sieciowa przepompownia ścieków wraz z instalacją elektryczną zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu – 4 kpl.

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biedaczów-Podkudłacz:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 3 149,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 50,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 693,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 400 – 72 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 300 – 24 szt.

Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biedaczów:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 1 153,54 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 180,50 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 191,08 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 34 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 315 – 9 szt.

Łączna długość kolektorów wynosi ok. 12,04 km sieci kanalizacyjnej.

Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Załącznik nr 9B: Dokumentacja projektowa dla części nr 2;
2) Załącznik nr 10B: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla części nr 2;
3) Załącznik nr 11B: Przedmiary robót dla części nr 2;

Zakres dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80%.

Zmiany wprowadzone przez Zamawiającego w stosunku do dokumentacji projektowej:
 w przypadku wykonywania ciągów kanalizacyjnych oznaczonych na mapach zagospodarowania terenu jako Ø 200 metodą przewiertu sterowanego bez rury osłonowej należy zastosować rurociągi PE Ø 225 oraz analogicznie jako Ø 160 rurociągi PE Ø 180,
 Przepompownię ścieków P18 w miejscowości Rzuchów w drodze powiatowej należy wykonać jako najazdową bez wykonywania ogrodzenia z utwardzeniem terenu około 20m2 nawierzchnią z kostki brukowej grubości 8cm na podbudowie z tłucznia kamiennego grubości 20cm.,
 na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią: tam gdzie pozwala na to zagospodarowanie terenu pokrywy studzienek kanalizacyjnych wynieść ponad rzedną wody Q1%, pozostałe studzienki wyposażyć w szczelne włazy. Mapy zagrożenia powodziowego dostępne są na Hydroportalu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pod adresem: https://wody.isok.gov.pl/imap_kzgw/?gpmap=gpMZP
 Rzędne pokryw przepompowni ścieków należy podwyższyć ponad rzędną: P18 – 170,95 m n.p.m.,
 W projekcie budowlanym kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rzuchów rozdział I pkt. 6 rzędna wody powodziowej Q1% dotyczy przepompowni ścieków P19 i P21.
 Zamawiający rezygnuje z wykonania przepompowni ścieków P1 na dz. nr ewid. 268 w Biedaczowie. Projekt nowej lokalizacji przepompowni ścieków i kolektora tłocznego jest przedmiotem oddzielnego opracowania.
Przedmiotowe zmiany są nadrzędne w stosunku do dokumentacji projektowej i należy je uwzględnić podczas wyceny robót.

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonywania przyłączy kanalizacyjnych oraz przyłączy energetycznych do przepompowni ścieków.
3. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową lub program funkcjonalno-użytkowy powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST, programie funkcjonalno – użytkowym typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do wystąpienia do dostawcy energii elektrycznej z wnioskami o zawarcie umów przyłączeniowych do przepompowni ścieków.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do przywrócenia terenu (działki, drogi) do stanu pierwotnego w ciągu 14 dni od zakończenia na nim robót.
Przed rozpoczęciem robót na danej działce zaleca się opracowywanie dokumentacji fotograficznej celem udokumentowania stanu pierwotnego.
7. Przepompownie ścieków należy wyposażyć w urządzenia systemu monitoringu zbieżne i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu – wpięcie przepompowni do istniejącego systemu monitoringu.
8. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów pompowania wody z wykopów za pomocą igłofiltrów (w przypadku konieczności zastosowania).
9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, kosztorys powykonawczy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów).
10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
11. W cenie oferty należy uwzględnić również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (zgodnie z pkt 3 ppkt 1), wytyczenie geodezyjne, przeprowadzenie badań archeologicznych i zapewnienie nadzoru archeologicznego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów odtworzenia nawierzchni asfaltowej, w przypadku jej uszkodzenia. Nawierzchnie asfaltowe należy odtworzyć w następujących warstwach: podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm o grubości 20 cm, masa mineralno-bitumiczna AC 16W dla ruchu KR1 warstwa wiążąca grubości 4 cm, masa mineralno-bitumiczna AC 11S dla ruchu KR1 warstwa ścieralna grubości 4 cm. W przypadku lokalizacji kanalizacji sanitarnej w pozostałych drogach należy przewidzieć ich odtworzenie tłuczniem.
13. Informacje dotyczące części numer 2
1) Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym odrębne operaty z lokalizacji kanalizacji w pasach dróg publicznych i przekroczeń cieków wodnych, zawierające w szczególności obliczenie powierzchni rzutów poziomych zamontowanych urządzeń) oraz wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania.
2) Zakres zadania obejmuje również:
 zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy. W przypadku zniszczenia dróg Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
 wykonanie utwardzonych tłuczniem zjazdów do przepompowni, grubość warstwy tłucznia na terenie przepompowni i zjeździe 15 cm na geowłókninie,
 wszystkie przepompownie ścieków należy wyposażyć w kompensatory mocy biernej.
3) Wykonawca będzie zobowiązany na wniosek Zamawiającego do uwzględniania zmian zakwalifikowanych przez Projektanta jako nieistotne (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 3765356,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część numer 3 – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piskorowice – obejmuje wykonanie:

 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 14 791,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 677,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 3 948,50 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 180 PE – 191,00 m,
 kolektor tłoczny Ø 90 – 6 848,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 451 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 300 – 186 szt.,
 studnia rozprężna Ø 1200 – 17 szt.,
 sieciowa przepompownia ścieków wraz z instalacją elektryczną zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu – 17 kpl.

Łączna długość kolektorów wynosi ok. 26,45 km sieci kanalizacyjnej.

Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Załącznik nr 9C: Dokumentacja projektowa dla części nr 3;
2) Załącznik nr 10C: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla części nr 3;
3) Załącznik nr 11C: Przedmiary robót dla części nr 3;

Zakres dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80%.

Zmiany wprowadzone przez Zamawiającego w stosunku do dokumentacji projektowej:
 w przypadku wykonywania ciągów kanalizacyjnych oznaczonych na mapach zagospodarowania terenu jako Ø 200 metodą przewiertu sterowanego bez rury osłonowej należy zastosować rurociągi PE Ø 225 oraz analogicznie jako Ø 160 rurociągi PE Ø 180,
 na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią: tam gdzie pozwala na to zagospodarowanie terenu pokrywy studzienek kanalizacyjnych wynieść ponad rzedną wody Q1%, pozostałe studzienki wyposażyć w szczelne włazy. Mapy zagrożenia powodziowego dostępne są na Hydroportalu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pod adresem: https://wody.isok.gov.pl/imap_kzgw/?gpmap=gpMZP
 Rzędne pokryw przepompowni ścieków należy podwyższyć ponad rzędną: P1 – 174,70 m n.p.m., P5 – 173,50 m n.p.m., P9 – 171,780 m n.p.m., P10 – 171,80 m n.p.m., P11 – 171,70 m n.p.m., P12 – 171,70 m n.p.m., P13 – 171,50 m n.p.m., P16 – 171,25 m n.p.m., P17 – 171,20 m n.p.m.,
 zasilanie przepompowni ścieków P2 i P3 wykonać jako policznikowe z przepompowni ścieków P1 kablem YAKY 4x70mm2.
Przedmiotowe zmiany są nadrzędne w stosunku do dokumentacji projektowej i należy je uwzględnić podczas wyceny robót.

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonywania przyłączy kanalizacyjnych oraz przyłączy energetycznych do przepompowni ścieków.
3. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową lub program funkcjonalno-użytkowy powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST, programie funkcjonalno – użytkowym typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do wystąpienia do dostawcy energii elektrycznej z wnioskami o zawarcie umów przyłączeniowych do przepompowni ścieków.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do przywrócenia terenu (działki, drogi) do stanu pierwotnego w ciągu 14 dni od zakończenia na nim robót.
Przed rozpoczęciem robót na danej działce zaleca się opracowywanie dokumentacji fotograficznej celem udokumentowania stanu pierwotnego.
7. Przepompownie ścieków należy wyposażyć w urządzenia systemu monitoringu zbieżne i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu – wpięcie przepompowni do istniejącego systemu monitoringu.
8. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów pompowania wody z wykopów za pomocą igłofiltrów (w przypadku konieczności zastosowania).
9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, kosztorys powykonawczy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów).
10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
11. W cenie oferty należy uwzględnić również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (zgodnie z pkt 3 ppkt 1), wytyczenie geodezyjne, przeprowadzenie badań archeologicznych i zapewnienie nadzoru archeologicznego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów odtworzenia nawierzchni asfaltowej, w przypadku jej uszkodzenia. Nawierzchnie asfaltowe należy odtworzyć w następujących warstwach: podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm o grubości 20 cm, masa mineralno-bitumiczna AC 16W dla ruchu KR1 warstwa wiążąca grubości 4 cm, masa mineralno-bitumiczna AC 11S dla ruchu KR1 warstwa ścieralna grubości 4 cm. W przypadku lokalizacji kanalizacji sanitarnej w pozostałych drogach należy przewidzieć ich odtworzenie tłuczniem.
13. Informacje dotyczące części numer 3:
1) Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym odrębne operaty z lokalizacji kanalizacji w pasach dróg publicznych i przekroczeń cieków wodnych, zawierające w szczególności obliczenie powierzchni rzutów poziomych zamontowanych urządzeń) oraz wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania.
2) Zakres zadania obejmuje również:
 zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy. W przypadku zniszczenia dróg Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
 wykonanie utwardzonych tłuczniem zjazdów do przepompowni, grubość warstwy tłucznia na terenie przepompowni i zjeździe 15 cm na geowłókninie,
 wszystkie przepompownie ścieków należy wyposażyć w kompensatory mocy biernej.
3) Wykonawca będzie zobowiązany na wniosek Zamawiającego do uwzględniania zmian zakwalifikowanych przez Projektanta jako nieistotne (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 8253454,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część numer 4 – Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk oraz Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Stare Miasto – obejmuje wykonanie:

Zakres prac nr 1:
Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Stare Miasto:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 1 620,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 50,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 35,00 m,
 kolektor tłoczny Ø 90 – 8,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 400 – 31 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 300 – 1 szt.,
 studnia rozprężna Ø 1000 – 1 szt.,
 sieciowa przepompownia ścieków P1 wraz z instalacją elektryczną zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu,
 sieć wodociągowa Ø 110 – 1350,00 m,
 hydrant żeliwny Ø80 – 8 kpl.

Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 4 289,60 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 364,50 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 331,60 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 180 PE – 60,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 38 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 400 – 130 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 1000 – 6 szt.,
 sieć wodociągowa Ø 110 – 1 650,00 m,
 hydrant żeliwny Ø80 – 16 kpl.

Łączna długość kolektorów wynosi ok. 6,75 km sieci kanalizacyjnej oraz 3,00 km sieci wodociągowej.
Zakres dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Zakres prac nr 2:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk:
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 10,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 400 – 1 szt.,
 sieć wodociągowa Ø 110 – 754,00 m,
 hydrant żeliwny Ø80 – 5 kpl.

Łączna długość kolektorów wynosi ok. 0,01 km sieci kanalizacyjnej oraz 0,75 km sieci wodociągowej.

Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Załącznik nr 9D: Dokumentacja projektowa dla części nr 4;
2) Załącznik nr 10D: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla części nr 4;
3) Załącznik nr 11D: Przedmiary robót dla części nr 4;

Zakres finansowany z budżetu Gminy Leżajsk.
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80%.

Zmiany wprowadzone przez Zamawiającego w stosunku do dokumentacji projektowej:
 w przypadku wykonywania ciągów kanalizacyjnych oznaczonych na mapach zagospodarowania terenu jako Ø 200 metodą przewiertu sterowanego bez rury osłonowej należy zastosować rurociągi PE Ø 225 oraz analogicznie jako Ø 160 rurociągi PE Ø 180,
 w terenach zielonych, na których nie występują ciągi komunikacyjne, jako pokrywy studzienek kanalizacyjnych DN400 należy zastosować stożki betonowe
 Zamawiający zmienia lokalizację przepompowni w stosunku do projektu o ok. 20 m w kierunku południowym na tej samej działce. Zmiana jest nieistotna w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
Przedmiotowe zmiany są nadrzędne w stosunku do dokumentacji projektowej i należy je uwzględnić podczas wyceny robót.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonywania przyłączy kanalizacyjnych oraz przyłączy energetycznych do przepompowni ścieków.
3. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową lub program funkcjonalno-użytkowy powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST, programie funkcjonalno – użytkowym typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do wystąpienia do dostawcy energii elektrycznej z wnioskami o zawarcie umów przyłączeniowych do przepompowni ścieków.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do przywrócenia terenu (działki, drogi) do stanu pierwotnego w ciągu 14 dni od zakończenia na nim robót.
Przed rozpoczęciem robót na danej działce zaleca się opracowywanie dokumentacji fotograficznej celem udokumentowania stanu pierwotnego.
7. Przepompownie ścieków należy wyposażyć w urządzenia systemu monitoringu zbieżne i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu – wpięcie przepompowni do istniejącego systemu monitoringu.
8. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów pompowania wody z wykopów za pomocą igłofiltrów (w przypadku konieczności zastosowania).
9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, kosztorys powykonawczy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów).
10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
11. W cenie oferty należy uwzględnić również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (zgodnie z pkt 3 ppkt 1), wytyczenie geodezyjne, przeprowadzenie badań archeologicznych i zapewnienie nadzoru archeologicznego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów odtworzenia nawierzchni asfaltowej, w przypadku jej uszkodzenia. Nawierzchnie asfaltowe należy odtworzyć w następujących warstwach: podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm o grubości 20 cm, masa mineralno-bitumiczna AC 16W dla ruchu KR1 warstwa wiążąca grubości 4 cm, masa mineralno-bitumiczna AC 11S dla ruchu KR1 warstwa ścieralna grubości 4 cm. W przypadku lokalizacji kanalizacji sanitarnej w pozostałych drogach należy przewidzieć ich odtworzenie tłuczniem.
13. Informacje dotyczące części numer 4:
1) Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym odrębne operaty z lokalizacji kanalizacji w pasach dróg publicznych i przekroczeń cieków wodnych, zawierające w szczególności obliczenie powierzchni rzutów poziomych zamontowanych urządzeń) oraz wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania.
2) Zakres zadania obejmuje również:
 zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy. W przypadku zniszczenia dróg Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
 wykonanie utwardzonych tłuczniem zjazdów do przepompowni, grubość warstwy tłucznia na terenie przepompowni i zjeździe 15 cm na geowłókninie,
 wszystkie przepompownie ścieków należy wyposażyć w kompensatory mocy biernej.
3) Wykonawca będzie zobowiązany na wniosek Zamawiającego do uwzględniania zmian zakwalifikowanych przez Projektanta jako nieistotne (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 3043374,56 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część numer 5 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w miejscowościach: Wierzawice, Giedlarowa, Dębno, Biedaczów, Maleniska
Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj”.
Zakres nr 1: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Wierzawice, Giedlarowa, Dębno, Biedaczów, Maleniska.”
Zakres prac obejmuje:
 Opracowanie projektu budowlanego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, pozyskaniem map do celów projektowych, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami wraz z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem dla 26 odcinków sieci kanalizacji sanitarnej
 Wykonanie kolektora grawitacyjnego Ø 200 PVC – 4 985,00 m,
 Wykonanie kolektora grawitacyjnego Ø 225 PE – 200,00 m,
 Wykonanie kolektora grawitacyjnego Ø 355 PE – 80,00 m
 Montaż studzienki rewizyjne Ø400 mm z kinetą PE systemowe z zamknięciem stożkiem betonowym – 87 szt.
 Montaż studzienki rewizyjne Ø400 mm z kinetą PE systemowe z zamknięciem rurą teleskopową z włazem żeliwnym-30 szt.
 Montaż kolektora tłocznego Ø 90 – 580,00 m,
 Montaż studni rozprężnej Ø 1200 – 2 szt.,
 Montaż sieciowej przepompowni ścieków wraz z instalacją elektryczną zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu – 2 kpl.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 5,845 km sieci kanalizacyjnej.
Zakres dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zakres nr 2: „Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk w miejscowościach: Wierzawice, Giedlarowa, Dębno, Biedaczów, Maleniska”
Zakres prac obejmuje:
 Opracowanie projektu budowlanego odcinka sieci wodociągowej wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, pozyskaniem map do celów projektowych, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami wraz z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem dla 20 odcinków sieci wodociągowej
 Wykonanie sieć wodociągowa dn110PE – 5 951,00 m,
 Montaż hydrantu żeliwnego Ø80 – 50 szt.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 5,951 km sieci wodociągowej.
Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Załącznik nr 12A: Program funkcjonalno użytkowy dla części nr 5;
Zakres finansowany z budżetu Gminy Leżajsk.
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80%.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonywania przyłączy kanalizacyjnych oraz przyłączy energetycznych do przepompowni ścieków.
3. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową lub program funkcjonalno-użytkowy powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST, programie funkcjonalno – użytkowym typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do wystąpienia do dostawcy energii elektrycznej z wnioskami o zawarcie umów przyłączeniowych do przepompowni ścieków.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do przywrócenia terenu (działki, drogi) do stanu pierwotnego w ciągu 14 dni od zakończenia na nim robót.
Przed rozpoczęciem robót na danej działce zaleca się opracowywanie dokumentacji fotograficznej celem udokumentowania stanu pierwotnego.
7. Przepompownie ścieków należy wyposażyć w urządzenia systemu monitoringu zbieżne i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu – wpięcie przepompowni do istniejącego systemu monitoringu.
8. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów pompowania wody z wykopów za pomocą igłofiltrów (w przypadku konieczności zastosowania).
9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, kosztorys powykonawczy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów).
10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
11. W cenie oferty należy uwzględnić również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (zgodnie z pkt 3 ppkt 1), wytyczenie geodezyjne, przeprowadzenie badań archeologicznych i zapewnienie nadzoru archeologicznego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów odtworzenia nawierzchni asfaltowej, w przypadku jej uszkodzenia. Nawierzchnie asfaltowe należy odtworzyć w następujących warstwach: podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm o grubości 20 cm, masa mineralno-bitumiczna AC 16W dla ruchu KR1 warstwa wiążąca grubości 4 cm, masa mineralno-bitumiczna AC 11S dla ruchu KR1 warstwa ścieralna grubości 4 cm. W przypadku lokalizacji kanalizacji sanitarnej w pozostałych drogach należy przewidzieć ich odtworzenie tłuczniem.
13. Informacje dotyczące części numer 5:
1) Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym odrębne operaty z lokalizacji kanalizacji w pasach dróg publicznych i przekroczeń cieków wodnych, zawierające w szczególności obliczenie powierzchni rzutów poziomych zamontowanych urządzeń) oraz wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania.
2) Zakres zadania obejmuje również:
 zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy. W przypadku zniszczenia dróg Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
 wykonanie utwardzonych tłuczniem zjazdów do przepompowni, grubość warstwy tłucznia na terenie przepompowni i zjeździe 15 cm na geowłókninie,
 wszystkie przepompownie ścieków należy wyposażyć w kompensatory mocy biernej.
3) Wykonawca będzie zobowiązany na wniosek Zamawiającego do uwzględniania zmian zakwalifikowanych przez Projektanta jako nieistotne (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 3100526,69 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część numer 6 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w miejscowościach: Brzóza Królewska, Przychojec, Hucisko, Gwizdów, Stare Miasto
Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj”.
Zakres prac nr 1: „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Brzóza Królewska, Przychojec, Hucisko, Gwizdów, Stare Miasto.”
Zakres prac obejmuje:
 Opracowanie projektu budowlanego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, pozyskaniem map do celów projektowych, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami wraz z pozwoleniem na budowę/ zgłoszeniem dla 28 odcinków sieci kanalizacji sanitarnej
 Wykonanie kolektora grawitacyjnego Ø 200 PVC – 5 923,00 m,
 Wykonanie kolektora grawitacyjnego Ø 225 PE – 255,00 m,
 Wykonanie kolektora grawitacyjnego Ø 355 PE – 100,00 m
 Montaż studzienki rewizyjne Ø400 mm z kinetą PE systemowe z zamknięciem stożkiem betonowym – 110 szt.
 Montaż studzienki rewizyjne Ø400 mm z kinetą PE systemowe z zamknięciem rurą teleskopową z włazem żeliwnym-38 szt.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 6,278 km sieci kanalizacyjnej.
Zakres dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zakres nr 2: „Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk w miejscowościach: Brzóza Królewska, Przychojec, Hucisko, Stare Miasto”.
Zakres prac obejmuje:
 Opracowanie projektu budowlanego odcinka sieci wodociągowej wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, pozyskaniem map do celów projektowych, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami wraz z pozwoleniem na budowę/ zgłoszeniem dla 12 odcinków sieci wodociągowej
 Wykonanie sieć wodociągowa dn110PE – 2 920,00 m,
 Montaż hydrantu żeliwnego Ø80 – 27 szt.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 2,920 km sieci wodociągowej.
Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Załącznik nr 12B: Program funkcjonalno użytkowy dla części nr 6;
Zakres finansowany z budżetu Gminy Leżajsk.
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80%.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonywania przyłączy kanalizacyjnych oraz przyłączy energetycznych do przepompowni ścieków.
3. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową lub program funkcjonalno-użytkowy powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST, programie funkcjonalno – użytkowym typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do wystąpienia do dostawcy energii elektrycznej z wnioskami o zawarcie umów przyłączeniowych do przepompowni ścieków.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do przywrócenia terenu (działki, drogi) do stanu pierwotnego w ciągu 14 dni od zakończenia na nim robót.
Przed rozpoczęciem robót na danej działce zaleca się opracowywanie dokumentacji fotograficznej celem udokumentowania stanu pierwotnego.
7. Przepompownie ścieków należy wyposażyć w urządzenia systemu monitoringu zbieżne i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu – wpięcie przepompowni do istniejącego systemu monitoringu.
8. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów pompowania wody z wykopów za pomocą igłofiltrów (w przypadku konieczności zastosowania).
9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, kosztorys powykonawczy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów).
10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
11. W cenie oferty należy uwzględnić również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (zgodnie z pkt 3 ppkt 1), wytyczenie geodezyjne, przeprowadzenie badań archeologicznych i zapewnienie nadzoru archeologicznego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów odtworzenia nawierzchni asfaltowej, w przypadku jej uszkodzenia. Nawierzchnie asfaltowe należy odtworzyć w następujących warstwach: podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm o grubości 20 cm, masa mineralno-bitumiczna AC 16W dla ruchu KR1 warstwa wiążąca grubości 4 cm, masa mineralno-bitumiczna AC 11S dla ruchu KR1 warstwa ścieralna grubości 4 cm. W przypadku lokalizacji kanalizacji sanitarnej w pozostałych drogach należy przewidzieć ich odtworzenie tłuczniem.
13. Informacje dotyczące części numer 6:
1) Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym odrębne operaty z lokalizacji kanalizacji w pasach dróg publicznych i przekroczeń cieków wodnych, zawierające w szczególności obliczenie powierzchni rzutów poziomych zamontowanych urządzeń) oraz wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania.
2) Zakres zadania obejmuje również:
 zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy. W przypadku zniszczenia dróg Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
 wszystkie przepompownie ścieków należy wyposażyć w kompensatory mocy biernej.
3) Wykonawca będzie zobowiązany na wniosek Zamawiającego do uwzględniania zmian zakwalifikowanych przez Projektanta jako nieistotne (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 2523310,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2163563,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2477699,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2163563,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FW INSTAL Waldemar Flis

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: F.H.U „FLISEK" Roman Flis, Mateusz Flis „MATI-BUD" Usługi Koparko-Ładowarką

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8161436592 - Firma F.H.U. „FLISEK” s.c. Roman Flis. Waldemar Flis, Mateusz Flis

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2163563,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5059738,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8503000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5059738,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922285167

7.3.4) Miejscowość: Radymno

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży elektrycznej - Brak możliwości wskazania nazw podwykonawców na tym etapie postępowania
Roboty branży drogowej - Brak możliwości wskazania nazw podwykonawców na tym etapie postępowania
Część robót branży sanitarnej - Brak możliwości wskazania nazw podwykonawców na tym etapie postępowania


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5059738,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12450770,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12719999,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12450770,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922285167

7.3.4) Miejscowość: Radymno

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży elektrycznej - Brak możliwości wskazania nazw podwykonawców na tym etapie postępowania
Roboty branży drogowej - Brak możliwości wskazania nazw podwykonawców na tym etapie postępowania
Część robót branży sanitarnej - Brak możliwości wskazania nazw podwykonawców na tym etapie postępowania


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12450770,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4510000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4510000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4510000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budowlane „Budomont” sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Józef Lis Usługowy Zakład WOD-KAN-GAZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130019 829

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4510000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7909281,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7909281,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7909281,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budowlane „Budomont” sp. z o.o.,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Józef Lis Usługowy Zakład WOD-KAN-GAZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130019 829

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7909281,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4048036,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5320125,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4048036,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FSW INSTAL Waldemar Flis

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: F.H.U „FLISEK" Roman Flis, Mateusz Flis „MATI-BUD" Usługi Koparko-Ładowarką

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161436592 - Firma F.H.U. „FLISEK” s.c. Roman Flis. Waldemar Flis, Mateusz Flis

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4048036,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.