Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232860/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie 16 szkoleń, w formie webinariów, dotyczących zakładania i funkcjonowania spółdzielni energetycznych na terenach gmin wiejskich i miejsko – wiejskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie 16 szkoleń, w formie webinariów, dotyczących zakładania i funkcjonowania spółdzielni energetycznych na terenach gmin wiejskich i miejsko – wiejskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bc9da2d-19fd-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008976/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Organizacja szkoleń z zakresu spółdzielni energetycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232860/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 154/2021/C
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 16 szkoleń (po jednym dla każdego województwa), w formie webinariów, dotyczących zakładania i funkcjonowania spółdzielni energetycznych na terenach gmin wiejskich i miejsko-wiejskich.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Wzoru umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa faktyczna unieważnienia postępowania: w postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.Uzasadnienie:
W postępowaniu złożono dwie oferty. Obydwie oferty podlegały odrzuceniu, gdyż zostały nieprawidłowo podpisane.
Podstawa prawna odrzucenia ofert: art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy, natomiast przepis art. 63 ust. 2 ustawy zawiera dyspozycję dotyczącą składania ofert i oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w postępowaniu o wartości mniejszej niż progi unijne. Stosownie do postanowień art. 63 ust. 2 ustawy ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Informacje o sposobie złożenia oferty Zamawiający zawarł w specyfikacji warunków zamówienia (rozdział XVII [Opis sposobu przygotowania ofert], ust. 4) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu (SEKCJA III – UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA, pkt 3.6.).
Podstawa faktyczna odrzucenia ofert: Wykonawcy złożyli oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia za pośrednictwem platformy zakupowej, jednak nieprawidłowo je podpisali. Wykonawcy opatrzyli oferty podpisem własnoręcznym, a następnie zeskanowali i takie złożyli. Oferty nie zostały podpisane w żaden wskazany przez ustawę sposób. Przesłane dokumenty nie są zatem ani formą elektroniczną, ani postacią elektroniczną opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w konsekwencji czego obydwie oferty są nieważne, niezgodne z ustawą i Zamawiający zobowiązany jest je odrzucić.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2).
- Przewóz osób na trasie Płock - Modlin w dniu 23.05.2024 r. oraz na trasie Modlin - Płock w dniu 30.05.2024 r.
- Wykonanie ewaluacji pn. "Ocena śródokresowa działań podejmowanych w ramach Priorytetów III - V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027"
- RZP-19/OC/2024 - "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - Bloty i panele alergologiczne"
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla SGGW w Warszawie przez okres 16-tu miesięcy.
- WYKONANIE PRZYŁĄCZY WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD STOŁÓWKĘ KONTENEROWĄ NR SW5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
- Usługi szkolenia studentów Politechniki Rzeszowskiej w Ośrodku Kształcenia Lotniczego II półroczu sezonu 2024
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Księgowość, finanse, kadry i płace oraz obsługa programów księgowych.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.