Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00218368/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1875P Nojewo – Buszewo w m. Nojewo na odcinku 990 mb
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTUŁACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631277227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 6
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612932152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdp-szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp-szamotuly.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bfca34c-d488-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1875P Nojewo – Buszewo w m. Nojewo na odcinku 990 mb2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bfca34c-d488-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044204/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1875P Nojewo – Buszewo w m. Nojewo na odcinku 990 mb
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Przedmiotem niniejszej dokumentacji jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem polegającym na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej nr 1875P Nojewo – Buszewo
w m. Nojewo na odcinku 990 mb.
Założeniem jest wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1875P
w m. Nojewo na długości ok. 990m (km 0+004,75 – 0+995,00).
Zakres prac będzie polegał na :
- wykonaniu remontu nawierzchni na długości ok 160,5m wraz remontem krawędzi
nawierzchni.
- wykonaniu przebudowy nawierzchni na długości ok 834,5m wraz remontem krawędzi
nawierzchni.
- wykonaniu zjazdów zwykłych z kostki betonowej i nawierzchni asfaltowej
- wykonaniu umocnienia poboczy płytami betonowymi
W celu poprawienia bezpieczeństwa ruchu drogowego zaprojektowano:
- wykonanie przebudowy istniejącego chodnika z kostki betonowej o szerokości 1,5m do
szerokości 2,0:
- strona prawa km 0+004,75 – 0+040,35
- wykonanie chodnika z kostki betonowej o szerokości 2,0m:
- strona prawa km 0+040,35 – 0+129,535
- strona lewa km 0+097,25 – 0+148,50
- wykonanie remontu istniejącego chodnika z kostki betonowej i zjazdów o nawierzchni
asfaltowej poza pasem drogowym (dz nr ewid. 311/4) z uwagi na nawiązanie
wysokościowe do przebudowywanej nawierzchni drogi - strona prawa km 0+129,35 –
0+162,55
- wykonanie peronu wysiadkowego przy przystanku autobusowym
- wykonaniu wyniesionego przejścia dla pieszych - nawierzchnia z kostki betonowej
koloru czerwonego,
- wykonanie zatoki postojowej przy szkole,
- wprowadzeniem oznakowanie uzupełniającego i poprawiającego bezpieczeństwo ruchu
drogowego. Projekt organizacji ruchu stanowią odrębne opracowanie.
Zakres inwestycji obejmuje( branża drogowa):
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
- zabezpieczenie terenu budowy
- oczyszczenie poboczy gruntowych ,
- oczyszczenie przydrożnych rowów z zarośli oraz wysokich traw,
- przewiduje się wycinkę drzewa w km 0,077,50 i karczowanie pnia, - wywiezienie drewna na
miejsce wskazane przez Zamawiającego – w przypadku braku zgody na wycinkę przewiduje
się wykonie lokalne zwężenie chodnika do 1,5m
- rozbiórka elementów betonowych,
- rozbiórka nawierzchni zjazdów z kostki betonowej,
- rozbiórka nawierzchni zjazdu z betonu asfaltowego,
- rozbiórka istniejącego chodnika o szerokości 1,5m
- frezowanie profilujące nawierzchni gr.0-3cm śr 2cm (w miejscach nierówności)
- frezowanie nawierzchni na połączeniach 0-4cm,
b) roboty remontowe
- regulacja wysokościowa istniejącego zjazdu z kostki betonowej (rozebranie i ponowne
ułożenie na podsypce cementowo piaskowej)
- remont krawędzi istniejącej nawierzchni asfaltowej
c) wykonanie elementów betonowych
- ułożenie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej (C12/15),
- ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22cm na ławie betonowej (C12/15),
- ułożenie oporników betonowych 12x25cm na ławie betonowej (C12/15),
- ułożenie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej (C12/15),
- ułożenie palisady betonowej 12x18x80cm i 12x18x130cm (lub w dwóch rzędach 12x18x80) na
ławie betonowej (C12/15) przy chodniku w miejscu skarpy wykopu.
d) roboty ziemne i podbudowy
- wykonacie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników, zjazdów, elementów
betonowych
- odmulenie i oczyszczenie rowów przydrożnych
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod zjazdy,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa związanej cementem pod zjazdy i chodniki i
nawierzchnię drogi
- wykonanie podbudowy asfaltowej na krawędzi jezdni
e) roboty nawierzchniowe:
- wykonanie nakładki asfaltowej - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - od km 0+004,75
do km 0+160,50,
- wykonanie wzmocnienia konstrukcji nawierzchni jezdni - warstwa wiążącej (wyrównawczej)
+ warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - od km - 0+160,50 do km 0+995,00,
- wykonanie konstrukcji nawierzchni miejsc postojowych przy szkole oraz krawędzi nawierzchni
(warstwa podbudowy + warstwa wiążąca + warstwa ściera z betonu asfaltowego)
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 8cm
Uwaga: na krawędzi chodnika od strony jezdni wykonać pasek o szerokości 0.2m z kostki betonowej koloru czerwonego (kostka typu cegła)
f) roboty wykończeniowe
- wykonanie umocnienia pobocza płytami betonowymi PDTP,
- wykonanie połączenia nawierzchni asfaltowej z umocnionym poboczem płytami PDTP kostką betonową (bez fazy) gr. 6cm układanej na ławie betonowej (C12/15),
- profilowanie poboczy gruntowych wraz humusowaniem gr, 10cm z obsianiem trawą
Po przebudowie należy wdrożyć docelowego oznakowania (stałej organizacji ruchu), projekt został przedstawiony w dokumentacji projektowej załącznik nr 1b oraz poinformować minimum 10 dni wcześniej zamawiającego celem złożenia zawiadomień o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu.
Lokalizację inwestycji przedstawiono na Plan orientacyjny w załączniku 1a.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach:
nr 1a – Dokumentacja projektowa (OPZ)
nr 1b – SOR(OPZ)
nr 1c – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (OPZ)
nr 1d - Przedmiar Robót
nr 2 – Projekt umowy
dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213, z późn. zm.) oraz innych przepisów – rozporządzeń wykonawczych do ww. przepisów, w zakresie w jakim mają zastosowanie.
UWAGA:
Wyłoniony wykonawca ma obowiązek wykonania i ustawienia tablic informacyjnych
o dofinansowaniu zadania zgodnie z rozporządzeniem w terminie nie później niż 14 dni od przekazania placu budowy.
Wyłoniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowiązek przed przystąpieniem do prac opracować i przedstawić do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1578) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa się bez dodatkowego wynagrodzenia.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający publikuje kopię umowy o dofinansowanie w celu zapoznania Wykonawców z zasadni finansowania i rozliczenia inwestycji.
2) Gwarancja
GWARANCJA
Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na wykonane prace wynosi minimum 36 m-cy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert)
3) Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45233140-2 Roboty drogowe
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1914220,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1987567,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1914220,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871829449
7.3.3) Ulica: B. Chrobrego 6
7.3.4) Miejscowość: Szamotuły
7.3.5) Kod pocztowy: 64-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1914220,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.