eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Świadczenie usług gastronomicznych w Przedszkolu Samorządowym w Pucku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług gastronomicznych w Przedszkolu Samorządowym w Pucku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA PUCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1-go Maja 13

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 736-30-05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@przedszkole.miastopuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastopuck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.przedszkole.miastopuck.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


oświatowa, opiekuńcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług gastronomicznych w Przedszkolu Samorządowym w Pucku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddab9f11-d431-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095182/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Świadczenie usług gastronomicznych w Przedszkolu Samorządowym w Pucku.
Usługi gastronomiczne polegające na:
1) przygotowaniu posiłków
2) gotowaniu posiłków
3) dostarczaniu posiłków
2. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać posiłki codziennie na bieżąco, w ilości ustalonej każdorazowo przez Zamawiającego dla maksymalnie 98 dzieci dziennie śniadania, 70 dzieci dziennie obiad, ze świeżych produktów, wysokiej jakości (smaczne, nierozgotowane, nieprzypalone), w uwzględnieniem wymagań określonych odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz.1252 ze zm.), rozporządzeń wykonawczych i innych obowiązujących w tym zakresie przepisach, z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli – HACCP, zasad żywienia i dietetyki stosowanej, opracowanej przez Instytut Żywności i Żywienia.

3.Wykonawca przygotuje i dostarczy:
a) Śniadania składające się co najmniej z następujących potraw:
- zupa mleczna (co drugi dzień)
- gorący napój
- pieczywo
- masło
- nabiał lub dodatek z białka zwierzęcego (w dniu, w którym nie ma zupy mlecznej, oba dodatki)
b) drugie śniadanie
-owoce,
- galaretki, kisiele,
- deser
c) obiad składający się co najmniej z następujących dań:
- zupa
- drugie danie składające się ze składnika węglowodanowego (m.in. ziemniaki, kasze, makarony), białkowego, warzywnego
- kompot
4. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać i dostarczyć codziennie dla wychowanków przedszkola posiłki dwa razy dziennie zgodnie z poniższym harmonogramem:
Śniadanie i II śniadanie: godz. 8.00
Obiad: godz. 13.00
5. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z produktów zakupionych przez Wykonawcę.
6. Jadłospis żywieniowy dzieci Wykonawca opracowuje za pośrednictwem uprawnionych osób (dietetyków).
7. Przewidywana ilość posiłków ma charakter szacunkowy, a rzeczywista liczba posiłków wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i uzależniona będzie od liczy dzieci każdorazowo przyprowadzonych do przedszkola.
8. Zamawiający zobowiązuje się, że ilość potrzebnych posiłków zgłaszana będzie telefonicznie przez Dyrektora Przedszkola do godz. 12.00 dnia poprzedniego.
9. Wykonawca przedkłada jadłospis na piśmie, obejmujący okresy tygodniowe do akceptacji Dyrektorowi Przedszkola, na 5 dni przed dniem, w którym jadłospis ma być zastosowany. W razie zmiany jadłospisu wymagana jest akceptacja zmiany jadłospisu najpóźniej w dniu, w którym jadłospis ma być zastosowany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283285,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408285,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283285,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FOOD INVESTMENT S.A. ul. Spokojna 4 81-549 Gdynia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010252178

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283285,2 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.