eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont sal lekcyjnych oraz korytarzy w SP29 w Krakowie w podziale na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sal lekcyjnych oraz korytarzy w SP29 w Krakowie w podziale na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 29

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000709388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dembowskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp29krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp29.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=50

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sal lekcyjnych oraz korytarzy w SP29 w Krakowie w podziale na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb36f51f-dacb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00170307/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont sal lekcyjnych oraz korytarzy w SP29 w Krakowie w podziale na 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174819/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP29.26.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje następujące roboty:
1. Wymiana kaloryferów (70 sztuk),
2. wykonanie gładzi i malowanie ścian w 3 salach na parterze: sale nr 36, 37 i 44 oraz malowanie ścian w świetlicy wraz z zapleczem,
3. Postawienie ścianki działowej w świetlicy,
4. Malowanie korytarza – parter,
5. Przebicie ściany między salami nr 34 i 35,
6. Wymiana drzwi w salach lekcyjnych, bibliotece, gabinecie pedagoga, świetlicy, gabinecie logopedy (20 sztuk),
7. Parter – naprawa lub, przypadku braku możliwości naprawy, wymiana 3 drzwi - wyjścia ewakuacyjne (drzwi muszą spełniać wymogi przeciwpożarowe i otwierać się na zewnątrz).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 372660,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje następujące roboty:
1. Wymiana podłogi w 3 salach na parterze: sale nr 36, 37 i 44 oraz w świetlicy,
2. Wymiana podłóg na korytarzu na parterze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

4.5.5.) Wartość części: 157355,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części 1. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.