eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Budowa gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu przy ul. Kościuszki, Gmina Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą - 3 edycja



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu przy ul. Kościuszki, Gmina Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą - 3 edycja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu przy ul. Kościuszki, Gmina Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą - 3 edycja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4950f1f2-e282-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007115/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa przedszkola gminnego w Pogórzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192114/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Budowa gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu przy ul. Kościuszki, Gmina Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą”.
2) Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację przedmiotu zamówienia w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych edycja pierwsza. Wstępna promesa nr 01/2021/3052/PolskiLad stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
3) Wykonawca podpisując umowę przyjmuje do wiadomości, że wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach przyjętych zgodnie z Regulaminem Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja I w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 01 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych i uchwałą nr 176/2021 Rady ministrów z dnia 28 grudnia 2021r. zmieniającą uchwałę w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, dostępnymi na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza/#c21554
Zamawiający zastrzega, że zasady wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy przyjęte dla realizacji niniejszego zamówienia są zgodne z zasadami wskazanymi we wstępnej promesie w ramach Programu, o którym mowa w ust. 4 tym samym Wykonawca będzie zobowiązany do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z promesy (dokumentu zawierającego zobowiązanie do przekazania beneficjentowi środków pieniężnych udzielanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego) z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiającego, tj. od dnia końcowego odbioru wykonanych robót.
4) Przedmiot zamówienia obejmujący budowę budynku użyteczności publicznej – przedszkola gminnego w zabudowie wolnostojącej wraz z zagospodarowaniem terenu (parkingi, place zabaw, wiata śmietnikowa, wiata rowerowa, ciągi pieszo-jezdne i piesze, maszty flagowe, zieleń, ogrodzenie terenu) oraz budowę drogi publicznej o dł. ok. 125 m, będzie realizowany na działkach stanowiących własność Gminy Kosakowo położonych w miejscowości Pogórze przy ul. Kościuszki oraz na przedłużeniu ulicy Paderewskiego. Działki, na których zostanie wybudowany budynek przedszkola oraz publiczna droga gminna stanowią obecnie teren niezagospodarowany.
5) Budynek gminnego przedszkola publicznego został zaprojektowany w formie podłużnej bryły ze skrzydłem bocznym jako obiekt dwukondygnacyjny plus poddasze nieużytkowe, niepodpiwniczony, ze stromym dachem wielospadowym i wysokości całkowitej budynku do 10 m (9,89m). Parterowa część skrzydła głównego budynku od strony północnej, obejmująca strefę wejściową, salę wielofunkcyjną oraz pomieszczenia techniczne kryta będzie dachem płaskim.
W budynku zaprojektowano 2 sale wielofunkcyjne żłobkowe, z możliwością wykorzystania ich również jako przedszkolne oraz 6 sal przedszkolnych, pomieszczenia biurowe, terapeutyczne, higieniczno-sanitarne, salę wielofunkcyjną, zaplecze kuchenne, techniczne oraz magazynowe. Obiekt przewidziano dla ok. 200 dzieci (dla 8 oddziałów przedszkolnych) lub 190 dzieci (dla 6 oddziałów przedszkolnych i 2 oddziałów żłobkowych). Woda zostanie doprowadzona z sieci wodociągowej za pomocą przyłącza wodociągowego. Ciepło do budynku zostanie doprowadzone z sieci za pomocą przyłącza ciepłowniczego. Ścieki z budynku zostaną odprowadzone do sieci kanalizacji sanitarnej za pomocą przyłącza.
Zaprojektowano instalacje kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wody deszczowej do sieci kanalizacji deszczowej. Część wód opadowych zostanie retencjonowana w ogrodach deszczowych.
6) Gminna droga publiczna, o której mowa powyżej, została zaprojektowana jako droga jednojezdniowa dwupasowa klasy L o szerokości jezdni 6,0 m i nawierzchni bitumicznej. Wzdłuż drogi, po lewej stronie, zaprojektowano chodnik z kostki betonowej o szerokości 2,15 m, po prawej ścieżkę rowerową o nawierzchni bitumicznej i szerokości 2,7m. Po lewej stronie drogi będą znajdować się również stanowiska postojowe równoległe i prostopadłe o nawierzchni z kostki betonowej. W ramach zamówienia w pasie drogowym zostanie wykonana sieć oświetleniowa, kanał technologiczny i sieć kanalizacji deszczowej. Pozostałą szerokość pasa drogowego należy poddać niwelacji, skarpowaniu, humusowaniu i obsiać trawą.
7) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych związanych z:
a) Budową budynku, takich jak: fundamenty, słupy, ściany, ścianki działowe, stropy, wieńce i podciągi, konstrukcja i pokrycie dachu, posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, schody, roboty wykończeniowe wewnętrzne, elewacja, kuchnia wraz z wyposażeniem, wyposażenie stałe wewnętrzne, instalacje wewnętrzne sanitarne (wodociągowa: ciepłej i zimnej wody, hydrantowa, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji), instalacje wewnętrzne elektryczne (oświetlenia ogólnego, oświetlenia zewnętrznego, gniazd wtykowych i zasilania urządzeń, awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, wyłącznik pożarowy, instalacja odgromowa i uziemiająca, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja fotowoltaiczna), instalacje niskoprądowe (monitoringu, systemu alarmu pożarowego SAP, oddymiania grawitacyjnego klatek schodowych, instalacja gniazd komputerowych, system kontroli dostępu, system wideodomofonowy, system monitoringu CCTV, system przyzywowy).
Źródło ciepła będzie stanowić węzeł cieplny OPEC zlokalizowany w pomieszczeniu technicznym na parterze budynku. Budowa infrastruktury ciepłowniczej (przyłącze ciepłownicze oraz wyposażenie urządzeń kompaktowego węzła wymiennikowego) będzie realizowana przez OPEC.
b) Zagospodarowaniem terenu przedszkola na działce 71/21, w tym w szczególności:
- przejazdy, dojścia, place postojowe, ogrodzenia, plac pod śmietnik: infrastruktura komunikacyjna, na którą składają się zjazdy z dróg publicznych na teren przedszkola, dwa parkingi, droga pożarowa, ciągi pieszo-jezdne i piesze, utwardzone miejsce na wiatę na pojemniki na odpadki i na wiatę rowerową;
- wykonanie wiaty na odpadki,
- wykonanie wiaty dla rowerów,
- „ogród przedszkolny” z placami zabaw, terenami zieleni i małą architekturą,
- zieleń urządzona – nasadzenia drzew i krzewów, rabaty kwiatowe,
- ogrody deszczowe,
- mała architektura,
- budowa 3 masztów flagowych,
- ogrodzenie terenu,
c) Wykonaniem infrastruktury technicznej z instalacjami zewnętrznymi, w tym w szczególności:
- instalacja zewnętrzna wody (przyłącze wodociągowe),
- instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej (przyłącze kanalizacji sanitarnej),
- instalacja zewnętrzna kanalizacji deszczowej (w zakresie budowy budynku i drogi gminnej),
- gruntowy wymiennik ciepła,
- instalacja zasilająca elektroenergetyczna WLZ,
- oświetlenie terenu przedszkola gminnego,
- zasilanie bram wjazdowych, zasilanie i sterowanie wideodomofonów, monitoring zewnętrzny,
- kanalizacja kablowa,
d) Budową gminnej drogi publicznej, w szczególności takich jak: jezdnia o nawierzchni bitumicznej, chodniki z kostki betonowej, ścieżka rowerowa o nawierzchni bitumicznej, stanowiska postojowe i zjazdy, wprowadzenie oznakowania docelowej organizacji ruchu, kanał technologiczny, oświetlenie drogowe, kanalizacja deszczowa, humusowanie wraz z obsiewem traw w pozostałej szerokości pasa drogowego.
8) W zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się uzyskanie przez Wykonawcę, w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz, pozwolenia na użytkowanie całego zamierzenia inwestycyjnego – tj. budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu oraz drogi gminnej. Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie w terminie realizacji zamówienia.
9) Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia Kierownika Budowy, Kierowników Robót branżowych oraz zapewnienia nadzoru wykonawczego podczas realizacji robót budowlanych.
10) Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać własnym staraniem i na własny koszt badania archeologiczne oraz wypełnić inne postanowienia zgodnie z Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZA.5161.865.2021.SS z dnia 15.10.2021r. oraz Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZA.5161.75.2022.SS z dnia 15.02.2022r. załączonymi do postępowania przetargowego. Koszt badań archeologicznych należy ująć w wynagrodzeniu ryczałtowym.
11) Zakres zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego. O ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych robót, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to Wykonawca wykona te roboty i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
12) Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia, wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru Robót określony jest w dokumentacji projektowej (Projekcie Budowlanym, Projektach Technicznych i Projektach Wykonawczych oraz rewizjach Projektów Technicznych i Projektów Wykonwczych), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w powiązaniu z warunkami umowy oraz w przedmiarach robót. Przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej Wykonawcy.
Ponadto przy realizacji zamówienia należy przestrzegać wszelkich uwarunkowań zawartych w decyzjach, opiniach, uzgodnieniach, itd, zawartych w Załącznikach do SWZ.
13) Wykonawca w formie oświadczenia w ofercie potwierdzi, że zapoznał się z wymienionymi powyżej dokumentami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233140-2 - Roboty drogowe

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21989899,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23923500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21989899,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD sp. z o.o.- sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581671596

7.3.3) Ulica: Morska

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-198

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21989899,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.