eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzgoń › Kompleksowe dostosowanie systemu segregacji odpadów w Gminie Dzierzgoń celem przeciwdziałania COVID-19 i innym chorobom zakaźnym



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowe dostosowanie systemu segregacji odpadów w Gminie Dzierzgoń celem przeciwdziałania COVID-19 i innym chorobom zakaźnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzierzgoń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierzgoń

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-440

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 276 25 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzgon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgon.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_dzierzgon

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe dostosowanie systemu segregacji odpadów w Gminie Dzierzgoń celem przeciwdziałania COVID-19 i innym chorobom zakaźnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a84b9cc-e012-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037966/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Kompleksowe dostosowanie systemu segregacji odpadów w Gminie Dzierzgoń celem przeciwdziałania COVID 19 i innym chorobom zakaźnym w ramach programu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185524/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.42.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4056730,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie bazy transportowo-magazynowej wraz z dostawą kontenerów, ogrodzonej, wyposażonej w sprzęt i odpowiednią infrastrukturę techniczną, do sortowania i odbioru segregowanych odpadów komunalnych na terenie Gminy Dzierzgoń oraz dostawa pojazdów specjalistycznych do odbioru i przeładunku odpadów segregowanych, w tym samochody ciężarowe z zabudową (śmieciarki), samochód skrzyniowy, minikoparka, ładowarka teleskopowa z oprzyrządowaniem.
Część 1 – Wykonanie bazy transportowo-magazynowej wraz z dostawą kontenerów i innego oprzyrządowania.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany lub dostarczony przedmiot zamówienia - minimum 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla części 1 – zawiera Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną oraz opis przedmiotu zamówienia, stanowiące odpowiednio Załączniki nr 9.1-9.4 do SWZ
Uwaga:
1) Przedmiot niniejszego zamówienia w zakresie Części 1, obejmuje tylko te elementy technologii (opisanej w załączniku pn. Szczegółowe zestawienie wymogów technologicznych dla kompostowni odpadów zielonych i biodegradowalnych w Dzierzgoniu), które są ściśle powiązane z zakresem robót budowlanych (zgodnie z dokumentacją projektową). Ponadto zakres robót budowlanych obejmuje tylko te elementy, które uwzględniono w przedmiarach robót. Realizacja pozostałych elementów technologii i robót budowlanych jw., będzie objęta odrębnym postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2) Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
3) Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie rozwiązań projektowych objętych zamówieniem, o których mowa w art. 102 ust. 1 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań o parametrach równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 2248477,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie bazy transportowo-magazynowej wraz z dostawą kontenerów, ogrodzonej, wyposażonej w sprzęt i odpowiednią infrastrukturę techniczną, do sortowania i odbioru segregowanych odpadów komunalnych na terenie Gminy Dzierzgoń oraz dostawa pojazdów specjalistycznych do odbioru i przeładunku odpadów segregowanych, w tym samochody ciężarowe z zabudową (śmieciarki), samochód skrzyniowy, minikoparka, ładowarka teleskopowa z oprzyrządowaniem.
Część 2 – Dostawa fabrycznie nowych dwóch samochodów ciężarowych z zabudową typu śmieciarka
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany lub dostarczony przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla części 2 – zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ
Uwaga:
1) Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
2) Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie rozwiązań projektowych objętych zamówieniem, o których mowa w art. 102 ust. 1 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań o parametrach równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 1300000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie bazy transportowo-magazynowej wraz z dostawą kontenerów, ogrodzonej, wyposażonej w sprzęt i odpowiednią infrastrukturę techniczną, do sortowania i odbioru segregowanych odpadów komunalnych na terenie Gminy Dzierzgoń oraz dostawa pojazdów specjalistycznych do odbioru i przeładunku odpadów segregowanych, w tym samochody ciężarowe z zabudową (śmieciarki), samochód skrzyniowy, minikoparka, ładowarka teleskopowa z oprzyrządowaniem.
Część 3 – Dostawa fabrycznie nowego samochodu skrzyniowego do transportu odpadów
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany lub dostarczony przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla części 3 – zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 11 do SWZ
Uwaga:
1) Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
2) Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie rozwiązań projektowych objętych zamówieniem, o których mowa w art. 102 ust. 1 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań o parametrach równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34136000-9 - Samochody półciężarowe

4.5.5.) Wartość części: 145000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie bazy transportowo-magazynowej wraz z dostawą kontenerów, ogrodzonej, wyposażonej w sprzęt i odpowiednią infrastrukturę techniczną, do sortowania i odbioru segregowanych odpadów komunalnych na terenie Gminy Dzierzgoń oraz dostawa pojazdów specjalistycznych do odbioru i przeładunku odpadów segregowanych, w tym samochody ciężarowe z zabudową (śmieciarki), samochód skrzyniowy, minikoparka, ładowarka teleskopowa z oprzyrządowaniem.
Część 4 – Dostawa fabrycznie nowej minikoparki z oprzyrządowaniem
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany lub dostarczony przedmiot zamówienia - minimum 12 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla części 4 – zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 12 do SWZ.
Uwaga:
1) Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
2) Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie rozwiązań projektowych objętych zamówieniem, o których mowa w art. 102 ust. 1 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań o parametrach równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie bazy transportowo-magazynowej wraz z dostawą kontenerów, ogrodzonej, wyposażonej w sprzęt i odpowiednią infrastrukturę techniczną, do sortowania i odbioru segregowanych odpadów komunalnych na terenie Gminy Dzierzgoń oraz dostawa pojazdów specjalistycznych do odbioru i przeładunku odpadów segregowanych, w tym samochody ciężarowe z zabudową (śmieciarki), samochód skrzyniowy, minikoparka, ładowarka teleskopowa z oprzyrządowaniem.
Część 5 – Dostawa ładowarki teleskopowej z oprzyrządowaniem
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany lub dostarczony przedmiot zamówienia - minimum 12 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla części 5 - zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 13 do SWZ
Uwaga:
1) Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
2) Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie rozwiązań projektowych objętych zamówieniem, o których mowa w art. 102 ust. 1 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań o parametrach równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne

4.5.5.) Wartość części: 203252,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Możliwość unieważnienia postępowania na w/w podstawie, została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. 6.7) oraz w SWZ (rozdział III pkt. 5). Prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia, obejmuje zadanie realizowane zgodnie z warunkami określonymi we Wstępnej Promesie dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wg których uzyskanie przyznanego dofinasowania zostało obwarowane wypłaceniem wynagrodzenia (poza wkładem własnym Zamawiającego) - po zakończeniu realizacji całej inwestycji. Wobec faktu, że w postępowaniu dopuszczono możliwość składania ofert częściowych, powyższy warunek może być spełniony tylko w przypadku, gdy termin wykonania wszystkich części jest jednakowy. W otrzymanych ofertach (ocenionych jako najkorzystniejsze), zostały wskazane terminy realizacji odpowiednio: na część 1 – 8 miesięcy, na część 2 – 8 miesięcy, na część 3 – 1 miesiąc, na część 5 – 2 miesiące. Brak możliwości ujednolicenia w/w terminów (ze względu na rozbieżne oczekiwania Wykonawców, składających oferty na różne części), skutkuje niemożnością spełnienia wymogu określonego w w/w Promesie i tym samym niemożnością uzyskania środków publicznych, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia. Uwzględniając powyższe zaistniała uzasadniona podstawa, aby w myśl art. 310 pkt. 1 ustawy PZP – przedmiotowe postępowanie unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2447262,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4505237,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Możliwość unieważnienia postępowania na w/w podstawie, została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. 6.7) oraz w SWZ (rozdział III pkt. 5). Prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia, obejmuje zadanie realizowane zgodnie z warunkami określonymi we Wstępnej Promesie dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wg których uzyskanie przyznanego dofinasowania zostało obwarowane wypłaceniem wynagrodzenia (poza wkładem własnym Zamawiającego) - po zakończeniu realizacji całej inwestycji. Wobec faktu, że w postępowaniu dopuszczono możliwość składania ofert częściowych, powyższy warunek może być spełniony tylko w przypadku, gdy termin wykonania wszystkich części jest jednakowy. W otrzymanych ofertach (ocenionych jako najkorzystniejsze), zostały wskazane terminy realizacji odpowiednio: na część 1 – 8 miesięcy, na część 2 – 8 miesięcy, na część 3 – 1 miesiąc, na część 5 – 2 miesiące. Brak możliwości ujednolicenia w/w terminów (ze względu na rozbieżne oczekiwania Wykonawców, składających oferty na różne części), skutkuje niemożnością spełnienia wymogu określonego w w/w Promesie i tym samym niemożnością uzyskania środków publicznych, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia. Uwzględniając powyższe zaistniała uzasadniona podstawa, aby w myśl art. 310 pkt. 1 ustawy PZP – przedmiotowe postępowanie unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1596540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1822245,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Możliwość unieważnienia postępowania na w/w podstawie, została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. 6.7) oraz w SWZ (rozdział III pkt. 5). Prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia, obejmuje zadanie realizowane zgodnie z warunkami określonymi we Wstępnej Promesie dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wg których uzyskanie przyznanego dofinasowania zostało obwarowane wypłaceniem wynagrodzenia (poza wkładem własnym Zamawiającego) - po zakończeniu realizacji całej inwestycji. Wobec faktu, że w postępowaniu dopuszczono możliwość składania ofert częściowych, powyższy warunek może być spełniony tylko w przypadku, gdy termin wykonania wszystkich części jest jednakowy. W otrzymanych ofertach (ocenionych jako najkorzystniejsze), zostały wskazane terminy realizacji odpowiednio: na część 1 – 8 miesięcy, na część 2 – 8 miesięcy, na część 3 – 1 miesiąc, na część 5 – 2 miesiące. Brak możliwości ujednolicenia w/w terminów (ze względu na rozbieżne oczekiwania Wykonawców, składających oferty na różne części), skutkuje niemożnością spełnienia wymogu określonego w w/w Promesie i tym samym niemożnością uzyskania środków publicznych, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia. Uwzględniając powyższe zaistniała uzasadniona podstawa, aby w myśl art. 310 pkt. 1 ustawy PZP – przedmiotowe postępowanie unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199503,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199503,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z Ogłoszeniem o zamówieniu publicznym oraz uwarunkowaniami zawartymi w SWZ, termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu został określony na dzień 20 czerwca 2022r. do godz. 10:00. W określonym jw. terminie nie wpłynęła od Wykonawców żadna oferta na realizację części 4 zamówienia. W związku z tym, zgodnie z przesłanką określoną w art. 255 pkt. 1 ustawy PZP, zaistniała uzasadniona podstawa aby w zakresie części 4 zamówienia - przedmiotowe postępowanie unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Możliwość unieważnienia postępowania na w/w podstawie, została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. 6.7) oraz w SWZ (rozdział III pkt. 5). Prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia, obejmuje zadanie realizowane zgodnie z warunkami określonymi we Wstępnej Promesie dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wg których uzyskanie przyznanego dofinasowania zostało obwarowane wypłaceniem wynagrodzenia (poza wkładem własnym Zamawiającego) - po zakończeniu realizacji całej inwestycji. Wobec faktu, że w postępowaniu dopuszczono możliwość składania ofert częściowych, powyższy warunek może być spełniony tylko w przypadku, gdy termin wykonania wszystkich części jest jednakowy. W otrzymanych ofertach (ocenionych jako najkorzystniejsze), zostały wskazane terminy realizacji odpowiednio: na część 1 – 8 miesięcy, na część 2 – 8 miesięcy, na część 3 – 1 miesiąc, na część 5 – 2 miesiące. Brak możliwości ujednolicenia w/w terminów (ze względu na rozbieżne oczekiwania Wykonawców, składających oferty na różne części), skutkuje niemożnością spełnienia wymogu określonego w w/w Promesie i tym samym niemożnością uzyskania środków publicznych, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia. Uwzględniając powyższe zaistniała uzasadniona podstawa, aby w myśl art. 310 pkt. 1 ustawy PZP – przedmiotowe postępowanie unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.