eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górno › Budowa obiektów użyteczności publicznej w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz kultury

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektów użyteczności publicznej w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łysicka 13

1.5.2.) Miejscowość: Górno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-008

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminagorno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa obiektów użyteczności publicznej w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz kultury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99c93235-c321-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048371/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa budynków remiz OSP w Bęczkowie i Krajnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137241

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. CZĘŚĆ I: Budowa budynku remizy OSP w Bęczkowie
Przedmiot inwestycji:
– budowa budynku remizy OSP wraz ze świetlicą wiejską;
– wewnętrzne instalacje wod.- kan., C.O., wentylacji mechanicznej i elektrycznej;
– przyłącze kanalizacji sanitarnej;
– przyłącze wodociągowe;
– kanalizacja deszczowa;
– zewnętrzna instalacja gazowa wraz ze zbiornikiem na gaz o poj. 2,70m3;
– zagospodarowanie terenu działki polegającymi na utworzeniu utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych szt. 11 (w tym 1 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych);
– pojemnik na śmieci z możliwością segregacji;
– ścianki oporowe prefabrykowane h=3,10m;
– oświetlenie terenu;
– elementy małej architektury;
Budowa budynku remizy OSP wraz ze świetlicą wiejską oraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zbiornikiem na gaz o poj. 2,7m3, wewnętrznym układem komunikacyjnym wraz z miejscami postojowymi oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Bęczków, działka 1215/5, gm. Górno.
Forma architektoniczna budynku remizy OSP wraz ze świetlicą wiejską - budynek remizy OSP wraz ze świetlicą wiejską ma formę zwartą, jest obiektem I / II- kondygnacyjnym, (parter, poddasze nieużytkowe, w wschodniej części poddasze użytkowe) z wieżą widokową; o konstrukcji tradycyjnej: murowane ściany nośne, żelbetowe belki i słupy, prefabrykowany, gęstożebrowy strop parteru.
Strop parteru w obrębie klatki schodowej monolityczny, wylewany na budowie. Budynek przekryty dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej, o kącie spadku połaci 30stopni, pokrycie dachu z blachodachówki. Dach nad wieżą widokową czterospadowy, o kącie spadku połaci 16-30stopni.
Na parterze budynku zaprojektowano: garaż, pom. czyszczenia odzieży, szatnię, łazienkę, pom. socjalne, suszarnię odzieży, pom. gospodarcze (szt.3), korytarz (szt.2), wiatrołap (szt.2), pom. dowodzenia, przedsionek ppoż., pom. porządkowe (szt.2), pom. suszenia węży, klatka schodowa, magazyn, aneks kuchenny, WC damskie + os. niepełnosprawne, WC męskie, kotłownia oraz sala świetlicowa.
Na poddaszu budynku zaprojektowano trzy pomieszczenia gospodarcze, korytarz, pomieszczenie porządkowe + gospodarcze, klatkę schodową, pom. suszenia węży oraz strych nieużytkowy.
W wieży widokowej znajduje się pom. suszenia węży oraz klatka schodowa + wieża widokowa.
Układ funkcjonalny i szczegółowe zestawienie pomieszczeń wg rys. architektonicznych.
Dane liczbowe dla budynku projektowanego
- Powierzchnia zabudowy : 524,91m2
- Powierzchnia użytkowa: 711,97m2
* powierzchnia użytkowa (parter): 448,80m2
* powierzchnia użytkowa (poddasze): 244,10m2
* powierzchnia użytkowa (wieża widokowa): 19,07m2
- Kubatura : 4100,76m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233140-2 - Roboty drogowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 3224734,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. CZĘŚĆ II: Budowa budynku remizy OSP w Krajnie w formule zaprojektuj i wybuduj.
Część II obejmuje realizację zadania pn.: Budowa budynku remizy OSP w Krajnie, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach którego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: opracowania kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych wymaganych prawem decyzji i pozwoleń, w tym decyzji pozwolenia na budowę dla inwestycji oraz realizacji robót budowalnych na podstawie uprzednio opracowanej dokumentacji projektowej obejmujących zakres robót objętych Programem Funkcjonalno-Użytkowym.
Przedmiot inwestycji:
– budowa budynku remizy OSP;
– wewnętrzne instalacje wod.- kan., C.O., wentylacji mechanicznej, elektrycznej, klimatyzacji;
– instalacja alarmowa;
– kontrola dostępu;
– instalacja fotowoltaiczna;
– monitoring wewnątrz i na zewnątrz budynku;
– przyłącze internetowe;
– przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem szczelnym na ścieki o poj. 9,7m3 ;
– przyłącze wodociągowe;
– kanalizacja deszczowa wraz ze zbiornikiem szczelnym na deszczówkę o poj. 9,7m3;
– zagospodarowanie terenu działki polegającymi na utworzeniu utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych szt.6 (w tym 1 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych);
– mała architektura;
– pojemnik na śmieci z możliwością segregacji;
– oświetlenie terenu;
– rozbiórka części istniejących utwardzeń;
– przeniesienie istniejącego ogrodzenia od strony południowo-zachodniej;
– zjazd z drogi wojewódzkiej;
– nasadzenia zieleni.
Do budynku remizy OSP zaprojektowano nowe przyłącze wody, kanalizacji wraz ze zbiornikiem szczelnym, instalacji elektrycznej, przyłącze internetowe. Przewiduje się również wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem szczelnym na deszczówkę. W ramach inwestycji projektuje się budowę budynku remizy OSP wyposażonego w:
– wewnętrzne instalacje wod.- kan., C.O., wentylacji mechanicznej, elektrycznej, klimatyzacji;
– instalację alarmową;
– kontrolę dostępu;
– instalację fotowoltaiczną;
– monitoring wewnątrz i na zewnątrz budynku.
Projektowane elementy zagospodarowania terenu:
– budynek remizy OSP;
– przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem szczelnym na ścieki o poj. 9,7m3 ;
– przyłącze wodociągowe;
– przyłącze internetowe;
– układ komunikacyjny wewnętrzny (pieszy i kołowy) - z wykonaniem miejsc postojowych dla samochodów osobowych w ilości szt.6 (w tym 1 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych);
– pojemniki na śmieci z możliwością segregacji;
– elementy małej architektury: stojak na rowery, ławki, kosze na śmieci;
– nasadzenia – szt. 6 (tuja, głóg pośredni);
– rozbiórka części istniejących utwardzeń;
– przeniesienie istniejącego ogrodzenia od strony południowo-zachodniej;
– kanalizacja deszczowa wraz ze zbiornikiem szczelnym na deszczówkę o poj. 9,7m3;
Lokalizacja i szerokość dróg, miejsc parkingowych i chodników zgodnie z Planszą zagospodarowania terenu (rysunek Z1).
Dane liczbowe dla projektowanego budynku
- Powierzchnia zabudowy : 261,36m2
- Powierzchnia użytkowa: 459,04m2
* powierzchnia użytkowa (parter): 220,50m2
* powierzchnia użytkowa (piętro): 222,29m2
* powierzchnia użytkowa (wieża widokowa): 16,25m2
- Kubatura : 2635,03m3
- Wysokość budynku: 9,77m; 12,52m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

4.5.5.) Wartość części: 2764161,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4487000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6377000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4487000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamela Inwestycje Anna Kamela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590330989

7.3.3) Ulica: Gomółki 24B

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-456

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4487000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3484500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4780000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3510800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamela Inwestycje Anna Kamela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590330989

7.3.3) Ulica: Gomółki 24B

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-456

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługi projektowania - Kolprojekt Biuro Projektowe Krzysztof Oleś


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3510800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.