eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › WPI - Inwestycje dotyczące sali gimnastycznej w Zespole Szkół i Placówek nr 1 (MOS) w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WPI - Inwestycje dotyczące sali gimnastycznej w Zespole Szkół i Placówek nr 1 (MOS) w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK NR 1

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSiP1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368037073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PADEREWSKIEGO 46

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-282

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsip1katowice.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsip1katowice.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WPI - Inwestycje dotyczące sali gimnastycznej w Zespole Szkół i Placówek nr 1 (MOS) w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb96c715-faf4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00091944/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 WPI - inwestycje dotyczące sali gimnastycznej w ZSiP 1 (MOS)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/263/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych sali gimnastycznej MOS polegające na wymianie podłogi sportowej drewnianej, wymianie podkonstrukcji wraz z wymianą sprzętu sportowego oraz instalacją okablowania instalacji elektrycznej oraz nagłośnienia.
Podłoga sportowa wykonana będzie jako rozwiązanie powierzchniowo elastyczne na ruszcie drewnianym podwójnie legarowanym - systemowym, wykończona deską parkietową wykonaną z drewna dębowego.
Zakres robót obejmuje:
Zakres robót budowlanych :
 demontaż posadzki sportowej z klepki drewnianej wraz z podkonstrukcją sali gimnastycznej,
 demontaż sprzętu sportowego,
 demontaż tulei montażowych sprzętu sportowego,
 demontaż haków piłkochwytów wraz z zaprawieniem,
 demontaż podpór i rur po grzejnikach wraz z zaprawieniem,
 przygotowanie podłoża pod nową posadzkę sportową;
 ułożenie nowej systemowej podłogi sportowej z klepki drewnianej gr.22 mm wraz z podkonstrukcją, malowaniem linii, montażem listwy progowej, malowaniem logo oraz montażem tulei,
 montaż wentylacji mechanicznej podkonstrukcji podłogi sportowej wraz z wentylatorem i rewizją,
 fragmentaryczne zaprawianie oraz malowanie ścian po bruzdowaniu w branży elektrycznej farba akrylowa,
 dostawa i montaż sprzętu sportowego,
 wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Zakres robót elektrycznych:
 mechaniczne wykonanie bruzd projektowaną instalację wentylacji podłogi, regulacji wysokości koszy,
 ułożenie przewodów pod projektowaną instalację,
 mechaniczne wykonanie ślepych otworów pod puszki,
 montaż puszek,
 montaż wyłącznika czasowego wraz z ramka ozdobną i puszką,
 montaż gniazd wtyczkowych,
 rozbudowa istniejącej tablicy i wymiana drzwi do TB,
 rury windurowe bezhalogenowe,
 wykonanie pomiarów kontrolnych, przygotowanie dokumentacji powykonawczej;
 wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
UWAGA:
Załączona dokumentacja projektowa obejmuje cały zakres zadania inwestycyjnego. Z zakresu robót budowlanych wyłączono dostawę i montaż elementów wyposażenia nagłośnienia sali, wymianę parkietu w magazynie, wymianę drzwi wewnętrznych, wymianę płytek na korytarzu, wkucie istniejących kabli elektrycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 330 000,00 zł brutto. Cena najtańszej oferty złożonej przez firmę Limex Plus Sp. z o.o., ul. Fordońska 393, 85-766 Bydgoszcz w kwocie 500 856,00 zł znacząco przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty i w związku z tym unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.