eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2021/2022 - Obrêb ¯ukowice



Og³oszenie z dnia 2021-11-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2021/2022 – Obrêb ¯ukowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat G³ogowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767282816

1.5.8.) Numer faksu: 767282816

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2021/2022 – Obrêb ¯ukowice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4fb730d5-3c92-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00255257

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007794/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2021/2022 – Obrêb ¯ukowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.: a) za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow b) poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl 5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o
nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek okre¶lony w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy ¿e: 1.Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Powiat G³ogowski, ul. Sikorskiego 21, 67-200 G³ogów, reprezentowany przez Przewodnicz±cego Zarz±du Powiatu J.Dudkowiaka, tel.767282801 2.Inspektorem ochrony danych osobowych jest P.Tomasz Wadas, tel.509737586, e-mail: iod@powiat.glogow.pl. 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania i udzieleniu zamówienia, prowadzeniu dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obron± przed roszczeniami. 4.Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest: a. Ustawa z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówieñ publicznych. b.Ustawa z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych.
5.Ustawa z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. a.art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. b. Art. 6 pkt.1 lit.b RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba,
której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy. 6.Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa. W szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11.09.2019r. Ustawa PZP; Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyj±tkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria
danych),7.Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania, oraz zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 8.Posiada Pani/Pan prawo: a. Prawo ¿±dania dostêpu do danych(w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu zgodnie z art. 8a ustawy PZP). b.Prawo ¿±dania sprostowania danych (zgodnie z art. 8a ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy PZP). c. Prawo usuniêcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane. d. Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania 9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W Polsce jest nim Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa. 10. Pani/Pana dane
osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu. 11. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstw trzecich (tj. pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmuj±cego Uniê Europejsk±,
Norwegiê, Liechtenstein i Islandiê) lub do organizacji miêdzynarodowych. 12. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 13.Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.272.16.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2021/2022 – Obrêb ¯ukowice, polegaj±ce na od¶nie¿aniu oraz likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2021/2022, w rozbiciu na odcinki i standardy okre¶lone w czê¶ci II pn. Zasady od¶nie¿ania i likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich. OBRÊB ¯UKOWICE d³ugo¶æ
dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 30.052,00 mIII STANDARD,IV STANDARD,V STANDARD:4.977,00 [m] 21.930,00 [m], 3.145,00 [m]. Na zakres rzeczowy zadania sk³ada siê zimowe utrzymanie drogi powiatowej zamiejskiej Powiatu G³ogowskiego o ³±cznej d³ugo¶ci 30.052,00 m, w rozbiciu na
odcinki i standardy okre¶lone w Specyfikacjach czê¶æ II pn. „Zasady od¶nie¿ania i likwidacji ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych zamiejskich”. Zakres prac okre¶lony zosta³ w za³±cznikach do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. Zimowym utrzymaniem dróg powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w sezonie 2021/2022 okre¶lone w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w zakresie od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. d)zdolno¶ci technicznej: Wykonawca
spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje min. 1 pojazdem do od¶nie¿ania oraz posypywania dróg. Zamawiaj±cy ma prawo dokonaæ wizji lokalnej u Wykonawcy polegaj±cej na weryfikacji posiadanego/zadeklarowanego sprzêtu. e)zdolno¶ci zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum 1 zamówienie polegaj±ce na utrzymaniu zimowym dróg o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 10
000,00 z³ brutto (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w
postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej i zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych: a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte
wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ; b) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:1)o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; wzory o¶wiadczeñ o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej albo przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi± odpowiednio Za³±czniki nr 12 i 13 do
SWZ; 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; 3) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w: a)art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, b)art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, c)art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp, d)art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 i 8 Pzp. Wzór o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w czê¶ci XI ust. 3 pkt 2 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa w czê¶ci XI ust. 4, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 2, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 5 stosuje siê.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu wykonawca do³±cza: a) Formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ wraz z o¶wiadczeniami, o braku podstaw do wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – wzory stanowi± za³±czniki nr 3 i 4 do SWZ; b) pe³nomocnictwo; c) zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¶li wystêpuje) – za³±cznik nr 5 do SWZ; d) o¶wiadczenie, o którym mowa
w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – za³±cznik nr 8 do SWZ; e) wadium (je¿eli jest sk³adane w formie niepieniê¿nej);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium.
Wysoko¶æ wadium Zamawiaj±cy ustali³ na kwotê: 2820,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce osiemset dwadzie¶cia z³otych 00/100 gr).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrze¿eniem zapisów wskazanych w art. 455 ustawy Pzp.2.Zmiany mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. 3.Zmiany nie mog± wykraczaæ poza zakres ¶wiadczenia okre¶lony w SWZ. 4.Wszelkie zmiany umowy mo¿liwe s± za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
5.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie: 1)wprowadzenia zmian w wykonywanych pracach, w tym ilo¶ci dróg, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian pojawi³a siê dopiero w trakcie realizacji umowy, a zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, 2)je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian spowodowana jest zmian± powszechnie obowi±zuj±cych
przepisów prawa, ze skutkiem z nich wynikaj±cymi, 3)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano w SWZ okre¶lonych uprawnieñ, okre¶lonego do¶wiadczenia, 4)wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej podatku VAT, je¿eli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, bêd±ca elementem wynagrodzenia Wykonawcy; zmiana zostanie wprowadzona
na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstaw± wyliczenia nowego wynagrodzenia bêdzie kwota netto, 5)wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; zmiana
zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstaw± wyliczenia nowego wynagrodzenia bêdzie kwota netto,
6)wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstaw± wyliczenia nowego wynagrodzenia bêdzie kwota netto,
7) zmiany terminu realizacji umowy na skutek si³y wy¿szej lub klêski ¿ywio³owej (przez co Zamawiaj±cy rozumie w szczególno¶ci: ponadnormatywne opady ¶niegu, ekstremalne ujemne temperatury, og³oszone stany klêski ¿ywio³owej),
8) zmiany terminu realizacji umowy w zakresie rozpoczêcia i/lub zakoñczenia sezonu zimowego z uwagi na warunki atmosferyczne, 9)zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia. 6.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp: 1)zmiana adresów wskazanych w §24 ust. 1 umowy, 2) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywo³anych w tre¶ci umowy. W ka¿dym takim przypadku
Wykonawca ma obowi±zek stosowania siê do obowi±zuj±cych w danych czasie aktów prawa,7.Zmiany wskazane w ust. 6 pkt. 1 - 2 dokonywane s± w drodze jednostronnego o¶wiadczenia danej Strony i wywo³uj± skutek od dnia dorêczenia go drugiej Stronie. 8.Nie uznaje siê za si³ê wy¿sz±: 1)strajków w przedsiêbiorstwach nale¿±cych do stron oraz w przedsiêbiorstwach,
z którymi ³±cz± strony umowy lub z którymi strony zamierza³y zawrzeæ umowy,
2) utraty lub wstrzymania zewnêtrznych ¼róde³ finansowania b±d¼ pogorszenia stanu finansowego z innych przyczyn. W szczególno¶ci za si³ê wy¿sz± nie uwa¿a siê wstrzymania lub ograniczenia kredytu b±d¼ gwarancji udzielonych przez instytucjê finansow±, 3)zmniejszenie poda¿y jakichkolwiek materia³ów, wyrobów lub urz±dzeñ koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, 4)trudno¶ci w zatrudnieniu pracowników o kwalifikacjach niezbêdnych do realizacji
przedmiotu umowy, 5)istotnego wzrostu cen materia³ów, wyrobów lub urz±dzeñ niezbêdnych do realizacji przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-15 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 13:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.