eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułkowice › Budowa kanalizacji sanitarnej w Krzywaczce etap I (część II) oraz rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Krzywaczka etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w Krzywaczce etap I (część II) oraz rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Krzywaczka etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sułkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sułkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-440

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122732075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sulkowice@sulkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e290f72-d44e-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w Krzywaczce etap I (część II) oraz rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Krzywaczka etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e290f72-d44e-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040227/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa kanalizacji sanitarnej w Krzywaczce etap I (część II) oraz rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Krzywaczka etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

11. Inwestycja realizowana z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich Poddziałanie 7.2 Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii. Operacje typu Gospodarka wodno-ściekowa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179740

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Krzywaczce etap I (część II) oraz rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Krzywaczka etap I.
1. Materiały i urządzenia
Do budowy kanalizacji sanitarnej stosuje się następujące materiały:
• rury i kształtki kanalizacyjne
PCV, wydłużony kielich, uszczelka z zabezpieczeniem, DN200x6.5 SN12 3607m
PCV, wydłużony kielich, uszczelka z zabezpieczeniem, DN250x8.1 SN12 835 m
PCV, wydłużony kielich, uszczelka z zabezpieczeniem, DN315x10.2 SN12 548,7 m
PCV, kielichowe, DN160x4.7 SN8 227 m
(rury i kształtki muszą być jednego systemu i pochodzić od jednego producenta)

• rury i kształtki polietylenowe
Rury PE100 DN110 PN16 SDR11 RC- typ 2 400 m
(kształtki elektrooporowe SDR11)
2. Studzienki kanalizacyjne
Studnie kanalizacyjne złazowe betonowe Ø1000 z włazem na klucz D400 217 sztuk
• Studnie wykonane z prefabrykowanych elementów betonowych, składające się z podstawy studni (dennicy) z kinetą, wykonanej jako monolityczny odlew z betonu samozagęszczalnego (SCC), formowane wraz z przejściami szczelnymi, spocznikiem i kinetą w jednym cyklu produkcyjnym, z dokładnością posadowienia przejść do 1mm po obwodzie (alternatywnie zintegrowana uszczelka, wyprofilowane gniazdo, przejście szczelne) w jednym cyklu produkcyjnym.
• Zwieńczenie studzienki (stożek żelbetowy odciążający lub pierścień odciążający żelbetowy z płytą nastudzienną żelbetową zakończone włazem z blokadą pokrywy DN 600 klasy D400

Studnie kanalizacyjne tworzywowe Ø425 z włazem D400 61 sztuk
• Studnie wykonane z elementów PP lub PVC-U tworzywowe 425mm, składające się z podstawy studni (dennicy) z kinetą, wykonanej jako monolityczny odlew, formowane wraz z przejściami szczelnymi, spocznikiem i kinetą w jednym cyklu produkcyjnym.
• Rura trzonowa wznosząca dwuwarstwowa z PP lub PVC o średnicy wewnętrznej 400-425mm i sztywności obwodowej SN ≥4 kN/m2.
• Do połączenia rury trzonowej z teleskopem oraz rury trzonowej z podstawą należy stosować uszczelkę wykonaną z SBR lub EPDM
• Zwieńczenie studzienki 425mm włazem żeliwnym klasy D400
Studzienki, rury trzonowe, teleskopy muszą pochodzić od jednego producenta, ze względu na zapewnienie kompatybilności połączeń, związaną z zachowaniem geometrii wymiarów, owalizacją oraz szczelnością połączeń.

3. Hydranty nadziemne z podwójnym zamknięciem
1) Przyłącze kołnierzowe
2) Zabezpieczenie antykorozyjne wewnątrz i zewnątrz farbą epoksydową
3) Korpus górny i kulowy oraz komora zaworowa wykonane z żeliwa sferoidalnego kolumna żeliwna lub rura nierdzewna, trzpień oraz wrzeciono wykonane ze stali nierdzewnej.
4) Nasady hydrantu nadziemnego wykonane ze stopu aluminium, pokrywy nasad z żeliwa.
5) Zamknięcie hydrantu realizowane przez grzyb współpracujący z gniazdem mosiężnym napawanym w korpusie dolnym hydrantu. Dodatkowe zamknięcie stanowi kula gumowana umieszczona w korpusie kulowym.
6) Grzyb hydrantu nawulkanizowany gumą o twardości max. 70°Sh.
7) Odwodnienie powinno nastąpić z chwilą całkowitego zamknięcia hydrantu.

4. Zasuwy kołnierzowe
1) Przyłącza kołnierzowe zgodnie
2) Wkrętka mosiężna umieszczona w pokrywie zabezpieczona przed wykręceniem, umożliwiająca wymianę oringów trzpienia pod pełnym ciśnieniem i przy dowolnym położeniu klina
3) Trzpień ze stali nierdzewnej z gwintem walcowanym
4) Łożyskowanie trzpienia pionowe i poziome niskotaciowymi podkładkami z poliamidu.
5) Całkowite zabezpieczenie strefy uszczelnienia trzpienia przed przedostawaniem się wody z sieci.
6) Kadłub, pokrywa i klin wykonane z żeliwa sferoidalnego
7) Klin nawulkanizowany wewnątrz i zewnątrz gumą EPDM o twardości max. 70±5 ° Sh. lub równoważą prowadzony metodą wpust wypust w kadłubie zasuwy.
8) Wymienna lub nakrętka zawieszenia klina na trzpieniu - wykonana z mosiądzu prasowanego
9) Śruby łączące pokrywę z kadłubem - gwinty nieprzelotowe, całkowicie zabezpieczone przed korozją masą parafinowo-woskową.
10) Zabezpieczenie antykorozyjne wewnątrz i zewnątrz farbą epoksydową o grubości powłoki 250-500 p.rn odporne na przebicie elektryczne 3kV.
- stały przedłużacz trzpienia zasuwy i obudowa od jednego producenta.

Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nadzoru archeologicznego podczas prowadzenia wszystkich prac ziemnych związanych z inwestycją.
5. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45232410-9 roboty w zakresie kanalizacji ściekowej;
45231300-8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
6. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni ( tj. osoby zajmujące się operowaniem sprzętem budowlanym, osoby wykonujące prace fizyczne) z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy.
7. Zamawiający zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne dla urządzeń, wskazanych w specyfikacji warunków zamówienia i w załączonej do niej dokumentacji projektowej spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, iż wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń należy je traktować jako przykładowe propozycje. W ofercie można przyjąć metody, materiały itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom itp. opisanym w dokumentacji projektowej.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
10. Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7): nie dotyczy.
11. Inwestycja realizowana z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich Poddziałanie 7.2 Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii. Operacje typu Gospodarka wodno-ściekowa.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania
tel. 12 273 20 75 wew. 21.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4827881,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8766210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4827881,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOINSTAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5520003013

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4827881,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zakończenie etapu 1: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy, etapu 2: do 11 miesięcy od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.