eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Opracowanie wielowariantowej koncepcji utworzenia pasa ruchu dla autobusów (buspasa) w ramach zad. pn.: "Utworzenie pasa ruchu dla autobusów (buspasa) z Gminy Łomianki do m. st. Warszawy".



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie wielowariantowej koncepcji utworzenia pasa ruchu dla autobusów (buspasa) w ramach zad. pn.: „Utworzenie pasa ruchu dla autobusów (buspasa) z Gminy Łomianki do m. st. Warszawy”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2021

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lomianki.pl/bip/zamowieniapubliczne/lista-postepowan-2021

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie wielowariantowej koncepcji utworzenia pasa ruchu dla autobusów (buspasa) w ramach zad. pn.: „Utworzenie pasa ruchu dla autobusów (buspasa) z Gminy Łomianki do m. st. Warszawy”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aec1a8de-20fb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000996/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Opracowanie wielow. koncepcji utworzenia pasa ruchu dla autobusów (buspasa) w ramach zad. pn.: Utworzenie pasa ruchu dla autobusów buspasa z Gminy Łomianki do m.st. Warszawy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195804/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.33.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu wielowariantowej koncepcji utworzenia pasa ruchu dla autobusów (buspasa)
w granicach Gminy Łomianki od ul. Brukowej do granicy z m.st. Warszawa
oraz w m.st. Warszawie w pasie drogowym ul. Pułkowej do ul. Heroldów/ ul. Muzealnej.
2. W ramach prac projektowych należy uwzględnić m.in.:
1) wyznaczenie pasa dla autobusów w kierunku Warszawy jako dobudowanego pasa ruchu (trzeci pas) do obecnego przekroju 2x2,
2) wyznaczenie pasa dla autobusów w kierunku Warszawy na istniejącym skrajnym pasie w ramach obecnego przekroju 2x2,
wraz z tzw. wariantem „0”, oznaczającym nie podejmowanie żadnych działań,
jako wariantem odniesienia.
3. Zakres dokumentacji obejmuje:
3.1.Etap I
1) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
2) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
3) projekt koncepcyjny wielobranżowy zakładający przebudowę kolizji z układem drogowym – 5 egz. wraz z wersją elektroniczną,
4) koncepcję odwodnienia pasa drogowego w tym przebudowy istn. przepustów drogowych,
5) analizę własności i władania gruntów dla linii rozgraniczających,
3.2 Etap II
1) projekt gospodarki zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
2) koncepcję stałej organizacji ruchu - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
3) koncepcję czasowej organizacji ruchu - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
4) analizę dotyczącą ochrony przed hałasem,
5) wykonanie prognoz ruchu i przewozów wraz z analizą ekonomiczną,
6) określenie technologii i etapów realizacji inwestycji (HRP- harmonogram realizacji przedsięwzięcia).
7) przedmiar robót – 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
8) kosztorys inwestorski – 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
9) uzyskanie opinii zarządców dróg:
 Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie,
 Urząd Miejski w Łomiankach,
 Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,
10) uzyskanie opinii przewoźników realizujących zadania komunikacji zbiorowej:
 Komunikacji Miejskiej w Łomiankach Sp. z o. o. ,
 Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie,
11) uzyskanie opinii zarządców infrastruktury w tym odwodnienia, oświetlenia, sygnalizacji świetlnej, gestorów sieci,
12) uzyskanie opinii dotyczących gospodarki zielenią wraz z planem nasadzeń zastępczych,
UWAGA ! Ilość egzemplarzy wyszczególnionych powyżej jest ilością które Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu i nie obejmuje egzemplarzy niezbędnych do uzyskania stosownych uzgodnień.
4. uwzględnienie w zakresie prac wskazanych w pkt 3. wymogów i analiz wynikających z zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy nr 5523/10, 1615/11, 1682/17
z ich późniejszymi zmianami:
a) https://bip.warszawa.pl/NR/exeres/5D5E33A4-45B5-41BE-AB69-B501AFB14CC0,frameless.htm
b) https://bip.warszawa.pl/NR/exeres/4D6D14AA-AF7D-4A17-8AE7-F159BB56E294,frameless.htm
c) https://bip.warszawa.pl/NR/exeres/674BC49F-57EA-4320-8642-E44AB610EBAF,frameless.htm
dokonywane analizy powinny bazować na zaktualizowanym modelu ruchu uwzględniającym nowy przebieg trasy ekspresowej S7 (2x3), uzgodnionym
z m.st. Warszawa (BAiPP) oraz zapewniać we wszystkich wariantach priorytety
dla transportu publicznego i pieszych, zachować istniejące relacje na skrzyżowaniach
oraz przewidzieć rezerwy pod drogi dla rowerów, z uwzględnienie w szczególności połączenia z istniejąca drogą dla rowerów w rejonie skrzyżowania ul. Pułkowej
z ul. Dziwożony.
5. Zastosowane w dokumentacji rozwiązania tj. np. parametry techniczne, ekologiczne muszą być zgodne z obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i dyrektywami Unii Europejskiej oraz obowiązującymi przepisami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić zasady ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności zasadę uczciwej konkurencji. W celu właściwego opisu zastosowanych w dokumentacji projektowej produktów, materiałów i urządzeń projektowanych rozwiązań Wykonawca wskaże cechy charakterystyczne, funkcjonalne, żywotność produktu i inne ważne dla funkcjonowania projektowanych obiektów. Niedopuszczalne jest posługiwanie się znakiem towarowym, typem, marką, patentem pochodzenia, nazwą producenta itp.,
6. Dokumentacja musi być zgodna z obowiązującymi przepisami na dzień składania
jej u Zamawiającego.
7. Wykonawca dołączy do opracowanej dokumentacji pisemne oświadczenie,
że dokumentacja została opracowana zgodnie z umową oraz obowiązującymi
w tym zakresie przepisami techniczno-budowlanymi oraz że jest w stanie kompletnym
z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wypłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.