eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzyno › Udzielenie Gminie Węgorzyno kredytu długoterminowego w wysokości 2.800.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie Gminie Węgorzyno kredytu długoterminowego w wysokości 2.800.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgorzyno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Węgorzyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-155

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 91 39 71 563

1.5.8.) Numer faksu: 91 39 71 567

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: planowanie@wegorzyno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wegorzyno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.wegorzyno.pl/zamowienia/pokaz/214.dhtml

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie Gminie Węgorzyno kredytu długoterminowego w wysokości 2.800.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f807cb34-1c59-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006606/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Udzielenie Gminie Węgorzyno kredytu długoterminowego w wysokości 2.800.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190401/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170657,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.800.000,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset tysięcy złotych), zaciągniętego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek do kwoty 2.800.000,00 zł
3.2. Termin uruchomienia kredytu od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku.
3.3. Kredyt będzie udzielony w transzach na rachunek Zamawiającego w terminie do 31 grudnia 2021 roku na podstawie wniosku Zamawiającego.
3.4. Rozliczenie i spłata kredytu między Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą w PLN.
3.5. Dzień podpisania umowy ws. zamówienia publicznego będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2021 r.
3.6. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SWZ.
3.7. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do niewykorzystania pełnej kwoty oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
3.8. Harmonogram spłat rat i odsetek:
3.8.1. Spłata kredytu nastąpi w zmiennych ratach miesięcznych w dniu 25 każdego miesiąca począwszy od 25 stycznia 2023 roku do 25 grudnia 2027 roku.
3.8.2. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych w terminie do 25 dnia następnego miesiąca po kwartale za ubiegły kwartał, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych wystawionych przez Bank począwszy od następnego miesiąca, w którym została podpisana umowa.
3.8.3. W przypadku gdy termin zapłaty przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie.
Harmonogram spłat kredytu stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
3.9. Oprocentowanie kredytu złotówkowego będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 3M, powiększony o marżę wykonawcy, stałą w okresie kredytowania – obowiązywania umowy. Stawka zmienna WIBOR dla trzymiesięcznych depozytów międzybankowych (WIBOR 3M) w PLN, ogłoszony w ostatnim dniu roboczym drugiego miesiąca kwartału, poprzedzającego kwartał naliczania odsetek. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Stawka WIBOR 3M zmienia się od 1-go dnia kalendarzowego kwartału.
3.10. Okres karencji w spłacie kredytu do 31 grudnia 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164157,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180844,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164157,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738

7.3.3) Ulica: ul. Puławska 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-515

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164157,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.