eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Policzna › Budowa Centrum Integracji Społecznej w Policznie - II etap wraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Integracji Społecznej w Policznie – II etap wraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 11

1.5.2.) Miejscowość: Policzna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-720

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 677 00 39

1.5.8.) Numer faksu: 48 677 00 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@policzna.ugm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policzna.ugm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwpoliczna.e-zp.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Integracji Społecznej w Policznie – II etap wraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf0154c8-cbf7-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050523/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa Centrum Integracji Społecznej w Policznie - II etap wraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190997

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.GTB.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1615999,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: budowa obiektu Centrum Integracji Społecznej – II etap wraz
z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną, przy ul. Bolesława Prusa w Policznie. Działki nr 226/1, 226/2, 227/1, 227/2, 227/3, 228/1, 228/2 są obecnie zabudowane budynkiem Centrum Integracji Społecznej. Do października bieżącego roku Wykonawca pierwszego etapu ma zrealizować swoje zadanie i przekazać plac budowy. Od tego momentu będzie możliwość pełnej pracy dla nowego wykonawcy wyłonionego w tejże procedurze zamówieniowej. Jednakże niektóre czynności należy wykonać wcześniej (okablowania pod elewacją i w gruncie oraz inne) i musi to nastąpić przed wykonaniem elewacji i robót brukarskich. Centrum Integracji Społecznej to parterowy budynek użyteczności publicznej wraz z niezbędną infrastrukturą. Obiekt będzie podzielony na 3 bloki funkcjonalne:
• blok A obejmujący świetlicę, bibliotekę oraz przestrzeń klubu seniora będzie pełnił funkcję kulturową;
• blok B składający się z pubu z kręgielnią wraz z niezbędnym zapleczem gastronomicznym i technicznym będzie przeznaczony na funkcje rozrywkowe i gastronomiczne; w tej części budynku przewidziano również pomieszczenia techniczne (elektryczne i pomieszczenie kotłowni) obsługujące wszystkie 3 bloki funkcjonalne;
• blok C będzie przeznaczony na potrzeby stacji ratowniczej.
Dane ogólne obiektów:
Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 1 475.66 m²
Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku 1 264.62 m²
Kubatura projektowanego budynku (przybliżona) 7 800.00 m³
Wysokość projektowanego budynku (do attyki) 5.52 m
Wysokość części z salą wielofunkcyjną (do attyki) 7.45 m
Wymiary projektowanego budynku w rzucie 43.90x49.50 m
Liczba kondygnacji 1
W ramach zadania należy dostarczyć, wykonać instalację/montaż:
a) Wszelkich urządzeń wymienionych w załączniku (plik xls – wszystkie zakładki) wraz ze stosownym okablowaniem celem ich prawidłowego działania. (montaż tych urządzeń musi być w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i po akceptacji inspektora nadzoru w odpowiednim czasie, gdyż w niektórych miejscach nie będzie możliwości rozłożenia instalacji z uwagi na wykonane wcześniej roboty wykończeniowe. Jeżeli jakieś elementy będą jednak wymagały przebudowy Wykonawca wykona je na własny koszt odtwarzając ich stan zastany.)
b) wszelkich mebli i ich montażu wymienionych w projekcie w zadanej technologii w kolorach i kształtach podanych w projekcie wnętrz
c) należy uwzględnić prace związane z zasiewem trawnika wokół budynku (ok. 5000 m²)
d) instalację fotowoltaiczną wraz z magazynem energii,
e) wyposażenie sali nagrań
f) wyposażenie pomieszczeń klubu seniora, strefy odpoczynku, wszystkich holi, biblioteki, pomieszczeń socjalnych i pomocniczych, świetlicy, Sali wielofunkcyjnej, toalet, pomieszczeń PUB-u,
g) wykonanie monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego oraz dostawę systemu do nagłośnień sesji Rady Gminy

W specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający z uwagi na specyfikę i złożoność Zamówienia posługuje się znakami towarowymi i nazwami firm lub linkami do towarów. Jednakże ma to tylko sprawić aby Wykonawca zapoznał się z parametrami technicznymi i wymiarami urządzeń, mebli etc. Wykonawca może dostarczyć i zamontować urządzenia innych producentów o parametrach jakościowych nie gorszych od proponowanych przez Zamawiającego. Każdorazowo będzie to przedmiotem weryfikacji ze strony Zamawiającego. Proszę o uwzględnienie również rozmiarów sprzętów aby zmieściły się w odpowiednich miejscach w wykonane już zabudowy!!!

W cenie należy również zawrzeć:
- dostarczenie na miejsce instalacji
- nadzór nad rozładunkiem
- montaż wraz z uruchomieniem urządzeń
- przeszkolenie personelu (mechaników oraz pracowników recepcji)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421145-2 - Instalowanie rolet

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1987679,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2189400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1987679,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kranet Wojciech Krajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221364573

7.3.3) Ulica: Świetlista 8

7.3.4) Miejscowość: Dominów

7.3.5) Kod pocztowy: 20-388

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1987679,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.