eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Roboty budowlane zwi±zane z wydzieleniem drzwiami EI30 klatki schodowej K2 w budynku DPS Kwidzyn



Og³oszenie z dnia 2021-11-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane zwi±zane z wydzieleniem drzwiami EI30 klatki schodowej K2 w budynku DPS Kwidzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W KWIDZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298086

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Malborska 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552793721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dom@dpskwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: dpskwidzyn.nowybip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

pomoc spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane zwi±zane z wydzieleniem drzwiami EI30 klatki schodowej K2 w budynku DPS Kwidzyn

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b2d3bc5b-3bdb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00254123

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00012059/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Roboty budowlane zwi±zane z wydzieleniem drzwiami EI30 klatki schodowej K2 w budynku DPS Kwidzyn

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://dpskwidzyn.nowybip.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu narzêdzia: miniPortalu, (https://miniportal.uzp.gov.pl). W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a na Platformie Windows, Mac i Linux. Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8.
Integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20, Microsoft Edge
Szczegó³y u¿ytkowania platformy miniPortal-https://miniportal.uzp.gov.pl w instrukcji, ePUAPu - pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
NAZWA ADRESATA: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W KWIDZYNIE
IDENTYFIKATOR ADRESATA: DPSKwidzyn. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w elektronicznym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy-wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o których mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, a tak¿e pe³nomocnictwa, sporz±dza siê w postaci elektronicznej. W przypadku opatrywania dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym: dla dokumentów elektronicznych w formacie .pdf. zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie PAdES, dla dokumentów elektronicznych w formacie innym ni¿ .pdf. zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wewnêtrznego lub zewnêtrznego w formacie XAdES. Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem zaufanym mo¿liwe jest w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany. Aby opatrzyæ o¶wiadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym nale¿y posiadaæ profil zaufany ePUAP. Szczegó³y dotycz±ce profilu zaufanego- https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany. W przypadku dokumentów elektronicznych sporz±dzonych w formacie .pdf. mo¿liwe jest ich opatrzenie podpisem zaufanym w formacie dedykowanym dla dokumentów .pdf. Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegó³y dotycz±ce podpisu osobistego oraz e-dowodu znajduj± siê w serwisie gov.pl pod adresem:https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty.
Wykonawca przygotowan± ofertê musi zaszyfrowaæ. Szyfrowanie ma miejsce na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/. Aby plik zosta³ poprawnie do³±czony do postêpowania nale¿y przes³aæ go za pomoc± formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku. Formularz mo¿na wype³niæ na stronie internetowej https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia podaj±c dane dotycz±ce zamówienia – identyfikator postêpowania miniPortal. Zaszyfrowan± ofertê nale¿y wys³aæ za pomoc± formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku przez ePUAP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: administratorem danych osobowych pozyskanych w ramach niniejszego postêpowania jest Dyrektor DPS w Kwidzynie administrator powo³a³ inspektora ochrony danych z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: rodo@dpskwidzyn.pl lub za pomoc± poczty tradycyjnej pod adresem: Dom Pomocy Spo³ecznej w Kwidzynie, ul. Malborska 18, 82-500 Kwidzyn pozyskane dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia;pozyskiwane bêd± wy³±cznie dane wymagane niniejsz± SWZ, s³u¿±ce do oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej, w tym oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia z postêpowania, a tak¿e w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Zamawiaj±cy informuje, ¿e przetwarzaj±c dane osobowe, które po¶rednio pozyska w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane osób innych ni¿ samego Wykonawcy), z uwagi na tre¶æ art. 14 ust. 5 RODO, nie bêdzie obowi±zany do odrêbnego wype³niania obowi±zku informacyjnego wynikaj±cego z przepisu art. 14 ust. 1-4 RODO.osoby, których dane po¶rednio pozyska Zamawiaj±cy, posiadaj± te same uprawnienia jak osoby których dane Zamawiaj±cy uzyska³ bezpo¶rednio: odbiorcami pozyskanych danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp, Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych w zakresie sk³adanych przez Zamawiaj±cego informacji lub sprawozdañ, Prezes Krajowej Izby Odwo³awczej – w przypadku wniesienia odwo³ania, S±d Okrêgowy w Warszawie w przypadku wniesienia skargi, odbiorcy, którzy bêd± mieli dostêp do opublikowanego og³oszenia o wyniku postêpowania – w przypadku, gdy przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone osobie fizycznej, a tak¿e podmioty uprawnione do przeprowadzania kontroli udzielenie zamówienia; dodatkowo do danych mog± mieæ dostêp podmioty którym Zamawiaj±cy powierzy³ przetwarzanie danych w tym zakresie w ramach odrêbnej umowy powierzenia. pozyskane dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowi±zek podania przez Wykonawców danych osobowych bezpo¶rednio ich dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
▪ w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;▪ Wykonawcy, których dane pozyska Zamawiaj±cy, posiadaj± nastêpuj±ce uprawnienia:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych, jednak¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj±, ¿e przetwarzanie danych osobowych ich dotycz±cych narusza przepisy RODO; ▪ nie przys³uguje Wykonawcom: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiaj±cy zwraca uwagê Wykonawców, ¿e w stosunku do Wykonawców, a tak¿e w stosunku do ewentualnych podwykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych Wykonawcy swoje zasoby, obowi±zek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO równie¿ ma zastosowanie w zwi±zku z pozyskiwaniem przez nich danych osobowych od osób, których te dane dotycz±. W stosunku do Wykonawców, podwykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych Wykonawcy swoje zasoby zastosowanie bêdzie mieæ tak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z tre¶ci art. 14 ust. 1-4 RODO, o ile pozyskaj± one dane osobowe po¶rednio.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.AG.2610.XXVI.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. „Roboty budowlane zwi±zane z wydzieleniem drzwiami EI30 klatki schodowej K2 w budynku DPS Kwidzyn”, polegaj±ca na wydzieleniu drzwiami dymoszczelnymi EI30 klatki schodowej K2 w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Kwidzynie przy ul. Malborskiej 18, zgodnie z dokumentacj± projektow±.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku Nr 2 do SWZ.
3. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie
stosunku pracy osób wykonuj±cych zamówienie w zakresie prac: roboty w zakresie ok³adziny tynkowej, instalowanie drzwi, roboty malarskie. Szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w § 4 wzoru umowy, zawieraj±cego projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy, bêd±cego Za³±cznikiem Nr 11 do SWZ.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 121 ust.1 Pzp, nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez
Wykonawcê kluczowych zadañ.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykonania zamówienia z udzia³em podwykonawców. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, a tak¿e podania przez Wykonawcê nazw podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani.
6. Zamówienie nie zosta³o podzielone na czê¶ci. ¦wiadczenie bêd±ce przedmiotem zamówienia stanowi pod wzglêdem technicznym, ekonomicznym i organizacyjnym nierozerwaln± ca³o¶æ. Z uwagi na charakter robót, stanowi±cych integraln± ca³o¶æ, konieczno¶æ zachowania prawid³owej realizacji w oparciu o przyjêt± technologiê, podzia³ zamówienia na czê¶ci móg³by prowadziæ do nadmiernych trudno¶ci technicznych podczas jego realizacji.
7. Kod i nazwa zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
44221220-3 Drzwi przeciwpo¿arowe
45421131-1 Instalowanie drzwi
45000000-7 Roboty budowlane
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu:
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wydzieleniu lub zabudowie klatki schodowej drzwiami EI30 o warto¶ci minimum 100 000 z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej, zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ, w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w wezwaniu, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SWZ dotycz±cym podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w Rozdziale 5 ust. 1 SWZ, sporz±dzone wg wzoru w postaci Za³±cznika Nr 9 do SWZ,
2) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp o aktualno¶ci informacji zawartych w z³o¿onym uprzednio o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 6 SWZ, potwierdzaj±ce, ¿e nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia z postêpowania – w przypadku, gdy Wykonawca polegaæ bêdzie na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej owego podmiotu, tak¿e sporz±dzone wg wzoru w postaci Za³±cznika Nr 9 do SWZ,
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czy dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Za³. Nr 8 do SWZ.
4) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³. Nr 10 do SWZ.
2. Je¿eli bêdzie to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, niezw³ocznie po ich z³o¿eniu, wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych wymienionych w SWZ podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
3. Je¿eli zachodziæ bêd± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czy dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Za³. Nr 8 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany w ni¿ej wymienionych przypadkach:
1. zmiany terminu realizacji:
a) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
b) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron,
c) z powodu istotnych braków lub b³êdów w dokumentacji projektowej, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa;
d) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego;
e) z powodu wyst±pienia dodatkowych, a niemo¿liwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez do¶wiadczonego Wykonawcê, robót;
f) z powodu zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacja finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
2. zmiany wynagrodzenia:
a) w przypadku zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego i pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego pod wzglêdem wynagrodzenia lub jako¶ci wykonanych prac;
b) w przypadku odst±pienia na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci robót,
c) w przypadku robót dodatkowych (roboty nie ujête w projekcie lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) nie objêtych niniejsz± umow±.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-18 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.