eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Szkolenie Barmana



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie Barmana

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 643 19 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenie Barmana

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e77fe4b-25c8-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123227/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zapewnienie udziału w szkoleniu „barman” w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ramach realizacji projektu „ „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-Z107/17-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00209728/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.290.55.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 57766,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zorganizowanie szkolenia barmańskiego wyjazdowego. Wykonawca zagwarantuje
6-cio dniowy pobyt z pełnym wyżywieniem. Będzie to pięć noclegów w obiekcie
o standardzie pensjonatu lub hotelu trzy gwiazdkowego, w pokojach dwuosobowych
z węzłem sanitarnym i WiFi
2) Pełne wyżywienie (trzy posiłki dziennie) rozpocznie się od obiadu pierwszego dnia szkolenia, a zakończy obiadem ostatniego dnia szkolenia.
3) Ubezpieczenie 24 uczestników szkolenia (wszystkich)
4) zapewnienie transportu na trasie Uniwersytet Przyrodniczo Humanistyczny w Siedlcach, Wydział Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu ul. Prusa 14 do miejsca szkolenia, następnie (ostatniego dnia) transport z miejsca szkolenia do Uniwersytet Przyrodniczo Humanistycznego w Siedlcach, Wydział Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu ul. Prusa 14
2. Opis szkolenia
1) Szkolenie powinno odbyć się 03.11-08.11.2021 roku. W szkoleniu weźmie udział 24 studentów UPH w Siedlcach podzielonych na cztery grupy szkoleniowe, każda po 6 osób.
2) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie z wykorzystaniem własnego sprzętu i urządzeń (jeden bar w pełni wyposażony dla każdej z grupy szkoleniowej, czyli jednocześnie szkolenie odbywać się będzie na czterech barach w pełni wyposażonych) niezbędnych przy takim typie szkoleniu w ilości zapewniającej praktyczny udział w zajęciach wszystkim uczestnikom szkolenia.
3) Zajęcia prowadzić będzie jednocześnie czterech trenerów, po jednym na każdą grupę liczącą 6 osób. Każda grupa odbędzie 50 godzin szkolenia, czyli łączna ilość godzin szkolenia wyniesie 200.
3. Zakres szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1) Wprowadzenie do zawodu barmana: Obowiązki barmana; Kultura pracy i dbałość
o własny wizerunek; Kształtowanie pewności siebie i wiary we własne możliwości; Etyka barmana; Organizacja i techniki pracy barmana; Optymalizacja ruchów
i ergonomia pracy
2) Terminologia i funkcjonowanie sprzętu barowego oraz rodzaje stosowanego szkła
i miary barowe
3) Alkoholoznawstwo (włączając wszystkie kategorie alkoholi spotykane w światowych barach, ich produkcję i zastosowanie); Zarys technologii napojów alkoholowych; Towaroznawstwo; Podział alkoholi i koktajli; Degustacja
4) Miksologię*- zasady komponowania napojów mieszanych (wszystkie kategorie koktajli z uwzględnieniem mocktaili); Koktajle na bazie alkoholi białych: wódka, gin, tequila, rum; Koktajle na bazie alkoholi kolorowych: whisky, brandy, cognac; Koktajle z użyciem likierów, win wzmocnionych i aromatyzowanych; Koktajle warstwowe, płonące i widowiskowe; Koktajle w świeżych owocach; Koktajle bezalkoholowe
5) Dekoracje (garnish) oraz sztuka prezentacji
6) Odpowiedzialne serwowanie alkoholu
7) Obsługę Gości przy barze i przy stoliku w tym elementy pracy kelnerskiej; Bar koktajlowy; Bar hotelowy; Bar klubowy
8) Organizację baru i pracy barmana, w tym zarządzanie barem
9) Zajęcia praktyczne z Miksologii - sztuki komponowania koktajli zgodnie z zasadą „Anticipation, Look, Aroma and Taste”(nielimitowane ćwiczenia i konsultacje trenerskie oraz degustacje) w tym na przykład: Stirred drinks in chilled cocktail glasses; Cream drinks; Highballs; Low ball drinks in rocks glasses; Sour drinks; Frozen drinks; Pousse cafes; Special drinks
10) Możliwości i narzędzia współczesnej Miksologii; Miksologia klasyczna i jej ewolucja; Wizerunek i możliwości rozwoju miksologa w Polsce
11) Miksologia molekularna i najnowsze techniki miksologii; Tekstury, bittersy i infuzje; Stany skupienia; Zaawansowany sprzęt barmański - zastosowanie i obsługa np: Syfony, Perlini Carbonated Cocktail System, Smoking Gun, Ice ball mold
12) Homemade - tworzenie własnych odmian alkoholi, syropów, pudrów, infuzji etc
13) Światowe trendy w barmaństwie
14) Historię koktajlu i kultury barowej – w tym prohibicja i zjawisko speakeasy, ewolucja koktajlu i różnice kulturowe
15) Techniki i psychologię sprzedaży; Psychologia obsługi klienta, budowanie atmosfery oraz relacji długoterminowych; Serwis i Hospitality; Komunikacja, profesjonalizm, spełnianie oczekiwań; Sztuka zarabiania pieniędzy; Metody maksymalizowania zysku i podnoszenia sprzedaży, up-selling i cross-selling
16) Procedury gastronomiczne i współpraca interpersonalna
17) Zarządzanie barem i produktami; Kalkulacje remanentowe i zarządzanie magazynowe; Koncesja i sprzedaż alkoholu.
18) Wykonawca powinien posiadać i wykorzystać w szkoleniu profesjonalny sprzęt barmański, usprawniający, podnoszący jakość usług barmańskich.
4. certyfikaty poświadczające ukończenie szkolenia powinny zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską oraz być oznaczone logotypami UE oraz EFS, w zakresie i formie określonej przez Zamawiającego.
5. Za godzinę szkoleniową przyjmuje się 45 minut.
6. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zapewnienia kompletu materiałów szkoleniowych, tj. publikacji książkowej bądź materiałów skryptowych dla część teoretycznej i praktycznej dla każdego uczestnika szkolenia;
2) wydania zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia;
3) przekazania Zamawiającemu programu szkoleń przed rozpoczęciem świadczenia usług;
4) sporządzenia dokumentacji szkolenia (dziennik) w zakresie i w formie określonej w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w tym standardów dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca winien uwzględnić w zakresie swojej działalności zapisy art. 6 Ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64824,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64824,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zann Investments Maciej Zarzecki,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 712-293-47-01,

7.3.3) Ulica: ul. Ratuszowa 11/108,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64824,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w terminie 7-14 dni od podpisania umowy zastrzeżeniem poniższych punktów.
Zamawiający wymaga, aby usługa była wykonana w terminie 03-08.11.2021 roku

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.