eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niegowonice › Dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci szacunkowej 55 000 litrów na sezon grzewczy 2023/2024 dla Szko³y Podstawowej im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach



Og³oszenie z dnia 2023-06-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci szacunkowej 55 000 litrów na sezon grzewczy 2023/2024 dla Szko³y Podstawowej im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im.ks.S.Joniaka w Niegowonicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001205951

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niegowonice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-454

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: niego@onet.pl, wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niego.jur.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci szacunkowej 55 000 litrów na sezon grzewczy 2023/2024 dla Szko³y Podstawowej im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-febd4a5f-04f9-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00254014

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-febd4a5f-04f9-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski", widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
3. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e mo¿liwo¶æ sk³adania przez Wykonawców dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e - mail: wirum@lazy.pl (z wy³±czeniem sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Pozosta³e informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach ww. rozporz±dzenia lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
5. Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
6. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego" udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe".
7. Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 Administratorem danych jest Szko³a Podstawowa im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach, ul. Szkolna 11, 42-450 Niegowonice, tel. 326729526, niego@onet.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz realizacji powy¿szych praw mo¿na
kontaktowaæ siê z wyznaczonym inspektorem ochrony danych przez e-mail biuro@eduabi.eu

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, z siedzib± w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNO¦CI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest zwi±zane z Pani/Pana udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a obowi±zek ich podania wynika z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikaj± z ustawy Pzp.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie bêdzie Pani/Pan podlegaæ decyzji, opieraj±cej siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która jednocze¶nie bêdzie wywo³ywa³a wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Pani±/Pana wp³ywa³a. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± profilowane.

* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP/2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ilo¶æ oleju opa³owego objêtego postêpowaniem jest szacunkowa, mo¿e ulec zmianie w stosunku do wielko¶ci ca³ego zamówienia ze wzglêdu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany mog± byæ uzale¿nione w szczególno¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w okresie obowi±zywania umowy.

2. Olej opa³owy lekki o niskiej zawarto¶ci siarki przeznaczony do celów grzewczych spe³niaj±cy wymagania normy : PN-C-96024:2011 oraz rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016r.(Dz. U. z 2016 poz.2008).
3. Dostawa oleju opa³owego bêdzie odbywaæ siê sukcesywnie wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego przy rozliczeniu w temperaturze 15 stopni zgodnie z dowodem wydania z bazy paliw. Zamawiaj±cy posiada 6 zbiorników o pojemno¶ci 3000 litrów ka¿dy. Planowane jest 5 dostaw w terminie wa¿no¶ci umowy, roz³adunek paliwa z autocysterny mo¿e odbywaæ siê przy zastosowaniu pompy przy autocysternie lub grawitacyjnie .
4. Dostawy oleju opa³owego bêd± realizowane w³asnym transportem Wykonawcy w terminie maksymalnym do 3 dni od daty pisemnego b±d¼ telefonicznego zamówienia. Dostawy nale¿y realizowaæ w godzinach pracy Szko³y. Nie zastosowanie siê do wyznaczonych przez Zamawiaj±cego godzin dostaw i przyjazd w innych godzinach spowoduje przestój, za co Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci.
5. Wykonawcy powinni zapoznaæ siê z systemem przelewu paliwa do zbiorników.
6. Autocysterna musi byæ wyposa¿ona w legalizowany przyrz±d pomiarowy do nape³niania i opró¿niania cysterny. Odbiór oleju opa³owego odbywa³ siê bêdzie przez osobê reprezentuj±c± Zamawiaj±cego, zgodnie z odczytem urz±dzeñ pomiarowych posiadaj±cych aktualn± legalizacjê zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy.
7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ nie przyjêcia dostarczonego oleju opa³owego w przypadku braku wymaganych przez Zamawiaj±cego odpowiednich dokumentów / certyfikat jako¶ci – orygina³ lub kserokopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê, dokument zakupu oleju opa³owego – orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê.
8. W przypadku dostaw oleju opa³owego o niew³a¶ciwych parametrach co w znaczny sposób wp³ynie na niew³a¶ciw± pracê kot³ów i ograniczy ich wydajno¶æ, Zamawiaj±cy przeprowadzi w trybie natychmiastowym badania w najbli¿szym, niezale¿nym laboratorium posiadaj±cym uprawnienia do ich wykonywania. Je¿eli ich wyniki nie bêd± odpowiada³y wymaganym normom i bêd± niezgodne z za³±czonym certyfikatem jako¶ci Wykonawca w trybie natychmiastowym, na swój koszt dokona usuniêcia niew³a¶ciwego paliwa, czyszczenia zbiornika i ponownie zatankuje go paliwem spe³niaj±cym wymagane normy. Ca³a operacja od chwili z³o¿enia reklamacji Wykonawcy do chwili ponownego zatankowania winna nie trwaæ d³u¿ej ni¿ 6 godzin, w takim przypadku Wykonawca pokrywa równie¿ koszty wykonania badañ. Zamawiaj±cy nie zap³aci za olej opa³owy dostarczony, który nie odpowiada normie i jest niezgodny z dostarczonym certyfikatem jako¶ci.
9. Wykonawcy ponosz± wy³±czn± odpowiedzialno¶æ za zbadanie z nale¿yt± staranno¶ci± SWZ i ka¿dego uzupe³nienia do SWZ wydanego podczas postêpowania o udzielenie zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do ka¿dego i wszelkich warunków i zobowi±zañ, które w jakikolwiek sposób mog± wp³yn±æ na warto¶æ lub charakter oferty. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, ¿adne ¿±danie o zmianê Ceny Ofertowej nie mo¿e zostaæ wniesione na podstawie b³êdów lub ominiêæ w ¶wietle powy¿szych zobowi±zañ Wykonawcy.
10. Uznaje siê, i¿ z³o¿enie ofert oznacza, ¿e Wykonawcy zapoznali siê ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowi±zuj±cymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mog± w jakikolwiek sposób wp³yn±æ na, lub dotyczyæ dzia³añ i czynno¶ci objêtych ofert± i wynikaj±cej z niej umow±.
11.Ca³kowita ilo¶æ i warto¶æ przedmiotu zamówienia nie mo¿e przekroczyæ wielko¶ci wynikaj±cej z oferty, jednak¿e Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do tego. ¿e nie bêdzie ¿±da³ wykonania umowy w ca³o¶ci tzn. mo¿e zrezygnowaæ z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy (w wielko¶ci do 30% ilo¶ci litrów oleju opa³owego). Powy¿sze nie poci±ga za sob± dla Zamawiaj±cego ¿adnych negatywnych skutków finansowych i nie bêdzie traktowane jako odst±pienie od umowy.
12. Ceny za olej opa³owy bêd± naliczane wed³ug ceny jednostkowej ofertowej uwzglêdniaj±cej mar¿ê i upust. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu mar¿y i upustu na zakup oleju opa³owego w sta³ej wysoko¶ci. Wykonawca bêdzie zobowi±zany : do utrzymania niezmiennej stopy procentowej mar¿y i upustu sk³adaj±cego siê na cenê oleju opa³owego przez okres trwania umowy.

14. Miejscem dostawy jest: Szko³a Podstawowa im .ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach ul. Szkolna 11, 42-450 Niegowonice.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-10-01 do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

2.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:

2.1.Kryterium „cena” –wska¼nik C, ranga – 100.
Wska¼nik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C m / C b) x 100 pkt x 100%
gdzie:
C m –najni¿sza cena oferty,
C b –cena oferty badanej
(wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku)
4.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku).

5. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

6. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt V SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1977 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼na. zm.)
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie

2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu zostan± spe³nione w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ³±cznie wyka¿± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych .

6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

6.1. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 6 niniejszego rozdzia³u SWZ, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±

7. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.

8. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

9. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie:
1.1.braku podstaw wykluczenia;
1.2.spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji,
1.3. w formie okre¶lonej w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
2. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych: brak podstaw wykluczenia:
2.1.o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
2.2.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.2.1.Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
2.2.2.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
2.2.3.Dokumenty/o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 2.2.1 i 2.2.2 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych: spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
2.4. Dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: koncesji wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1977 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm.)

3.Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
4.Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

5.Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.

6.Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

7.Podmiotowe ¶rodki dowodowe sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

8.Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonych w pkt XI SWZ, w zakresie i w sposób okre¶lony w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawcy zobowi±zani s± wraz z ofert± z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz oferty wygenerowany przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego" udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”,
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu, je¿eli oferta bêdzie podpisana przez osobê(y) upowa¿nion±(e) lub w przypadku podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w trybie art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
3) O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia wg za³. nr 2 do SWZ,
4) Formularz cenowy (z wydrukiem z dnia 16.06.2023 ze strony producenta zawieraj±cym cenê).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4.O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
okre¶lonych we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
2.Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ, paragraf 4.
4.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-20 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.