eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj", w ramach zadania pn. "Przebudowa ulicy Miłej w Białogardzie - etap II"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”,
w ramach zadania pn. „Przebudowa ulicy Miłej w Białogardzie – etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943579100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2ba5abe-e035-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”,
w ramach zadania pn. „Przebudowa ulicy Miłej w Białogardzie – etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ba5abe-e035-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050751/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ulicy Miłej w Białogardzie - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188679

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 829000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmujących przebudowę ulicy Miłej w Białogardzie (dz. ew. nr 254 obr. ew. nr 0018 oraz dz. ew. 122 i 124 obr. ew. nr 0015 m. Białogard), dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja nr 3.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” (zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym):
2.1 Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym:
1) koncepcji projektowej z podaniem rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych;
2) Projektu budowlanego „Przebudowa ulicy Miłej w Białogardzie – etap II” zawierającego wszystkie niezbędne do realizacji robót budowlanych zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym branże tj. drogową, instalacji elektroenergetycznych, projekt (czasowej) organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania prac projektowych, w szczególności aktualnych map i opinii geotechnicznych (w tym badań gruntu), warunków technicznych, wypisów i wyrysów, z uzyskaniem stosownych pozwoleń, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych pozwalających na realizację robót budowlanych wymaganych obowiązującymi przepisami;
3) projektu wykonawczego stanowiącego rozwiniecie opracowania j.w., w postaci odrębnych opracowań branżowych;
4) przedmiarów robót dla poszczególnych branż;
5) kosztorysów robót dla poszczególnych branż;
6) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
7) harmonogramu finansowego i rzeczowego realizacji robót budowlanych.
8) zapewnienie pełnienia przez projektantów czynności nadzoru autorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych.
2.2 Dokumentacja projektowa zostanie sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
2.3 Dokumentacja kosztorysowa zostanie sporządzona metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2458).
2.4 Wykonawca w ramach wynagrodzenia dokona wszelkich uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych w celu wykonania robót – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi normami i przepisami oraz zapewni wykonanie i sprawdzenie projektu pod względem zgodności z przepisami prawa przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane i/lub rzeczoznawców odpowiednich branż.

2.5 Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
2.6 W ramach robót budowlanych (zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym) przewidziano przebudowę części ul. Miłej, w poniższym zakresie:
a) odcinek C – E (działka ew. nr 122, obr. 0015 miasto Białogard), stanowić będzie drogę dwukierunkową, na ww. odcinku należy dokonać przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej, od wysokości działki oznaczonej numerem 121/2 łącznie z przebudową skrzyżowania z drogą oznaczoną jako dz. ew. nr 124 (około 230 mb.), poprzez wykonanie prac tj.:
- ścinka poboczy,
- wykonanie koryta głębokości 10 cm – pod pobocze 0,5 m po obu stronach,
- wykonanie frezowania nawierzchni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm 20 cm, w miejscu poszerzenia jezdni oraz w miejscach wymagających uzupełnienia ubytków istniejącej podbudowy,
- wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej gr. 15 cm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna o gr. 4 cm przy AC11S,
- remont istniejącej nawierzchni masa bitumiczną gr. 4 cm,
- wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową BA AC16W średnio 100 kg/m2.
b) odcinek D - F (dz. ew. nr 124, obr. ew. 0015 miasta Białogard) stanowić będzie drogę dwukierunkową, na ww. odcinku należy dokonać przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie jezdni z kostki betonowej brukowej z zastosowaniem poniższych parametrów:
- 8 cm kostka bet. brukowa, koloru szarego (wzór kostki do uzgodnienia z Zamawiającym),
- 5 cm podsypka cementowo-piaskowa w stosunku 1:4,
- 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłości frakcji od 0,00 mm do 31,5 mm stabilizowana mechanicznie przy wskaźniku zagęszczenia Is = 1,03,
- 15 cm podsypka piaskowa – pospółka przy wskaźniku zagęszczenia Is = 1,03,
- grunt rodzimy przy wskaźniku zagęszczenia Is = 0,98 do Is = 1,00,
- krawężniki betonowe najazdowe o wym. 15 × 22 cm, ustawione na warstwie podsypki cementowo-piaskowej 1:4, grub. 5 cm i ławie betonowej z oporem,
- po zagęszczeniu i uwałowaniu spoiny należy zamulić piaskiem drobnoziarnistym.;
c) wykonanie wymiany oświetlenia na odcinku A - E z uwzględnieniem likwidacji istniejącej linii energetycznej kablowej i napowietrznej będącej własnością ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. oraz wykonanie oświetlania ulicznego gminnego, z uwzględnieniem jego lokalizacji w pasie zielonym.
Budowa linii zasilającej, wykonana zgodnie z wydanymi warunkami przyłączeniowymi.
Przewiduje się zaprojektowanie i montaż słupów stalowych ocynkowanych stożkowych o wysokości minimum 5 m na fundamencie, przykręcanych nakrętkami kołpakowymi. Przy każdym słupie oświetleniowym należy uwzględnić pozostawianie zapasu kabla. Słupy należy lokalizować poza skrajnią drogi.
d) na odcinku D – G wykonanie wymiany opraw oświetleniowych sodowych na oprawy LED o mocy ok. 45 W, strumień świetlny ok. 7000 lm, temp. barwowa 4000 K z redukcją mocy do 50% w godz. nocnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (PFU), stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Rozdziale IV. SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 829000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 829000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "DYNAMIC-BUD" RADOSŁAW KRZYMIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364512637

7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 5 lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Projektowanie i Obsługa Inwestycji Michał Ułan z siedzibą przy ul. Szerokiej 24A/7, 75-814 Koszalin, który udostępnia swoje zasoby dot. zdolności technicznej i zawodowej w zakresie wykonania dokumentacji projektowej w branży drogowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 829000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.