eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stawiguda › Kontynuacja unowocześnienia działalności kulturalnej Gminnego Ośrodka Kultury w Stawigudzie.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kontynuacja unowocześnienia działalności kulturalnej Gminnego Ośrodka Kultury w Stawigudzie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10

1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kontynuacja unowocześnienia działalności kulturalnej Gminnego Ośrodka Kultury w Stawigudzie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13188ed7-b549-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

12. Zadanie przewidziane jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110784

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest realizacja zadania polegającego na dostawie, montażu wyposażenia AGD.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania, tzn. że żadne urządzenie, produkt nie może być wcześniej używane, winien być sprawny, odpowiednio zapakowany, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z tych elementów. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.

1 Piekarnik mobilny szt. 1
2 Kuchenka nastawna (przenośna, indukcyjna) szt. 1
3 Robot kuchenny z funkcją, gotowania i miksowania szt. 1
4 Kuchenka mikrofalowa szt. 1
5 Robot kuchenny z funkcją, gotowania i miksowania szt. 1
6 Żelazko parowe szt. 1
7 Deska do prasowania duża, stabilna o wymiarach 130 x 44 szt. 1
8 Maszyna do szycia szt. 2
9 Maszyna do szycia / overlock szt. 1
10 Grill gazowy szt. 1
11 Manekin krawiecki do aranżacji szt. 2
12 Szybkowar/ mulicooker szt. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 46524,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest realizacja zadania polegającego na dostawie, montażu wyposażenia nagłośniającego.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania, tzn. że żadne urządzenie, produkt nie może być wcześniej używane, winien być sprawny, odpowiednio zapakowany, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z tych elementów. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.

1 Kolumna mobilna port z mikrofonem szt 1
2 Wieża stereo szt 1
3 Kolumna aktywna szt 4
4 Sunstrip szt 4
5 Blinder szt 2
6 Laser graficzny szt 1
7 Kolumny aktywne szt 2
8 Statyw kolumnowy szt 2
9 Statyw mikrofonowy szt 4
10 Mikrofony bezprzewodowe kpl 1
11 Przewody mikrofonowe XLR XLR szt 14
12 Zestaw bezprzewodowych mikrofonów krawatowych USB C szt 1
13 Zestaw bezprzewodowych mikrofonów krawatowych Lightning szt 1
14 Bezprzewodowy odsłuch douszny szt 2
15 Bezprzewodowy podwójny system nagłowny szt 1
16 Mikser szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342412-3 - Głośniki

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

32341000-5 - Mikrofony

4.5.5.) Wartość części: 624777,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest realizacja zadania polegającego na dostawie, montażu wyposażenia RTV.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania, tzn. że żadne urządzenie, produkt nie może być wcześniej używane, winien być sprawny, odpowiednio zapakowany, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z tych elementów. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.

1 Projektor szt 1
2 Telewizor QLED szt 1
3 Zestaw 4 kamer wraz z rejestratorem szt 1
4 Czujnik dymu szt 1
5 Czujnik dymu szt 1
6 Mikrokomputer z oprogramowaniem do prezentacji multimedialnej z urządzeniem wyświetlajacym (TV) szt 1
7 Stojak podłogowy TV szt 1
8 HDMI szt 1
9 prezentacja multimedialna szt 1
10 Gimbal szt 1
11 Gimbal szt 1
12 Kamera cyfrowa szt 1
13 Organizator kabli RACK 19"1U szt 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 54419,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem postępowania jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na wykonaniu, dostawie mebli i elementów wyposażenia w Gminny Ośrodku Kultury w Stawigudzie.
• Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty oraz posiadały odpowiednie wymagane atesty dotyczące gotowego wyrobu, które to atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonych mebli oraz wyposażenia w całości oraz zastosowanych materiałów.
• Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu przedmiotu zamówienia i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.
• Dostarczone meble i wyposażenie będą fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczone do obrotu. Ponadto Wykonawca oświadcza, że żaden element mebli
i wyposażenia, ani żadna ich część składowa, nie jest powystawowa i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Meble i wyposażenie posiadać będzie wymagane przepisami atesty, certyfikaty w zakresie materiałów, z których będzie wykonane.

1 STÓŁ PLENEROWY SKŁADANY okrągły o średnicy 80 cm szt 6
2 Obrus na stół plenerowy okrągły szt 12
3 STÓŁ PLENEROWY SKŁADANY szt 6
4 POKROWIEC OBRUS NA STÓŁ PLENEROWY szt 12
5 Krzesła składane, plenerowe szt 30
6 Stolik kawiarniany, na spotkania autorskie szt 3
7 Krzesła kawiarniane szt 12
8 Mobilny wieszak na ubrania szt 3
9 Lustra mobilne, zajęcia taneczne szt 2
10 Lustra teatralne mobilne szt 3
11 Stół konferencyjny szt 6
12 Wieszak do szatni metalowy na 80 haczyków Czarny 100 cm szt 1
13 Krzesła składane szt 80

4.5.3.) Główny kod CPV: 39516000-2 - Wyroby meblarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39516100-3 - Meble tapicerowane

39112000-0 - Krzesła

38622000-1 - Lustra

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39121200-8 - Stoły

4.5.5.) Wartość części: 46524,56 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem postępowania jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na wykonaniu, dostawie i montażu mebli i elementów wyposażenia w Gminny Ośrodku Kultury w Stawigudzie.
• Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji własnej wyposażanych pomieszczeń i zainstalowanego osprzętu elektrycznego i sanitarnego celem ostatecznego dopasowania wymiarów wyposażenia, w tym zabudów meblowych
i innych mebli, do wymiarów istniejących we wskazanych pomieszczeniach;
• Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do uzgodnienia
z Zamawiającym i przedstawienia mu do akceptacji wszystkich elementów wyposażenia wymienionych w szczególności próbek materiałów, które Wykonawca zamierza zastosować do wykonania wyposażenia, kolorystyki wyposażenia, rodzaju okuć, prowadnic, elementów wykończenia (np. uchwyty, zamki, listwy wykończeniowe, szkło, itp.), w terminie umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu umowy. Uzgodnienia, o których mowa w zdaniu poprzednim, będą dokonywane w formie spotkań,
z których będą sporządzane protokoły podpisywane przez przedstawicieli Stron.
• Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty oraz posiadały odpowiednie wymagane atesty dotyczące gotowego wyrobu, które to atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz
z przedmiotem zamówienia.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonych mebli oraz wyposażenia w całości oraz zastosowanych materiałów.
• Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu przedmiotu zamówienia i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.
• Dostarczone meble i wyposażenie będą fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczone do obrotu. Ponadto Wykonawca oświadcza, że żaden element mebli
i wyposażenia, ani żadna ich część składowa, nie jest powystawowa i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Meble i wyposażenie posiadać będzie wymagane przepisami atesty, certyfikaty w zakresie materiałów, z których będzie wykonane.
• Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy wszystkich osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych - monter. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez wykonawcę we wskazanym przez zamawiającego terminie dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia, tj. w szczególności: oświadczenia zatrudnionego pracownika, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, innych dokumentów - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
• W przypadku niezgodności stanu faktycznego ze złożonymi dokumentami, Zamawiający zastosuje kary umowne określone we wzorze umowy,
• W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, dalszego podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

1 Szafa (zabudowa) z drzwiami przesuwnymi pod wymiar szt 1
2 Zabudowa pomieszczenia kuchennego z wyspą szt 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

39516000-2 - Wyroby meblarskie

79934000-0 - Usługi projektowania mebli

4.5.5.) Wartość części: 13400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest realizacja zadania polegającego na dostawie, montażu rolet wewnętrznych.
Przedmiot dostawy i montażu musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania, tzn. że żadne urządzenie, produkt nie może być wcześniej używane, winien być sprawny, odpowiednio zapakowany, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z tych elementów. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39515410-2 - Rolety wewnętrzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421145-2 - Instalowanie rolet

4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest realizacja zadania polegającego na dostawie, montażu wyposażenia pracownik ceramiki.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania, tzn. że żadne urządzenie, produkt nie może być wcześniej używane, winien być sprawny, odpowiednio zapakowany, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z tych elementów. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.

1 Piec do wypalania ceramiki szt 1
2 Koło garncarskie szt 3
3 Zestaw narzędzi do modelowania 4 szt. kpl 3
4 Narzędzia rzeźbiarskie 4 szt. kpl 3
5 Zestaw noży do ceramiki 4 szt. kpl 3
6 Wałek drewniany dla ceramików szt 3
7 Narzędzia ceramiczne do dziur 4 szt kpl 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111300-4 - Ceramika

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44511000-5 - Narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 50370,10 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest realizacja zadania polegającego na dostawie, montażu sprzętu wystawowego.
Przedmiot dostawy i montażu musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny,
tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania, tzn. że żadne urządzenie, produkt nie może być wcześniej używane, winien być sprawny, odpowiednio zapakowany, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z tych elementów. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.

1 Skrzynia transportowa ze zintegrowanym biurkiem szt 1
2 Ekspozytory mobilne dwustronne tablice do ekspozycji kpl 1
3 Potykacz informacyjny/ magnetyczny szt 2
4 Potykacz informacyjny/ na plakaty szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39133000-3 - Zestawy wystawowe

4.5.5.) Wartość części: 14920 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest realizacja zadania polegającego na dostawie, montażu scen.
Przedmiot dostawy i montażu musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny,
tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania, tzn. że żadne urządzenie, produkt nie może być wcześniej używane, winien być sprawny, odpowiednio zapakowany, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z tych elementów. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.

1 Scena mobilna 8 m x 6 m szt 1
2 Scena na wymiar szt 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 224564,33 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem jest dostawa i montaż drzwi zewnętrznych antywłamaniowych wraz z ościeżnicami w świetlicy w Tomaszkowie oraz w Świetlicy w Rusi
• Zakres montażu drzwi wraz z ościeżnicami obejmuje również demontaż istniejących skrzydeł drzwi
i ościeżnic, wraz z wykończeniem ościeży wewnętrznych i zewnętrznych.
• Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, ofertą Wykonawcy, zasadami wiedzy technicznej, opisem przedmiotu zamówienia oraz specyfikacją techniczną i oddania go Zamawiającemu w terminach i na zasadach określonych w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221200-7 - Drzwi

4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną VISION Zbigniew Ducki (kwota oferty 82 287,00) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 62 477,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty;

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zarówno w zakresie części 3 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone, tym samym ziściła się przesłanka określona w art. art. 255 pkt 2 powodując unieważnienie postępowania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną New Life Property sp. z o.o. (kwota oferty 27 400,00) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 13 400,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zarówno w zakresie części 9 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone, tym samym ziściła się przesłanka określona w art. art. 255 pkt 2 powodując unieważnienie postępowania w części 9.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną TRONUS POLSKA SP. Z O.O. (kwota oferty 33 150,00 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 14 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.