eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niebylec › Budowa oświetlenia ulicznego dróg publicznych na terenie Gminy Niebylec



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego dróg publicznych na terenie Gminy Niebylec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niebylec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582192

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niebylec 170

1.5.2.) Miejscowość: Niebylec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-114

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172773002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@niebylec.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.niebylec.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/niebylec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego dróg publicznych na terenie Gminy Niebylec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e10e84cf-1d35-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00051092/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oświetlenia ulicznego dróg publicznych na terenie Gminy Niebylec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192289/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 436373,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164373,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej Lutcza – Kobyle w miejscowości Lutcza – etap III, w tym 1) przewierty mechaniczne dla rur pod obiektami, rura do Fi 100 mm – podwiert rurą SRS 75 – 60 m, 2) kopanie rowów dla kabli, mechanicznie – 100 m3, 3) kopanie rowów dla kabli, ręcznie – 5 m3, 4) zasypanie rowów dla kabli, mechanicznie – 105 m3, 5) nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego (szerokość do 0,1 m) – 600 m, 6) ułożenie rur osłonowych PVC do Fi 140 mm – rura DVK 75 – 15 m, 7) układanie kabli w rowach kablowych, ręcznie (kabel YAKXS 4x25) – 344 m, 8) układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych (kabel YAKXS 4x25) – 93 m, 9) obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych (kabel YAKY 4x25) – 12 szt., 10 montaż i stawianie słupów oświetleniowych (słup 9,5 m, gr. 3 mm, ocynkowany, złącze słupowe IZK 2 + fundament F-150/200, całość malowana na kolor RAL 9006 + lakier bezbarwny) – 6 szt., 11) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – oprawa ledowa 50 W, II klasa izolacji – 6 szt., 12) montaż przewodów do opraw oświetleniowych wciąganych w słupy, rury osłonowe i wysięgniki (przewód YDY 3x1,5) – 6 kpl., 13) montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych na słupie – wysięgnik ocynkowany malowany jak słup, długości 1,5 m – 6szt., 14) układanie uziomów w rowach kablowych - bednarka FeZn 25x4 – 40 m, 15) próby, pomiary, dokumentacja powykonawcza, obsługa geodezyjna, wycinka gałęzi po trasie, porządkowanie terenu (wycena własna) – 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 54492,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w miejscowości Gwoźnica Dolna, w tym: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej NN z żerdzi wirowanych (słup pojedynczy do 12 m, słup E 12/2,5) – 5 szt., 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej NN z żerdzi wirowanych (słup pojedynczy do 13,5 m, słup E 13,5/2,5) – 1 szt., 3) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej NN z żerdzi wirowanych (słup pojedynczy do 13,5 m, słup E 13,5/6) – 1 szt., 4) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej NN z żerdzi wirowanych (słup pojedynczy do 12 m, słup E 12/6) – 3 szt., 5) montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej NN, przewód 4x50 mm2 (kabel AsXSn 2x25) - 0,44 km, 6) mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych, pręt o śr. 20 mm – 36 m, 7) montaż uziomów lub przewodów uziemiających – bednarka FeZn 25x4 – 60 m, 8) montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych na słupie, wysięgnik „St” do 15 kg – 11 szt., 9) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa ledowa 50 W, II klasa izolacji – 11 szt., 10) montaż przewodów do opraw oświetleniowych wciąganych w słupy, rury osłonowe i wysięgniki (przewód YDY 3x1,5) – 11 kpl., 11) montaż zabezpieczenia wzdłużnego, skrzynek bezpiecznikowych i odgromników w liniach napowietrznych NN z przewodów izolowanych, odgromnik SE.30.166L-10 – 3 szt., 12) montaż zabezpieczenia wzdłużnego, skrzynek bezpiecznikowych i odgromników w liniach napowietrznych NN z przewodów izolowanych, bezpiecznik SV 19.25/4 z SL 11.118 – 11 szt., 13) demontaż istniejących opraw z wysięgnikami na istniejącej linii – 7 kpl., 14) demontaż istniejącego przewodu AsXSn 2x35 – 40 m, 15) próby, pomiary, dokumentacja powykonawcza, obsługa geodezyjna, wycinka gałęzi po trasie, spis materiałów do demontażu oraz transport do magazynu właściciela.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 49236,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w miejscowości Połomia – etap I, w tym: 1) przewierty mechaniczne dla rur pod obiektami, rura do Fi 100 mm – podwiert rurą SRS 110 – 12 m, 2) kopanie rowów dla kabli, ręcznie – 5 m3, 3) kopanie rowów dla kabli, mechanicznie – 141 m3, 4) zasypanie rowów dla kabli, mechanicznie – 146 m3, 5) nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego (szerokość do 0,4 m) – 900 m, 6) ułożenie rur osłonowych PVC do Fi 140 mm - rura DVK 110 – 30 m, 7) układanie kabli w rowach kablowych, ręcznie (kabel YAKXS 4x25) – 469 m, 8) ułożenie rur osłonowych PVC do Fi 140 mm - rura DVK 75 – 10 m, 9) układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych (kabel YAKXS 4x25) – 82 m, 10) obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych (kabel YAKXS 4x25) – 20 szt., 11) montaż i stawianie słupów oświetleniowych (słup do 100 kg + fundament wg specyfikacji, złącze słupowe IZK 2, wysięgnik ocynkowany 1,5 m, całość malowana na kolor RAL 9006 + lakier bezbarwny) - 10 kpl, 12) montaż przewodów do opraw oświetleniowych, wciąganych w słupy, rury osłonowe i wysięgniki (przewód YDY 3x1,5) – 10 kpl., 13) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa ledowa 50W/140 lm/W, II klasa izolacji – 10 szt., 14) układanie uziomów w rowach kablowych - bednarka ocynkowana FeZn 25x4 – 80 m, 15) montaż szafy oświetlenia ulic, wolnostojącej – 1 szt., 16) podsypka fundamentów słupów około 1 m3 ziemi (wycena własna) – 2 kpl., 17) próby, pomiary, dokumentacja powykonawcza, obsługa geodezyjna, wycinka gałęzi po trasie – 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 60645,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52631,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61926,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53804,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690690941

7.3.3) Ulica: 1-go Maja 35A

7.3.4) Miejscowość: Dynów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-065

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53804,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48376,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59308,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48376,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690690941

7.3.3) Ulica: 1-go Maja 35A

7.3.4) Miejscowość: Dynów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-065

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48376,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66691,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77417,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69864,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690690941

7.3.3) Ulica: 1-go Maja 35A

7.3.4) Miejscowość: Dynów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-065

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69864,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.