eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 4 w ramach projektu pn. "Razem możemy więcej w Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 4 w ramach projektu pn. „Razem możemy więcej w Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48897520572

1.5.8.) Numer faksu: +48897520531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.czepulonis@miastoketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 4 w ramach projektu pn. „Razem możemy więcej w Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89fe77d4-20fe-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004326/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup i dostawa nagród dla uczestników konkursu ekologicznego w ramach projektu pn. „Ochrona i zrównoważone wykorzystywanie wodnych obiektów rekreacyjnych w miastach przygranicznych ”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Razem możemy więcej w Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196440/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SO.271.30.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in.: bryły, figury geometryczne, ułamki, przybory tablicowe, liczmany tablicowe, oś liczbowa, zegar demonstracyjny, kalkulatory proste, waga wielofunkcyjna, magnesy tablicowe,
nakładka suchościeralna, zagadki logiczne, suwak układu dziesiątkowego, przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych, filmy edukacyjne, tangram tablicowy, termometry, klimatyzator, zestaw mebli, ławki szkolne, krzesło biurowe, materiały piśmienniczo-biurowe, monitor interaktywny, zestaw komputerowy z oprogramowaniem, wizualizer, sieciowe urządzenie wielofunkcyjne, zakup rolet, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31630000-1 - Magnesy

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38310000-1 - Wagi precyzyjne

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38412000-6 - Termometry

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39143310-2 - Stoliki

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.5.5.) Wartość części: 101816,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in.: Mapy ścienne, plany miasta, kompasy, taśmy miernicze, wskaźniki lub mierniki do badania odczynu PH gleby, przewodniki (klucze) do rozpoznawania roślin i zwierząt, aparat fotograficzny, atlasy, globusy uczniowskie, okazy skał i minerałów, Multimedialny Geograficzny Atlas Świata, wózek na mapy, stojak do zawieszania map i plansz, deszczomierz, kwasomierz glebowy, teleskop, zestaw meblowy, ławki szkolne, biurko, krzesło obrotowe, wizualizer, monitor interaktywny z oprogramowaniem i systemem mocowania na ścianie, materiały piśmienniczo-biurowe, sieciowe urządzenie wielofunkcyjne, rolety, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22114200-4 - Atlasy

22114300-5 - Mapy

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38635000-5 - Teleskopy

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39298600-3 - Globusy

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.5.5.) Wartość części: 47876,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in. :
mikroskopy, taśmy miernicze, stopery, termometry, wagi, stetoskop, suszarka na szkło laboratoryjne, czajnik elektryczny, globusy, model szkieletu człowieka, tułów człowieka, atlasy przyrodnicze, anatomiczne, mikroskop z podłączeniem do komputera z kamerą USB, mały sejf do przechowywania odczynników chemicznych, apteczka, okulary ochronne, rękawiczki lateksowe, fartuchy, mikroskopy optyczne, wagi laboratoryjne, lupa z podświetleniem LED, ciśnieniomierz naramienny,
czerpak do pobierania próbek wody, naczynia perforowane do przechowywania obiektów żywych,
drewniane uchwyty do probówek, odczynniki Fehlinga, preparaty mikroskopowe (protisty, tkanki roślinne, tkanki zwierzęce), modele (serca, skóry człowieka, budowy anatomicznej człowieka),
materiały piśmienniczo-biurowe, zestaw komputerowy z oprogramowaniem, pakiet biurowy, monitor interaktywny z oprogramowaniem i systemem mocowania na ścianie, wizualizer, sieciowe urządzenie wielofunkcyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38635000-5 - Teleskopy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38510000-3 - Mikroskopy

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 51681,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in.: szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki,
dygestorium, fartuchy laboratoryjne, apteczka, palniki spirytusowe, rękawiczki lateksowe, statywy, wagi laboratoryjne, łapy do probówek, łyżki laboratoryjne, korki do próbówek, kolby, moździerze, modele do budowania cząsteczek, okulary ochronne, tryskawki, metale i niemetale, tlenki, materiały piśmienniczo-biurowe, zestaw komputerowy z oprogramowaniem, pakiet biurowy, wizualizer, urządzenie wielofunkcyjne, zestaw do demonstracji ruchu, stoper, dźwignia dwustronna, zestaw odważników, termometry, rozszerzalność metali, bimetal, zestaw do przewodnictwa cieplnego, kula Paskala, zestaw Prawo Archimedesa, zestaw -indukcja elektromagnetyczna, zestaw ze zwojnicą-indukcja, obwody elektryczne, zestaw igieł magnetycznych, sprężyna -fala poprzeczna, zestaw optyka, palnik laboratoryjny, kartusz do palnika,
stalowe szczypce, pompka pipetowa, probówki,
szkiełko zegarkowe, paski ph, pipeta wielomiarowa, statyw, łyżeczka do spalań, zestaw odczynników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38341300-0 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 32619,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupiony zostanie: monitor interaktywny z podstawą jezdną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49846,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59340 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49846,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Pomocy Naukowych sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7537984866

7.3.3) Ulica: Słowiańska 7

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49846,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31821 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31821 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "Piątka" Teresa Bajor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721445191

7.3.3) Ulica: ul.Puławskiego 2a

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31821,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.