eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Przebudowa drogi powiatowej nr 1498D na odcinku Wojciechowo Wielkie - Szczodrów



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1498D na odcinku Wojciechowo Wielkie – Szczodrów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oleśnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuropodawcze@powiat-olesnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-olesnicki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1498D na odcinku Wojciechowo Wielkie – Szczodrów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18bd96eb-c652-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026793/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1498D na odcinku Wojciechowo Wielkie -Szczodrów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101560

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RP.272.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 0- 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km - FREZOWANIE PLANIMETRYCZNE ,
- wykonanie warstwy wiążąco - wyrównującej z mieszanki mineralno-bitumicznej do warstw wiążących AC 16W gr. średnio 5cm (125 kg/m2),
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej do warstw ścieralnych AC 11S o gr. 4cm,
- dostosowane istniejących zjazdów, pasów zieleni, pod względem wysokościowym do projektowanej jezdni poprzez uzupełnienie kruszywem.

II. ODWODNIENIE
- powierzchniowo poprzez wyprofilowanie spadków poprzecznych i podłużnych celem odprowadzenia wody do istniejących rowów przydrożnych.

III. PRZEPUSTY
Remont istniejących przepustów

IV. POBOCZA I ZJAZDY
- Wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego
- ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego

V. PROJEKT TYMCZASOWEJ ORGANIZACJI RUCHU
- wykonanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu

Podstawowe dane techniczne:
- długość drogi – 2450 mb = 2,450 km
- szerokość jezdni - ok. 5,50m
- powierzchnia jezdni – 13 965 m2
- warstwa jezdni – mieszanka mineralno – asfaltowa

Łączna długość remontowanej powierzchni wynosi 2,450 km w podziale na odcinki:
km. ok. 0+0,00 (km wg opracowania projektowego – kilometraż lokalny), a kończy w km ok. 2+250,00 (km wg opracowania projektowego – kilometraż lokalny) oraz na odcinku 200 m, który zaczyna się w km 5+120,00, a kończy się w km 5+320,00.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz:
1) dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8 do SWZ),
2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (Załącznik nr 9 do SWZ),
3) Przedmiarze robót (Załącznik nr 10 do SWZ),

Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wymagany przez Zamawiającego minimalny termin udzielenia gwarancji to 36 miesięcy.
Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia:
- dz. nr 313 AM – 2 obręb Szczodrów gmina Syców, - dz. nr 181 AM – 1 obręb Zawada gmina Syców, - dz. nr 136 AM – 1 obręb Zawada gmina Syców

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1743598,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3471605,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1743598,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221088982

7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 3

7.3.4) Miejscowość: Granowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 63-435

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1743598,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.