eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rędziny › "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w granicy pasa drogowego w Rędzinach ul. Kościuszki wraz z ulicami bocznymi"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w granicy pasa drogowego w Rędzinach ul. Kościuszki wraz z ulicami bocznymi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rędziny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 87

1.5.2.) Miejscowość: Rędziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-242

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3279085

1.5.8.) Numer faksu: 34 3279085

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@redziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.redziny.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w granicy pasa drogowego w Rędzinach ul. Kościuszki wraz z ulicami bocznymi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d1055fe-d029-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004555/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłaczami w granicach pasa drogowego ul. Kościuszki wraz z ulicami bocznymi w Rędzinach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150042/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w
granicach pasa drogowego w Rędzinach w ulicach : Kościuszki, Cmentarna, Piaskowa, Okupnicka ,
Wesoła, Żabia, Stawowa, Łąkowa wg następującego zakresu :
1. Kanalizacja sanitarna Rędziny ul. Kościuszki i ul. Cmentarna :
• kanał Ø 200/5,9 PVC = 1.124,50 mb;
• kanał Ø 315/9,2 PVC = 895,50 mb;
• studnie betonowe Ø 1200 = 34 szt.
• przyłącza Ø 160/4,7 PVC = 199 szt. = 1.319,00 mb;
2. Kanalizacja sanitarna Rędziny ul. Okupnicka, Wesoła, Piaskowa, Żabia, Stawowa, Łąkowa :
• kanał Ø 200/5,9 PVC = 2.132,50 mb;
• kanał Ø 315/9,2 PVC = 649,50 mb;
• studnie betonowe Ø 1200 = 62 szt.
• przyłącza Ø 160/4,7 PVC = 185 szt. = 777,50 mb;
• przyłącza Ø 200/5,9 PVC = 1 szt. = 6,50 mb;
oraz:
3. Przełożenie odcinka wodociągu Ø 80 dług. 15,5 mb w ulicy Piaskowej.
4. Odtworzenie nawierzchni dróg.
Łącznie :
• kanalizacja sanitarna = 4.802,00 mb;
• przyłącza kanalizacyjne (sięgacze) = 385 szt. = 2.096,50 mb;
• studnie betonowe Ø 1200 = 96 szt.
Prace dodatkowe :
• Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu z zatwierdzeniem - dla drogi powiatowej .
• Opracowanie projektów czasowej organizacji ruchu z zatwierdzeniem - dla dróg gminnych .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13900000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13933933,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13933933,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTHU STANISŁAW KRUPIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731009001

7.3.3) Ulica: ul. Wesoła13

7.3.4) Miejscowość: Wrzosowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-263

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13933933,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.