eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont elewacji, klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy al. Krakowskiej 255 w Warszawie z pracami towarzyszącymi oraz wymianą altany na gromadzenie odpadów.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji, klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy
al. Krakowskiej 255 w Warszawie z pracami towarzyszącymi oraz wymianą altany na gromadzenie odpadów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie Nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji, klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy
al. Krakowskiej 255 w Warszawie z pracami towarzyszącymi oraz wymianą altany na gromadzenie odpadów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91948b61-ebb2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019755/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont elewacji, klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy al. Krakowskiej 255 w Warszawie z pracami towarzyszącymi oraz wymianą altany na gromadzenie odpadów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208386/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 438455,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont elewacji, klatki schodowej
w budynku mieszkalnym przy al. Krakowskiej 255 w Warszawie z pracami towarzyszącymi oraz wymianą altany na gromadzenie odpadów.”

2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
2.1 Remont elewacji:
• sprawdzenie nośności istniejącej warstwy docieplenia
• przygotowanie podłoża elewacji do wykonania dodatkowego docieplenia
• wykonanie dodatkowego docieplenia wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej (kolorystykę elewacji należy uzgodnić z Inwestorem)
• demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych, szyldów, uchwytów, flag, krat, osłon, reklam, itp.
• wymiana drzwi wejściowych do lokali użytkowych (rodzaj i kolorystykę stolarki należy uzgodnić z Inwestorem)
• montaż daszków nad wejściem do budynku i lokalem użytkowym (daszki łukowe aluminiowe lub stalowe malowane proszkowo w kolorystyce drzwi,
z wypełnieniem płytami z poliwęglanu z odprowadzeniem wody opadowej, szerokość dostosowana do szerokości otworu drzwiowego zapewniająca osłonięcie wejścia, głębokość min. 100 cm)
• wymiana balustrad balkonowych n balustrady ze stali nierdzewnej, profile okrągłe
• naprawa płyt balkonowych wraz z wykonaniem nowej izolacji, obróbek
i posadzki
• wykonanie izolacji ścian piwnic wraz z wykonaniem nowej opaski
• wymiana okienek piwnicznych na okna PCV, uchylne z możliwością pełnego otwarcia wyposażone w nawietrzaki w kolorze białym
• wymiana wewnętrznych drzwi (kolorystykę stolarki należy uzgodnić
z Inwestorem)
• wykonanie naprawy kominów i czapek kominowych
• wykonanie nowych obróbek blacharskich
• montaż nowych rynien
• montaż nowych rur spustowych wraz z dodatkową rurą spustową od strony podwórka
• montaż dwóch zbiorników na deszczówkę min. 200 l
• przełożenie ciągów pieszych
• sprzątnięcie i wyniesienie z budynku gruzu i odpadów wraz z utylizacją
• zabezpieczenie mieszkańcom i użytkownikom lokali użytkowych dojścia do budynku
• uprzątnięcie terenu prac wokół budynku

2.2 Remont klatki schodowej:
• wykonanie docieplenia ścianki wełną mineralną, biegów i spoczników schodów strychowych
• zabudowa docieplenia płytami G-K, gr 12,50 mm, wodoodporne
i ognioochronne
• wymiana drzwi wewnętrznych (kolorystyka do uzgodnienia
z przedstawicielami Zamawiającego)
• montaż orurowania teletechnicznego
• zabudowa rurociągów (co i ccw., zw., kanalizacja) płytami G-K
• zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich
• naprawa ubytków tynków ścian i sufitów
• przygotowanie podłoża do malowania ścian i sufitów
• malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów
• lakierowanie ścian w obrębie lamperii
• malowanie balustrady schodowej
• zerwanie wykładziny PCV na podestach i w korytarzyku
• przygotowanie podłoża dla posadzek gresowych na podestach
i w korytarzyku
• wykonanie posadzek gresowych na podestach i w korytarzyku (kolorystyka do uzgodnienia z przedstawicielami Zamawiającego)
• obłożenie stopni płytkami gresowymi (kolorystyka do uzgodnienia
z przedstawicielami Zamawiającego)
• Wymiana balustrady z przystosowaniem do obowiązujących przepisów
• wymiana istniejących skrzynek elektrycznych
• uporządkowanie terenu i wywóz gruzu z utylizacją

2.3 Montaż anteny zbiorczej:
• montaż anteny zbiorczej do odbioru sygnału ogólnego
• montaż anteny zbiorczej do odbioru sygnału satelitarnego
• wykonanie instalacji podtynkowo na klatce schodowej
• montaż skrzynki rozdzielczej z osprzętem pozwalającym na przyłączanie odbiorników
• wykonanie przejścia przez dach i strop poddasza.

2.4 Montaż altany śmietnikowej:
• roboty rozbiórkowe
• korytowanie do głębokości ok. 30 cm
• rozplantowanie ziemi urodzajnej na terenie posesji
• wykonanie podbudowy o grubości ok. 30 cm po zagęszczeniu
• ustawienie obrzeży i krawężników na ławie betonowej z oporem
• wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm
• odtworzenie zniszczonych trawników w obrębie prowadzonych robót
• montaż ogrodzenia w systemie panelowym z furtką (zamek poklamkowy) z systemową podmurówką, (faktura i kolorystyka do uzgodnienia
z przedstawicielami Zamawiającego) od ul. Podborskiej i od strony budynku al. Krakowska 257
• montaż typowej wiaty altanki śmietnikowej; altana dwudzielna
z podziałem na kontenery i gabaryty z profili stalowych, ściany ażurowe
z blachy gr. min. 0,5 mm. zamykana na zamki podklamkowe, z orynnowaniem odprowadzającym wody opadowe na własny teren nieruchomości; wejście na kontenery od strony ul. Podborskiej, wejście na gabaryty od strony
al. Krakowskiej; rodzaj, faktura, materiał, kolorystyka do uzgodnienia
z przedstawicielami Zamawiającego po przedstawieniu min. 3 propozycji
i wzorów; dojścia do altany utwardzone kostką betonową o szerokości zapewniającej swobodny wywóz nieczystości i gabarytów; altana musi pomieścić 2 pojemniki 1100 l, 1 pojemnik 660 l, 3 pojemniki 240 l
• uporządkowanie terenu i wywóz gruzu z utylizacją

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469597,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633026,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469597,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SIMBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-106-94-69

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 4A

7.3.4) Miejscowość: Józefosław

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469597,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-13 do 2022-09-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.