eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › "Budowa oświetlenia na terenie miasta Konina"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia na terenie miasta Konina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363118861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zakładowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdm-konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://konin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i utrzymanie dróg publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia na terenie miasta Konina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f27d18f6-db3f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034217/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa oświetlenia w Parku Ojców oraz doświetlenie siłowni przy ul. Wyspiańskiego w Koninie

1.1.4 Budowa oświetlenia w rejonie ul. Grójeckiej 126 w Koninie

1.1.5 Budowa oświetlenia w rejonie ulic Niemiecka, Szwedzka, Ukraińska, Angielska, Francuska w Koninie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174051/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM.IV.ZP.221.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 507939,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na terenie miasta Konina
w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie: Część I - Budowa oświetlenia w Parku Ojców oraz doświetlenie siłowni przy ul. Wyspiańskiego w Koninie.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego (dalej: PFU) dla każdej części osobno, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ oraz Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie projektu budowy oświetlenia zgodnie z opracowanymi Programami Funkcjonalno-Użytkowymi. Uwaga: Zakres prac projektowych objętych zamówieniem podstawowym obejmuje wykonanie dokumentacji dla całego zadania ujętego w Programie funkcjonalno-użytkowym.
2. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanymi Programami funkcjonalno-użytkowymi. Uwaga: Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych w zakresie węższym niż zakres prac objęty dokumentacją projektową. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków finansowych na ten cel (patrz Rozdział I pkt. 6 SWZ). Zamawiający udzieli w ramach niniejszego postępowania - zamówienia podstawowego na roboty budowlane oraz przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych.
Wobec powyższego zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem (podstawowym) obejmuje:
Część I - Budowa oświetlenia w Parku Ojców oraz doświetlenie siłowni przy ul. Wyspiańskiego w Koninie w zakresie - wykonanie 5 latarni (nr 1, 2, 3, 4, 5 wg rysunku propozycji lokalizacji latarni oświetlenia terenu będącego załącznikiem do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 71997,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na terenie miasta Konina
w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie: Część II - Budowa oświetlenia w rejonie ul. Grójeckiej 126 w Koninie.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego (dalej: PFU) dla każdej części osobno, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ oraz Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie projektu budowy oświetlenia zgodnie z opracowanymi Programami Funkcjonalno-Użytkowymi.Uwaga: Zakres prac projektowych objętych zamówieniem podstawowym obejmuje wykonanie dokumentacji dla całego zadania ujętego w Programie funkcjonalno-użytkowym.
2. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanymi Programami funkcjonalno-użytkowymi.Uwaga: Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych w zakresie węższym niż zakres prac objęty dokumentacją projektową. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków finansowych na ten cel (patrz Rozdział I pkt. 6 SWZ). Zamawiający udzieli w ramach niniejszego postępowania - zamówienia podstawowego na roboty budowlane oraz przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych.
Wobec powyższego zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem (podstawowym) obejmuje: Część II - Budowa oświetlenia w rejonie ul. Grójeckiej 126 w Koninie w zakresie - wykonanie szafki zasilająco-sterowniczej + 4 latarni (nr 1/I, 2/I, 3/I, 1/II wg rysunku propozycji lokalizacji latarni oświetlenia terenu będącego załącznikiem do SWZ);

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 159374,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na terenie miasta Konina
w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie: Część III - Budowa oświetlenia w rejonie ulic Niemiecka, Szwedzka, Ukraińska, Angielska, Francuska w Koninie.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego (dalej: PFU) dla każdej części osobno, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ oraz Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie projektu budowy oświetlenia zgodnie z opracowanymi Programami Funkcjonalno-Użytkowymi.
Uwaga: Zakres prac projektowych objętych zamówieniem podstawowym
obejmuje wykonanie dokumentacji dla całego zadania ujętego w Programie funkcjonalno-użytkowym.
2. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanymi Programami funkcjonalno-użytkowymi.
Uwaga: Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych w zakresie węższym niż zakres prac objęty dokumentacją projektową. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków finansowych na ten cel (patrz Rozdział I pkt. 6 SWZ). Zamawiający udzieli
w ramach niniejszego postępowania - zamówienia podstawowego na roboty budowlane oraz przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych.
Wobec powyższego zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem (podstawowym) obejmuje: Część III - Budowa oświetlenia w rejonie ulic Niemiecka, Szwedzka, Ukraińska, Angielska, Francuska w Koninie w zakresie - wykonanie szafki zasilająco-sterowniczej + 20 latarni (wg rysunku propozycji lokalizacji latarni oświetlenia terenu będącego załącznikiem do SWZ bez latarni nr 2/3/I, 3/3/I, 1/3a/II, /3b/II, 2/3/II, 4/3/II).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 276568,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52434,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88226,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52434,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektrobud Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653005810

7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 6E

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52434,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53505,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228410,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53505,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektrobud Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653005810

7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 6E

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53505,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219340,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341292,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219340,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektrobud Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653005810

7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 6E

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219340,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.