Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00250170/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00278075/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-26
- 2022/BZP 00281994/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
- 2022/BZP 00321942/01 - Wynik z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont drogi wojewódzkiej nr 311 odc. Szreniawa – Komorniki wraz z urządzeniami poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W POZNANIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631280809
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wilczak 51
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-623
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzdw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/pn/wzdw
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253539
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00250170/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową muszą być wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem polegającymi na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zadań związanych z budową, remontem lub przebudową drogi o nawierzchni bitumicznej (w tym prac związanych z układaniem nawierzchni chodników lub ścieżek) w ciągu drogi kategorii minimum powiatowej, każde o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto.
* Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
b) Wykonawca musi wykazać osobę, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia posiadającą doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanej przez nią czynności. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą podając podstawę dysponowania tą osobą na stanowisku Kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń oraz zrealizował 2 zadania na stanowisku kierownika budowy związane z budową, przebudową, remontem drogi minimum powiatowej o nawierzchni bitumicznej doprowadzone do odbioru i rozliczenia końcowego robót, każde o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN brutto.
Po zmianie:
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową muszą być wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem polegającymi na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zadań związanych z budową, remontem lub przebudową drogi o nawierzchni bitumicznej (w tym prac związanych z układaniem nawierzchni chodników lub ścieżek) w ciągu drogi kategorii minimum powiatowej, każde o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto.
* Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
b) Wykonawca musi wykazać osobę, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia posiadającą doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanej przez nią czynności. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą podając podstawę dysponowania tą osobą na stanowisku Kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń oraz zrealizował 2 zadania na stanowisku kierownika budowy związane z budową, przebudową, remontem drogi minimum powiatowej o nawierzchni bitumicznej doprowadzone do odbioru i rozliczenia końcowego robót, każde o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN brutto.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-27 12:00
Po zmianie:
2022-07-28 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-27 12:05
Po zmianie:
2022-07-28 12:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-25
Po zmianie:
2022-08-26
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont zatoki autobusowej na ul. Grochowskiej w Poznaniu.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów o napędzie elektrycznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- "Budowa wielofunkcyjnego boiska w Sątopach - Samulewie"
- "Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.