eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób. Znak sprawy: IA1.283.27.2023.AP



Ogłoszenie z dnia 2023-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób. Znak sprawy: IA1.283.27.2023.AP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób. Znak sprawy: IA1.283.27.2023.AP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c924e395-f860-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015491/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób (U028)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia może być finansowany ze środków pochodzących z UE, funduszu norweskiego i EOG i innych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233053

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1.283.27.2023.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 608796,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem busów wraz z kierowcą/kierowcami na terenie kraju i za granicą (obszar Europy), na potrzeby:
• przewozu studentów i uczestników zajęć, w tym osób niepełnosprawnych,
• przewozu zespołów akademickich i innych organizacji studenckich, zawodników sekcji sportowych,
• przewozu pracowników na uroczystości okolicznościowe, konferencje, sympozja, zjazdy itp., w tym osób niepełnosprawnych,
• innych przewozów w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego.

W całym okresie świadczenia usługi Zamawiający przewiduje łącznie przejechanie
ok. 30 000 km.

2. Termin wykonywania zamówienia: sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Projektowanych Postanowień Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 10 pkt 1) i 2) oraz § 6 ust. 3 pkt 2) lit. c) Projektowanych Postanowień Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 347222,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem autokarów wraz z kierowcą/kierowcami na terenie kraju i za granicą (obszar Europy) na potrzeby:
• przewozu studentów i uczestników zajęć, w tym niepełnosprawnych,
• przewozu zespołów akademickich i innych organizacji studenckich, zawodników sekcji sportowych,
• przewozu pracowników na uroczystości okolicznościowe, konferencje, sympozja, zjazdy itp.,
• innych przewozów w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego.
W całym okresie świadczenia usługi Zamawiający przewiduje łącznie przejechanie ok.
10 000 km. Zamawiający w części 2 zastrzega sobie możliwość zlecenia transportu na potrzeby dużych imprez (np. konferencje, kongresy, zjazdy, itp.).

2. Termin wykonywania zamówienia: sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Projektowanych Postanowień Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 10 pkt 1) i 2) oraz § 6 ust. 3 pkt 2) lit. c) Projektowanych Postanowień Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 261574,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert została złożona tylko jedna oferta przez Grażynę Kramerską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą „SPEED” Firma Transportowo - Usługowa Grażyna Kramerska 41-800 Zabrze, ul. Gen de Gaulle’a 28a/6 za cenę 476 000,00 zł brutto.
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 1 postępowania to 187 500,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UWAGA! Kwota podana w pkt 4.3.) niniejszego ogłoszenia, tj.: "Wartość zamówienia: 608 796,30 PLN", to kwota uwzględniająca wartość opcji 100% w wysokości 304 398,15 PLN.
Kwota podana w części 1 zamówienia pkt 4.5.5) niniejszego ogłoszenia, tj.: "Wartość części: 347 222,22 PLN, to kwota uwzględniająca wartość opcji 100% w wysokości 173 611,11 PLN.
Kwota podana w części 1 zamówienia pkt 4.5.5) niniejszego ogłoszenia, tj.: "Wartość części: 261 574,08 PLN, to kwota uwzględniająca wartość opcji 100% w wysokości 130 787,04 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.