eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Budowa tężni solankowej w Parku Miejskim w Łęczycy wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa tężni solankowej w Parku Miejskim w Łęczycy wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁĘCZYCA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610018479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 14

1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 721 03 00

1.5.8.) Numer faksu: 24 721 03 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okubas@leczyca.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa tężni solankowej w Parku Miejskim w Łęczycy wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed6ec0d3-029e-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000480/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ W PARKU MIEJSKIM W ŁĘCZYCY

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki
komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe,
pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,
.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w SWZ składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za
pomocą platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”), dostępną pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”
dostępnego na stronie dotyczącej danego postepowania (nie dotyczy składania ofert).
4. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza
komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: okubas@leczyca.info.pl (nie dotyczy składania
ofert).
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert
dostępnej pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne
wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet,
2) komputer klasy PC lub MAC,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, FireFox lub Internet
Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
7. Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca
dokumenty określone w przepisach ustawy Pzp.
8.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
„Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do
konkretnego Wykonawcy.
9.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec
awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Szczegółowo określono w rozdziale I pkt 11
SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100
Łęczyca2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: iodo@leczyca.info.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 271.2.2.2022;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. dokumentacja z postępowania o udzielenie
zamówień publicznych na zadania realizowane z
dofinasowaniem ze środków Unii Europejskiej - przez okres wymagany przez Instytucję Zarządzającą
danym programem operacyjnym skąd pozyskano środki.
7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
wsposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Zgodnie z art. 222 ust. 5 PZP dane wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym
są udostępniane na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca, tak jak ogłoszenie o
wykonaniu umowy na podstawie art. 448 PZP.
12. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP, a także podmioty upoważnione
na podstawie i w granicach prawa oraz podmiotom, z którym Administrator Danych Osobowych zawarł
umowę powierzenia przetwarzanie danych oraz odbiorcy danych w rozumieniu przepisów o ochronie
danych osobowym, m.in. Urząd Miasta Łęczyca, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie,
usługi informatyczne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.2.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa tężni solankowej w Parku Miejskim w Łęczycy wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót – załącznik nr 2. Przekazany przedmiar robót traktuje się jako dokument
informacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę. Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Za
ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada
wyłącznie Wykonawca.
3. Roboty budowalne obejmują:
1) Budowę tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Parku Miejskim ( część niezabytkowa Parku Miejskiego)
2) Budowa mostku prowadzącego do tężni solankowej w Parku Miejskim ( część zabytkowa Parku Miejskiego decyzja
pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru nr WUOZ-ZZ.5142.5.2022.BS z dnia
01.06.2022r.)
3) Poprowadzenie przewodu zasilającego tężnię i oświetlenie wokół niej ( część zabytkowa Parku Miejskiego decyzja
pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru nr WUOZ-ZZ.5142.5.2022.BS z dnia
01.06.2022r.)
UWAGA: Zamawiający informuje, że dojazd do placu budowy tężni solankowej jest utrudniony i prowadzi przez rów na
którym ma zostać wybudowany mostek prowadzący do tężni. W związku z powyższym Wykonawca winien opracować
sposób dostawy materiałów budowalnych na plac budowy. W załączeniu dokumentacja zdjęciowa. Dokumentacja zdjęciowa
terenu budowy w załączniku nr 2.
Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w ramach
niżej wskazanych kryteriów, przy czym maksymalna liczba punktów: w zakresie kryterium ceny brutto za wykonanie całego
przedmiotu zamówienia (C) wynosi 60 pkt, a w zakresie kryterium okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (G) wynosi 40 pkt.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium: − cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia – waga 60%,
− okres gwarancji jakości i rękojmi za wady- waga 40%.
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LPi = C+ G
gdzie:
LPi - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium – cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia;
G - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium – Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady. Przedłużenie gwarancji i
rękojmi na przedmiot zamówienia/ na wykonane roboty budowlane tzn. punktacja będzie przyznawana za okres dodatkowo
udzielonej gwarancji i rękojmi za wykonane roboty powyżej 48 miesięcy.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Nazwa kryterium: cena (C)
C = Comin / Cobad x Kp x Wc
Przy czym:
Comin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cobad – cena ofertowa brutto badanej ofertyKp – współczynnik proporcjonalności = 100
Wc – waga kryterium oceny – 60 %
Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (G) – zasady przyznawania punktacji:
Minimalny okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi: 48 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu
umowy/zamówienia i podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca jest więc zobowiązany
udzielić co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym.
Zamawiający przyzna punkty, jeśli zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia będzie
dłuższy niż minimalne 48 miesięcy. Górna granica ocenianej gwarancji i rękojmi wynosi 72 miesiące.
Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji i rękojmi, poprzez samodzielne wpisanie do wzoru formularza ofertowego krótszego
terminu niż minimalny (złożenie oświadczenia nieprzewidzianego we wzorze formularza np. wskazującego okres gwarancji i rękojmi
40 m-cy), będzie traktowane jako nieodpowiadające treści specyfikacji warunków zamówienia i skutkować będzie odrzuceniem
oferty.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy żadnego z kwadratów lub zaznaczy więcej niż jeden kwadrat w kryterium oceny ofert
„Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (G)”, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje wydłużenia okresu gwarancji i
rękojmi i udziela 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia i w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
Gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia (G) -Zamawiający będzie oceniał okres wydłużenia gwarancji i rękojmi w następujący
sposób:
W przypadku wydłużenia okresu gwarancji i rękojmi ponad wymagany przez Zamawiającego minimalny okres 48 miesięcy od dnia
odebrania przez Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia i podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu
Zamówienia o:
- 24 miesiące -Wykonawca otrzyma 40 pkt;
- 18 miesięcy -Wykonawca otrzyma 30 pkt;
- 12 miesięcy -Wykonawca otrzyma 20 pkt;
- 6 miesięcy -Wykonawca otrzyma 10 pkt;
- 0 miesięcy -Wykonawca otrzyma 0 pkt. –w przypadku niewydłużenia okresu gwarancji i rękojmi. Wykonawca zaoferował okres
gwarancji i rękojmi zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia tj. 48 miesięcy.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie
uznana za najkorzystniejszą. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.4.zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia:
Kierownik prac konserwatorskich / Kierownik budowy - co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika budowy
przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi, bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej tj. osobą spełniającą
wymagania określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( t.j. Dz.U. z
2021 r. poz. 710 z późn. zm.). W/w osoba musi wykazać się doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji Kierownika
budowy na minimum 1 inwestycji prowadzonej przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub inwentarza
muzeum będącego instytucją kultury, przy czym inwestycja ta powinna być wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończona oraz odebrana przez Inwestora.
Kierownik robót budowlanych - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi, pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia tj.
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo
budowlane;
Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z
2020 r, poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze
zm.). Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) osoby, które,
przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania
zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych
funkcji
w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w
oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne
funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby,
których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Kierując się
powyższymi przepisami zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez
zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane
w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (wzór)
– wg zał. nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b)
wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 10 do
SWZ. (wzór);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne – wg zał. nr 7 do SWZ (wzór) - jeśli
dotyczy,
2} oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 8 do SWZ - jeśli dotyczy,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona
osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji
działalności gospodarczej - jeśli dotyczy,
4) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw.
„konsorcja” oraz spółek cywilnych) - jeśli dotyczy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami
wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera
(pełnomocnika), o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z
wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do
SWZ (wzór).
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania
w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo
musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do
złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej)
składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg zał. nr 6 do SWZ (wzór).
6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za
wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający
może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego
z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z wzorem Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy na stronie internetowej profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.