Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212120/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00232691/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynkach G (CSM) i E (CSD) Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UCZELNIA PAŃSTWOWA IM. JANA GRODKA W SANOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371020877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 0 - 13 46 559 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: asabat@up-sanok.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up-sanok.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5ac2ad7-efba-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynkach G (CSM) i E (CSD) Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5ac2ad7-efba-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00210217/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynkach G (CSM) i E (CSD) Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.262-10.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Celem inwestycji jest montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy do 100 kWp, podzielonej na 2 punkty;
a) Budynek CSD – moc instalacji PV do 50 kWp (nie mniejsza niż 47kWp).
b) Budynek CSM – moc instalacji PV do 50 kWp (nie mniejsza niż 47kWp).
Zadaniem Wykonawcy będzie przedstawienie propozycji najkorzystniejszej lokalizacji montażu paneli fotowoltaicznych na dachach w/w budynków pod względem wydajności, kosztów i bezpieczeństwa eksploatacji. Instalacja ma pracować w systemie „on-grid”, tj. energia jest zużywana na bieżąco, a ewentualne nadwyżki wyprodukowanej energii, zostaną wyprowadzone do sieci dystrybucyjnej w celu późniejszego rozliczenia. Instalacja PV musi posiadać system monitoringu on-line w celu bieżącej kontroli pracy poszczególnych paneli i optymalizatorów oraz produkcji energii elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu Zamawiający ustalił kwotę wadium w wysokości16 000,00 PLN, która stanowiła ok. 3 % wartości zamówienia. W postępowaniach o wartości mniejszej niż progi unijne, Zamawiający zgodnie z treścią art. 281 ust. 2 pkt 10 ustawy z PZP może określić kwotę wadium w wysokości nie większej niż 1,5% wartości zamówienia. Zamawiający określając kwotę wadium w wysokości większej niż 1,5% wartości zamówienia, dokonał naruszenia ww. przepisu prawa.
Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy PZP, ponieważ jeśli obarczone wadą. Wada opisana w uzasadnieniu ma charakter nieusuwalny. Oznacza to, że nie można jej skorygować unieważniając wadliwie dokonaną czynność Zamawiającego lub dokonując czynności prawidłowej. Dodatkowo wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462111,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734310,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- na dostawę pieczywa dla SPZOZ Sanok
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strachocina
- na dostawę mrożonek dla SPZOZ w Sanoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla miejscowości Markowce w Gminie Sanok
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.