Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00136894/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Miasto Sochaczew w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SOCHACZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 468622235
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sochaczew.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Miasto Sochaczew w 2021 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b5c1113-f51e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007014/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Miasto Sochaczew w 2021 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136894/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.7.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szczegółowej inwentaryzacji źródeł ciepła w budynkach zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Sochaczew. W ramach realizacji zamówienia inwentaryzacją muszą być objęte wszystkie źródła ciepła w każdym budynku oraz każdym lokalu na terenie miasta ogrzewanym indywidualnie, w szczególności mieszkalnym, usługowym i użyteczności publicznej.
Przewidywana liczba budynków i lokali objętych inwentaryzacją – 8000.
Inwentaryzacja powinna być wykonana zgodnie z Regulaminem udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza i Mikroklimatu MAZOWSZE 2021”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48610000-7 - Systemy baz danych
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
90731100-1 - Zarządzanie jakością powietrza
90731300-3 - Usługi ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99753 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99753 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOLOG SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822503707
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99753 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3823W Złota - Dębsk"
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA DWÓCH OBIEKTÓW SPORTOWYCH : STADIONU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ I STADIONU PRZY UL. CHOPINA, W RAMACH ZADANIA P.N. "SPORTOWY SOCHACZEW"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. "Wodny Plac Zabaw w Sochaczewie"
- Budowa sieci w miejscowości Czerwonka Parcel na dł. 379 mb
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czerwonka Parcel na dł. 300,00 mb
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bielice na dł. 362,00 mb
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie niezbędnych materiałów na potrzeby złożenia wniosku oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania pn.: "Budowa węzła komunikacyjnego w rejonie Luboczy w Krakowie"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dotyczących funkcjonowania biogazowni rolniczych dla uczniów szkół rolniczych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"
- Opracowanie dokumentacji pn.: Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń dla włodarzy oraz kadry zarządzającej Centrów Usług Społecznych, Ośrodków Pomocy Społecznej oraz Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie
więcej: Systemy baz danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.