eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Wyjazd studyjny pn. "Innowacje w uprawie, przetwórstwie i dystrybucji produktów ekologicznych z elementami agroleśnictwa"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyjazd studyjny pn. „Innowacje w uprawie, przetwórstwie i dystrybucji produktów ekologicznych z elementami agroleśnictwa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003003186

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Maderskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-422

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/podr_luban

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ośrodek Doradztwa Rolniczego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność określona w ustawie z dnia 22 października 2004r. o jednostkach doradztwa rolniczego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyjazd studyjny pn. „Innowacje w uprawie, przetwórstwie i dystrybucji produktów ekologicznych z elementami agroleśnictwa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d1d2134-d2b5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058153/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego do gospodarstw rolnych na terenie województwa podlaskiego oraz mazowieckiego w celu realizacji operacji pn.: „Innowacje w uprawie...”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. Zamówienie realzowane w ramach operacji własnej współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, w ramach Planu Operacyjnego KSOW na lata 2022-2023 w zakresie Sieci na Rzecz Innowacji w Rolnictwie i na Obszarach Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158581/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PODR/DOŚ/89/III/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 265300,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa organizacji 4-dniowego wyjazdu studyjnego dla 30 osób, w tym transport, 3 noclegi, wyżywienie podczas wyjazdu, opłaty związane
z przeprowadzeniem warsztatów, wykładów i udostępnieniem sali (również wyposażenia sali), ubezpieczenie uczestników. Wyjazd studyjny pn. „Innowacje w uprawie, przetwórstwie i dystrybucji produktów ekologicznych z elementami agroleśnictwa” realizowany w ramach operacji własnej współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, w ramach Planu Operacyjnego KSOW na lata 2022-2023 w zakresie Sieci na Rzecz Innowacji w Rolnictwie i na Obszarach Wiejskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu:
- termin składania ofert upłynął w dniu 23.05.2022 r. o godz. 10:00
- termin otwarcia ofert upłynął w dniu 23.05.2022 r. o godz. 10:15

Do Zamawiającego w terminie wpłynęły 4 oferty.

Zamawiający w dniu 02.06.2022 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokonał wyboru oferty nr 2 złożonej przez Wykonawcę:
Sun & More sp. z o.o., ul. Madalińskiego 8 lok. 215, 70-101 Szczecin
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchylił się od zawarcia umowy, w związku z czym Zamawiający przeprowadził ponowną ocenę ofert.

Zamawiający w wyniku ponownego badania i oceny ofert dokonał w dniu 21.06.2022 r. ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokonał wyboru oferty nr 3 złożonej przez Wykonawcę:
Cristal Travelnet Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 34, 19-300 Ełk
Wykonawca, którego oferta została wybrana w toku ponownego wyboru uchylił się od zawarcia umowy.

Termin związania ofertą upłynął z dniem 21.06.2022 r.

W związku z powyższym, na podstawie art. 263 ustawy PZP Zamawiający unieważnił postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59970 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.