eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › ,,Budowa dróg na osiedlu Rządz w Grudziądzu - etap I" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład (z podziałem na dwie części )

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Budowa dróg na osiedlu Rządz w Grudziądzu - etap I”
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
(z podziałem na dwie części )

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340534333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludwika Waryńskiego 34A

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@zdm.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm-grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zdm-grudziadz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Budowa dróg na osiedlu Rządz w Grudziądzu - etap I”
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
(z podziałem na dwie części )

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e033379d-cd0b-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019190/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa ulic na osiedlu Rządz w Grudziądzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147269/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM.ZP.261.2.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12764227,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza: wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa dróg na osiedlu Rządz w Grudziądzu - etap I” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który znajduje się w „Zał. Nr 1 OPZ”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 12170435,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga: pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa dróg na osiedlu Rządz w Grudziądzu - etap I”
Podstawowym zadaniem inspektora nadzoru jest kontrola zgodności działań Wykonawcy wykonującego w formule zaprojektuj i wybuduj zamówienie określone w części pierwszej z wymaganiami określonymi w umowie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Personel Wykonawcy, w granicach przyznanych mu uprawnień, będzie prowadził kontrolę przy wykonywaniu dokumentacji projektowej, jakości materiałów i robót, postępu prac oraz potwierdzał ilość i wartość wykonanych robót w sposób określony w SST wykonania i odbioru robót.
W ramach przedmiotowego zadania geodeta Wykonawcy będzie zobowiązany
w szczególności do:
1) sprawdzenia zgodności rzędnych wysokościowych i punktów sytuacyjnych pomiędzy stanem rzeczywistym w terenie a przyjętym do projektowania (pomiar zerowy),
2) sprawowania bieżącego nadzoru geodezyjnego nad realizowanymi robotami drogowymi, dokonywania odbiorów geodezyjnych robót zanikających, wykonania pomiarów sprawdzających wykonania koryta oraz warstw konstrukcyjnych,
3) wykonania pomiarów sprawdzających w zakresie robót branżowych,
4) sprawdzenia kompletności dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót do odbioru ostatecznego w zakresie operatu geodezyjnego.
Do obowiązków nadzoru wykonywanego przez technologa laboranta należeć będzie wykonanie kontrolnych badań laboratoryjnych wg następującego zakresu:
1) stopień zagęszczenia nasypów oraz gruntu rodzimego lub dna koryta,
2) badania nośności podbudowy,
3) ekstrakcje mas bitumicznych,
4) badania wytrzymałości betonów.
Wszystkie badania objęte zamówieniem muszą być wykonane zgodnie
ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Polskimi Normami, instrukcjami technicznymi, wytycznymi technicznymi dotyczącymi poszczególnych asortymentów robót przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
Uwaga! Zakres usług został określony w poniższej tabeli.
L.p. Asortyment robót budowlanych Rodzaj badania Planowana ilość
1 Wykonanie nasypów Badanie wskaźnika zagęszczenia nasypów oraz gruntu rodzimego lub dna koryta 27 badań
2 Podbudowa z kruszywa łamanego Ugięcie sprężyste 27 badań
Moduł odkształcenia 14 badań
3 Podbudowa z betonu asfaltowego Ekstrakcja mas bitumicznych 14 badań
4 Nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa wiążąca Ekstrakcja mas bitumicznych 14 badań
5 Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo – grysowej (SMA) Ekstrakcja mas bitumicznych 14 badań
6 Beton Badania wytrzymałości betonów na ściskanie 15 próbek
Wszelkie dokumenty, takie jak raporty, mapy, wykresy, rysunki, specyfikacje techniczne, plany, dane statystyczne, obliczenia oraz dokumenty pomocnicze lub materiały nabyte, zebrane lub przygotowane przez Wykonawcę w ramach Umowy będą stanowić wyłączną własność Zamawiającego. Po zakończeniu Umowy, Wykonawca przekaże wszystkie w/w dokumenty Zamawiającemu. Wykonawca może zatrzymać kopie dokumentów, o których mowa wyżej, pod warunkiem, że nie będzie ich używał do celów niezwiązanych z Umową, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie dysponował:
Inspektor Robót Drogowych/Inspektor koordynator - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,
Inspektor robót sanitarnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,
Inspektor robót elektrycznych i elektroenergetycznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,
Inspektor robót telekomunikacyjnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,
Geodeta - wymagane uprawnienia: geodezyjne pomiary syt.-wys., realizacyjne
i inwentaryzacyjne, geodezyjna obsługa inwestycji,
Technolog laborant - wykształcenie wyższe techniczne.
Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku (więcej niż jednej) z wymienionych funkcji.
Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: geodetę odpowiedzialnego za obsługę geodezyjną inwestycji, specjalistę ds. obmiarów i rozliczeń oraz technologa laboranta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 408455,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – w dniu 21.06.2022r. poinformował o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części pierwszej: wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa dróg na osiedlu Rządz w Grudziądzu - etap I”- tj. 14.000.000,00zł ( czternaście milionów złotych )
W przedmiotowym postępowaniu dla części pierwszej zostały złożone dwie oferty UNITRAK Sp. z o.o. ul. Strażacka 84-208 Kielno – cena oferty – 24.837.694,75zł oraz Kwidzyńskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych „Strzelbud” Sp. z o.o. ul. Lotnicza 3 82-500 Kwidzyn – cena oferty- 23.837.500,00zł.
Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z unieważnieniem części pierwszej, brakiem możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia zasadnym jest unieważnienie części drugiej, gdyż wyłonienie Wykonawcy w części drugiej jest bezcelowe. Przedmiotem zamówienia części II jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. ,,Budowa dróg na osiedlu Rządz w Grudziądzu - etap I” tj. nad Wykonawcą który zostanie wyłoniony w części I. W związku z tym, że zostanie przygotowane nowe postępowanie dla części I, zmianie ulegną istotne warunki w postępowaniu, przede wszystkim okres realizacji oraz zakres przedmiotu zamówienia. Ponadto, umowa na pełnienie nadzoru inwestorskiego odwołuje się również do zapisów ujętych w umowie dla części pierwszej. Podpisanie jej w obecnej formie, spowoduje że zostanie zawarta z pewnymi wadami oraz rozbieżnościami w stosunku do przedmiotu zamówienia ujętego dla części I.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.