eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kule › Dostawy warzyw owoców i jaj dla COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw owoców i jaj dla COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kule 2

1.5.2.) Miejscowość: Kule

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343104042

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy warzyw owoców i jaj dla COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d85ec94e-1791-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020015/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawy warzyw, owoców i jaj dla COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186489/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.12.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157125,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia na część nr 1 są - dostawy warzyw i owoców dla COSSW w Kulach

l.p. Nazwa artykułu J.m. Ilość
1 Buraki czerwone kl. I kg 800
2 Cebula kl. I kg 1000
3 Czosnek kl. I szt. 200
4 Kapusta biała głowiasta kl. I kg 1300
5 Kapusta czerwona głowiasta kl. I kg 700
6 Kapusta pekińska kl. I kg 400
7 Koperek natka kl.I pęczek 400
8 Marchew korzeń kl. I kg 2000
9 Ogórek zielony kl. I kg 800
10 Papryka kl. I kg 600
11 Pietruszka korzeń kl. I kg 500
12 Pietruszka natka kl. I pęczek 400
13 Pomidory kl. I kg 1000
14 Por zielony kl. I kg 400
15 Rzodkiewka kl. I pęczek 400
16 Sałata masłowa kl. I szt. 600
17 Seler korzeń kl. I kg 600
18 Fasolka szparagowa kl. I kg 50
19 Szczypiorek natka kl. I pęczek 300
20 Pieczarki kl. I kg 600
21 Kapusta włoska głowiasta kl. I kg 300
22 Kalafior kl. I szt. 100
23 Ziemniaki jadalne kl. I kg 6000
24 Ogórki małosolne kg 80
25 Botwinka kl. I pęczek 40
26 Por młody kl. I szt. 20
27 Seler naciowy kl. I szt. 20
28 Kapusta młoda kl. I szt. 100
29 Ziemniaki młode kl. I kg 2000
30 Banany kl. I kg 800
31 Cytryny kl. I kg 700
32 Jabłka deserowe kl. I kg 1100
33 Kiwi kl. I kg 300
34 Mandarynki kl. I kg 400
35 Pomarańcze kl. I kg 600
36 Winogrona kl. I kg 100
37 Grapefruity kl. I kg 400
38 Truskawki kl. I kg 60
39 Nektarynki kl. I kg 150
40 Arbuzy kl. I kg 100
41 Gruszki kl. I kg 800
42 Brzoskwinia kl. I kg 50
43 Czereśnie kl. I kg 50
44 Śliwki kl. I kg 50

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221120-3 - Warzywa bulwiaste

03221212-5 - Fasola szparagowa

03221230-7 - Papryka

03221240-0 - Pomidory

03221260-6 - Grzyby

03221270-9 - Ogórki

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221310-2 - Sałata

03221410-3 - Kapusta

03221420-6 - Kalafior

03222111-4 - Banany

03222118-3 - Owoce kiwi

03222210-8 - Cytryny

03222220-1 - Pomarańcze

03222230-4 - Grejpfruty

03222240-7 - Mandarynki

03222313-0 - Truskawki

03222321-9 - Jabłka

03222322-6 - Gruszki

03222330-5 - Owoce pestkowe

03222332-9 - Brzoskwinie

03222333-6 - Wiśnie

03222334-3 - Śliwki

03222340-8 - Winogrona

4.5.5.) Wartość części: 89012,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia na część nr 2 - dostawy jaj dla COSSW w Kulach
L.P Nazwa artykułu j. m Ilość
1 Jaja świeże szt. 15 000

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 8551,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia na część nr 3 – dostawy warzyw i owoców dla COSSW w Kulach OZ Sulejów;

l.p. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość
1 Ziemniaki jadalne kl. I kg 8000
2 Ziemniaki młode kl. I kg 1500
3 Pietruszka korzeń kl. I kg 600
4 Rzodkiewka kl. I pęczek 20
5 Seler korzeń kl. I kg 700
6 Buraki czerwone kl. I kg 200
7 Marchew korzeń kl. I kg 900
8 Cebula kl. I kg 900
9 Czosnek kl. I szt. 200
10 Fasolka szparagowa kl. I kg 60
11 Papryka kl. I kg 200
12 Pomidory kl. I kg 800
13 Cukinia kl. I kg 100
14 Pieczarki kl. I kg 220
15 Ogórek zielony kl. I kg 900
16 Ogórek małosolny kg 60
17 Koperek natka kl. I pęczek 350
18 Pietruszka natka kl. I pęczek 250
19 Por zielony kl. I kg 700
20 Por młody kl. I szt. 150
21 Szczypiorek natka kl. I pęczek 250
22 Botwinka kl.I pęczek 10
23 Sałata masłowa kl.I szt. 1000
24 Kapusta biała głowiasta kl.I kg 350
25 Kapusta młoda kl.I szt. 200
26 Kapusta czerwona głowiasta kl.I kg 200
27 Kapusta pekińska kl.I kg 250
28 Kalafior kl.I szt. 60
29 Banany kl. I kg 180
30 Cytryny kl.I kg 320
31 Pomarańcze kl.I kg 50
32 Mandarynki kl.I kg 10
33 Jabłka deserowe kl.I kg 60
34 Jabłka kl.I kg 220
35 Gruszki kl.I kg 60
36 Nektarynki kl.I kg 40
37 Brzoskwinia kl.I kg 20
38 Arbuz kl.I kg 50
39 Winogrona kl.I kg 5

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221120-3 - Warzywa bulwiaste

03221212-5 - Fasola szparagowa

03221230-7 - Papryka

03221240-0 - Pomidory

03221250-3 - Cukinia

03221260-6 - Grzyby

03221270-9 - Ogórki

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221310-2 - Sałata

03221410-3 - Kapusta

03221420-6 - Kalafior

03222210-8 - Cytryny

03222220-1 - Pomarańcze

03222240-7 - Mandarynki

03222321-9 - Jabłka

03222322-6 - Gruszki

03222330-5 - Owoce pestkowe

03222340-8 - Winogrona

4.5.5.) Wartość części: 47752,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia na część nr 4 – dostawy jaj dla COSSW w Kulach OZ Sulejów


L.P Nazwa artykułu j. m Ilość
1 Jaja świeże szt. 20 000

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 11808,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72443,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Stachera Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna. IMPORT-EKSPORT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722018183

7.3.4) Miejscowość: Stare Gajęcice 11A

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na dostawy warzyw owoców i jaj dla COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie dla część nr 2 - dostawy jaj dla COSSW w Kulach w wyznaczonym przez zamawiającego terminie do składania ofert tj. 29.09.2021 godzina 09:00 nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu ponieważ nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu ponieważ nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.