eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Resko › Dostawa i montaż wyposażenia dla budynku Centrum Kultury w Resku



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż wyposażenia dla budynku Centrum Kultury w Resku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KULTURY W RESKU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320448610

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 16

1.4.2.) Miejscowość: Resko

1.4.3.) Kod pocztowy: 72-315

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@resko.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrumkulturyresko.stronakultury.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251995

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00239736/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kart katalogowych WSZYSTKICH oferowanych przedmiotów/urządzeń wg dokumentacji zamówienia. Dokumenty mają być wystawione przez producentów.
2. Treść kart katalogowych oraz pozostałych niżej wymienionych dokumentów musi potwierdzać spełnianie przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział 5 SWZ) i dokumentach zamówienia (w szczególności zgodnie z załącznikiem „wyposażenie.xls”).
3. Dla biurek i stołów dokumenty potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych, a w szczególności PN-EN 527-1:2011 , PN-EN 527-2:2004 , PN-EN 527-3:2004
4. Dla mebli do przechowywania typu szafy, regały, kontenery biurowe dokumentacja potwierdzającą zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych, a w szczególności PN-EN 14073-2 :2006, PN-EN 14073-3 :2006, PN-EN 14073:2006.
5. Dla krzeseł biurowych obrotowych dokumenty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1335 / PN-EN 1022 , dokumenty potwierdzające odporność na ścieralność wg. skali Martindale’a , wg normy PN-EN ISO 12947-2:2017-02 oraz dokumenty potwierdzające odpowiadanie normom pod względem trudnopalności PN-EN 1021-1:2014-12 i PN-EN 1021-2:2014-12.
6. Atest badań wytrzymałościowych krzeseł obrotowych w zakresie użytkowania potwierdzający przeprowadzenie badań: wytrzymałości, twardości, stateczności i bezpieczeństwa użytkowania. Sposób przeprowadzenia badań wg Norm PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009, PN-EN 1022:2007 lub równoważne pod warunkiem zapewnienia zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania.
7. Atest trudnozapalności tapicerki (tkaniny i pianki) krzeseł obrotowych określający odporność na tlący się papieros oraz określający odporność na płomień zapałki wg PN-EN 1021-1:2014-12 i PN-EN 1021-2:2014-12 lub równoważnych pod warunkiem zapewnienia zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania.
8. Dla płyty laminowanej:
1) Dokumenty potwierdzające spełnianie normy PN-EN 14322 ,
2) Atest higieniczny potwierdzający klasę E1,
3) Dokument potwierdzający gęstość płyty nie mniejszą niż 650kg/m3
9. Przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu/wyjaśnieniu na wezwanie Zamawiającego.
10. Dokumenty muszą jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczą wyposażenia oferowanego w tym postępowaniu (wraz ze wskazaniem której pozycji dotyczą).
11. Atesty oraz dokumenty potwierdzające spełnianie norm winny być wydane przez niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości. Nie jest wymagane posiadanie przez te podmioty notyfikacji, akredytacji, certyfikacji udzielonej przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA). Wykonawca może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości zgodne z wymaganymi normami zapewnienia jakości.
12. W przypadku atestów w języku obcym, konieczne jest dostarczenie tłumaczenia dokumentów.
13. Dokumenty muszą zawierać następujące informacje:
1. W zakresie badań wytrzymałościowych i bezpieczeństwa użytkowania:
- nr badania,
- rodzaj i zakres badania,
- nazwa i typ (symbol) badanego wyrobu,
- rodzaj i zakres badań,
- sposób przeprowadzenia badań (należy wymienić, wg których norm),
- wynik badań pozytywny,
- wymiary funkcjonalne mebli,
- mechaniczną wytrzymałość konstrukcji określającą min. rodzaj badania (stateczność, wytrzymałość płyty roboczej na działanie siły pionowej, statyczne obciążenie poziome, zmęczeniowe poziome, zmęczeniowe pionowe, upadek z wysokości 100mm), wartość siły, liczba cykli, wymagania, wynik badań,
2. W zakresie badań powłok lakierniczych na przeszlifowanie (ścieranie) i uderzenie:
- nazwa i typ (symbol) wyrobu,
- nr badania,
- rodzaj i zakres badań,
- sposób przeprowadzenia badań (należy wymienić wg których norm),
- wynik badań pozytywny.

Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kart katalogowych WSZYSTKICH oferowanych przedmiotów/urządzeń wg dokumentacji zamówienia. Dokumenty mają być wystawione przez producentów.
2. Treść kart katalogowych oraz pozostałych niżej wymienionych dokumentów musi potwierdzać spełnianie przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział 5 SWZ) i dokumentach zamówienia (w szczególności zgodnie z załącznikiem „wyposażenie.xls”).
3. Dla biurek i stołów oświadczenie Wykonawcy potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych, a w szczególności PN-EN 527-1:2011 , PN-EN 527-2:2004 , PN-EN 527-3:2004
4. Dla mebli do przechowywania typu szafy, regały, kontenery biurowe oświadczenie Wykonawcy potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych, a w szczególności PN-EN 14073-2 :2006, PN-EN 14073-3 :2006, PN-EN 14073:2006.
5. Dla krzeseł biurowych obrotowych dokumenty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1335 / PN-EN 1022 , dokumenty potwierdzające odporność na ścieralność wg. skali Martindale’a , wg normy PN-EN ISO 12947-2:2017-02 oraz dokumenty potwierdzające odpowiadanie normom pod względem trudnopalności PN-EN 1021-1:2014-12 i PN-EN 1021-2:2014-12.
6. Atest badań wytrzymałościowych krzeseł obrotowych w zakresie użytkowania potwierdzający przeprowadzenie badań: wytrzymałości, twardości, stateczności i bezpieczeństwa użytkowania. Sposób przeprowadzenia badań wg Norm PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009, PN-EN 1022:2007 lub równoważne pod warunkiem zapewnienia zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania.
7. Atest trudnozapalności tapicerki (tkaniny i pianki) krzeseł obrotowych określający odporność na tlący się papieros oraz określający odporność na płomień zapałki wg PN-EN 1021-1:2014-12 i PN-EN 1021-2:2014-12 lub równoważnych pod warunkiem zapewnienia zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania.
8. Dla płyty laminowanej:
1) Dokumenty potwierdzające spełnianie normy PN-EN 14322 ,
2) Atest higieniczny potwierdzający klasę E1,
3) Dokument potwierdzający gęstość płyty nie mniejszą niż 650kg/m3
9. Przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu/wyjaśnieniu na wezwanie Zamawiającego.
10. Dokumenty muszą jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczą wyposażenia oferowanego w tym postępowaniu (wraz ze wskazaniem której pozycji dotyczą).
11. Atesty oraz dokumenty potwierdzające spełnianie norm winny być wydane przez niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości. Nie jest wymagane posiadanie przez te podmioty notyfikacji, akredytacji, certyfikacji udzielonej przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA). Wykonawca może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości zgodne z wymaganymi normami zapewnienia jakości.
12. W przypadku atestów w języku obcym, konieczne jest dostarczenie tłumaczenia dokumentów.
13. Dokumenty muszą zawierać następujące informacje:
1. W zakresie badań wytrzymałościowych i bezpieczeństwa użytkowania:
- nr badania,
- rodzaj i zakres badania,
- nazwa i typ (symbol) badanego wyrobu,
- rodzaj i zakres badań,
- sposób przeprowadzenia badań (należy wymienić, wg których norm),
- wynik badań pozytywny,
- wymiary funkcjonalne mebli,
- mechaniczną wytrzymałość konstrukcji określającą min. rodzaj badania (stateczność, wytrzymałość płyty roboczej na działanie siły pionowej, statyczne obciążenie poziome, zmęczeniowe poziome, zmęczeniowe pionowe, upadek z wysokości 100mm), wartość siły, liczba cykli, wymagania, wynik badań,
2. W zakresie badań powłok lakierniczych na przeszlifowanie (ścieranie) i uderzenie:
- nazwa i typ (symbol) wyrobu,
- nr badania,
- rodzaj i zakres badań,
- sposób przeprowadzenia badań (należy wymienić wg których norm),
- wynik badań pozytywny.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1. Karty katalogowe
2. Dla biurek i stołów dokumenty potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych, a w szczególności PN-EN 527-1:2011 , PN-EN 527-2:2004 , PN-EN 527-3:2004
3. Dla mebli do przechowywania typu szafy, regały, kontenery biurowe dokumentacja potwierdzającą zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych, a w szczególności PN-EN 14073-2 :2006, PN-EN 14073-3 :2006, PN-EN 14073:2006.
4. Dla krzeseł biurowych obrotowych dokumenty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1335 / PN-EN 1022 , dokumenty potwierdzające odporność na ścieralność wg. skali Martindale’a , wg normy PN-EN ISO 12947-2:2017-02 oraz dokumenty potwierdzające odpowiadanie normom pod względem trudnopalności PN-EN 1021-1:2014-12 i PN-EN 1021-2:2014-12.
5. Atest badań wytrzymałościowych krzeseł obrotowych w zakresie użytkowania potwierdzający przeprowadzenie badań: wytrzymałości, twardości, stateczności i bezpieczeństwa użytkowania. Sposób przeprowadzenia badań wg Norm PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009, PN-EN 1022:2007 lub równoważne pod warunkiem zapewnienia zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania.
6. Atest trudnozapalności tapicerki (tkaniny i pianki) krzeseł obrotowych określający odporność na tlący się papieros oraz określający odporność na płomień zapałki wg PN-EN 1021-1:2014-12 i PN-EN 1021-2:2014-12 lub równoważnych pod warunkiem zapewnienia zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania.
7. Dla płyty laminowanej:
1) Dokumenty potwierdzające spełnianie normy PN-EN 14322 ,
2) Atest higieniczny potwierdzający klasę E1,
3) Dokument potwierdzający gęstość płyty nie mniejszą niż 650kg/m3

Po zmianie:
1. Karty katalogowe
2. Dla biurek i stołów oświadczenie Wykonawcy potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych, a w szczególności PN-EN 527-1:2011 , PN-EN 527-2:2004 , PN-EN 527-3:2004
3. Dla mebli do przechowywania typu szafy, regały, kontenery biurowe oświadczenie Wykonawcy potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych, a w szczególności PN-EN 14073-2 :2006, PN-EN 14073-3 :2006, PN-EN 14073:2006.
4. Dla krzeseł biurowych obrotowych dokumenty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1335 / PN-EN 1022 , dokumenty potwierdzające odporność na ścieralność wg. skali Martindale’a , wg normy PN-EN ISO 12947-2:2017-02 oraz dokumenty potwierdzające odpowiadanie normom pod względem trudnopalności PN-EN 1021-1:2014-12 i PN-EN 1021-2:2014-12.
5. Atest badań wytrzymałościowych krzeseł obrotowych w zakresie użytkowania potwierdzający przeprowadzenie badań: wytrzymałości, twardości, stateczności i bezpieczeństwa użytkowania. Sposób przeprowadzenia badań wg Norm PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009, PN-EN 1022:2007 lub równoważne pod warunkiem zapewnienia zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania.
6. Atest trudnozapalności tapicerki (tkaniny i pianki) krzeseł obrotowych określający odporność na tlący się papieros oraz określający odporność na płomień zapałki wg PN-EN 1021-1:2014-12 i PN-EN 1021-2:2014-12 lub równoważnych pod warunkiem zapewnienia zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania.
7. Dla płyty laminowanej:
1) Dokumenty potwierdzające spełnianie normy PN-EN 14322 ,
2) Atest higieniczny potwierdzający klasę E1,
3) Dokument potwierdzający gęstość płyty nie mniejszą niż 650kg/m3

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-07-14 13:00

Po zmianie:
2022-07-19 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-07-14 13:15

Po zmianie:
2022-07-19 13:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.